Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero rasittaa suhdetta

Vierailija
29.11.2015 |

Olen 23vuotias nainen ja mies on 40vuotias, kenellä on kaksi lasta ja avioliitossa ollut jo.

Asumme erillään (välimatkaa 150km) ja minä kovasti jo haluaisin asua yhdesssä. Yli kolme vuotta olemme seurustelleet.

En vain tiedä haluaako mies samaa. Kysynyt olen asiasta, mutta mitään muuta vastausta en saa kuin : "Elämäntilanne vaikea, kun lapset asuvat joka toinen viikko ja ei toimisi"

Tulen hyvin toimeen lasten kanssa, niin en ymmärrä mikä tässä on ongelmana enkä usko, että kovin vakavemmaksi tämä ei voi muuttua.

Mies ei myöskään enään halua lapsia.

Onko suhde ihan tuhoontuomittu ja onko järkevä jatkaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa lukea edes tälläistä.

Mies ei halua kanssasi mitään. Olette noin pitkään jo seurustelleet, miksi mies ei puhu tulevaisuudesta? Siksi, koska hän haluaa jatkaa näin.

Pilaat vain elämäsi :(

Vierailija
22/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ikäiselle vuosi on iäisyys, miehes ikäiselle muutama vuosi ei merkkaa mitään. Eli jos sä ajattelet että muutetaan kohta yhteen, tarkoitat sillä loppiaista, mies taas kokee sen että ehkä 2020.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut miehelle, että pystyn elämään asian kanssa jos mies ei halua lapsia, ja kunnioitan hänen päätöstä.

Miehen lapsista pidän, enkä ole vaatinut miestä muuttamaan yhtään mihinkään.

Yritän vain saada suhteen jotenkin järkevämmälle tasolle, että minullakin on hyvä olla, eikä hyväksikäytetty.

Tiedän, että mies rakastaa minua, mutta satuttaa, kun se ei halua mitään vakavaa yhdessäoloa kanssani.

Keinot alkaa olla aika vähissä. :(

Ap

Ap:lle puhuisin nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen reilusti yli 60 v ja kun olin nuori, niin jotkut "rakastuivat" reilusti vanhempaan mieheen ja ovat nyt minunikäisenäni aivan lopussa dementikon hoidosta, kun mieht ovat yli 80 vuotiaita ja aivan vauvan asteella.

Itse olen omaikäiseni kanssa  ja meillä on samanlaien fyysinen ja psyykinen kunto ja voisin mieluummin olla itseäni nuoremman kuin vanhemman miehen vaimona.

Minulla on omaikäiseni ystävätär, joka on naimisissa itseään 14 vuotta nuoremman kanssa ja tosi hyvin menee.

Harkitse tarkkaan, mihin ryhdyt.

Vierailija
24/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 35vuotias nainen sanoin omalle miehelle, kun oltiin seurusteltu 9kk, että eiköhän muuteta yhteen ja miehelle sopi ja oli onnellinen siitä.

Viestistä huomaa, että valitettavasti mies ei usko, että olet se oikea.

Sinä varmaan ajattelet, että tämä mies on se oikea, mutta kirjoita asiat vaikka paperille ( auttaa aina minua ainakin) mikä oikeasti tilanne on.

Ikäero, miehen lapset, yhteenmuutto ongelma, entäs ex-vaimo..?

Vierailija
25/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on halunnut lapsia ja asua yhdessä ex-vaimon kanssa, mutta miksi ei sinun kanssa?

Minä loukkaantuisin ja eroaisin miehestä. Tuntuisi, että olen vain joku toinen nainen.

Vierailija
26/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestistä huomaa, että valitettavasti mies ei usko, että olet se oikea.

Tietenkään ei ole se oikea sille miehelle. Sen miehen alkuperäinen, oikea perhe on se josta hänellä on ne lapset. He ovat ikuisesti miehen ykkösprioriteetti kuten kuuluukin! Ikäerosuhteet voivat toki joskus toimia hienosti, mutta ei niin että toisella on jo ollut perhe ja toisella ei. Perheelliset perustakoot uusperheitä keskenään ja perheettömät sitten pariutukoot toistensa kanssa. Säästyy moni paljolta harmilta näin...

Vierailija
27/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten mies on saanut päähäsi ajatuksia, että olette hyvä pari, mutta usko, että teidän suhteenne ei voi toimia, jos se on mennyt noin ja olette kuitenkin yli kolme vuotta seurustelleet.

Teidän suhde on vielä tapailua, hengailua. Mies haluaa sitä, ei muuta.

Sinä haluat yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa ja ilmeisesti haluat lapsia, mutta mies on sekoittanut pääsi ja olet valmis hänen takia luopumaan siitä ajatuksesta!!!

Nyt neiti valot päälle :)

Vierailija
28/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitä myös toiste päin.

Ja ihan oman ikäisten miesten kanssa.

Olin alusta asti kertonut tälle miehelle että en halua lapsia enkä enää naimisiin.

Korostin sitä että asiat eivät tule muuttumaan ja halusin olla rehellinen.

Uskoin että toinen osapuoli on myös asian ymmärtänyt.

Mutta kappas.

Se sitten olikin se meidän syy eroon.

Että haluaa lapsia.

Mä en ymmärrä miksi alunperin lähti suhteeseen kun tiesi asiasta.

Olettiko ett muutun vai mitä.

Kiva mies mutta kyllä mua vitutti että tavallaan käytti mun aikaa siihen että ilmeisesti luuli että muutan mieleni.

Tai sitten oli vaan niin ihastunut itse että ajatteli että asia on sille ok.

Mieti mitä sinä haluat?

Haluatko lapsia?

Haluatko olla tämän miehen kanssa?

Jos haluat niin tuskin se on ongelma että asut samassa kaupungissa omassa asunnossa.

Mä en ymmärrä miksi ketään pitää yrittää painostaa tekemään jotain mikä ei tunnu oikealta.

Jos hän ei halua asua vielä yhdessä, on siihen joku syy. Kysy mikä se on.

Mutta hienoahan se on että ihminen tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Mitä sinä haluat?

Vierailija
29/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt mieheltä ahdistaako sitä muuttaa yhteen vai mikä siinä on.

Mies vain sanoi syyksi lapset.

Itse kun en ymmärrä mikä siinä on ongelmana, koska itse olen koko ajan luullut, että lapset pitävät minusta ja tulen hyvin toimeen heidän kanssa.

Voikohan ex-vaimo olla jotenkin syynä, koska viestittelevät paljon, ja on tunne, että exä vielä välittää miehestä.

Ja tiedoksi, että en todellakaan ole mikään bimbo, joka haluaa vanhemman miehen ja muuttaa isoon asuntoon elätettäväksi.

Minä koen, että ihmiset ketkä välittävät toisistaan haluaa asua yhdessä ja jakaa arjen.

Ap

Vierailija
30/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Parhain neuvo on, että eroaisit miehestä.

Mies ei edes halua yrittää mitään kanssasi.

Vierailija
31/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo syyksi lapset, että ei halua Asua yhdessä.

Oletko kysynyt miksi se ei voisi onnistua?

Tiedätkö minkälainen miehen ex-vaimo on? Voiko sillä olla jotain osuutta asiaan?

Vierailija
32/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä vastata muutenkin kun yhdellä sanalla. Tarkoitan siis vaikka ihan lausetta , virkettä.

Miksi lapset? Miten ne liittyy asiaan ?

Kysy

Vierailija
33/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn aiempiin. Jos mies ei halua enempää, niin ei halua. Et voi sille yhtään mitään. Eroa. Mitä pikemmin sen parempi. Aluksi on rankkaa, mutta sitten hellittää. Löydät uuden miehen. Ei kannata luopua elämästään ja haaveistaan toisen takia.

Vierailija
34/34 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on jo ollut tänä vuonna monta aloitusta samasta aiheesta. On saanut hyviä neuvoja, mutta aloittaa aina vain uuden ketjun. Ei hän tule jättämään miestä, uskokaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi