Te jotka joudutte työssä esittämään ystävällistä ja iloista, niin miten pystytte purkamaan

Vierailija

ne kiukuntunteet joita töissänne joudutte nielemään hymyssä suin?

Kommentit (9)

Vierailija

Eipä siinä auta muu kuin purra hammasta ja kirota hiljaa mielessään. Jos tapahtuu ihan vuoron lopussa niin voi purkaa työkaverille / kotona mutta yleensä unohtaa vuoron aikana. Ha me siis ollaan vuorossa yksin.

Vierailija

Olen töissänikin oma itseni, puran asiakkaan käytöksen takaisn häneen itseensä, mutta niin korrektisti, etten loukkaa asiakasta. Kuolisin, jos minun pitäisi "esittää" ystävällistä. Jos näin käy tulevaisuudessa (eli pomo ja muu johto ei tue MINUA,) niin toivon voivani vaihtaa alaa/työpaikkaa.

Vierailija

Hyvä asenne auttaa. Ei mua se asiakkaiden huono käytös oikeestaan paljoa häiritse. Miehelle voi vähän mutista jos tekee mieli joskus vähän purkaa tunteita.

Vierailija

Kyllä siihen pyörityksen tasaantumiseen ja duuneista palautumiseen menee muutama tunti. Mulla on viinapullo jemmassa. Huikka murheeseen auttaa aina.

Vierailija

Nuorempana kännäsin, mutta nykyään en edes mieti työasioita vapaa- ajalla. Kaikkeen tottuu vuosien varrella, ei hetkauta enää mikään.

Vierailija

Puran suurimmat raivoni päiväkirjaan, neljäs vuosi jo menossa. Lisäksi harrastan rasittavaa liikuntaa, jonka jälkeen en jaksa enää olla kiukkuinen jostain idiootista. Joskus pelkästään oikea asenne auttaa, kuten tuossa aiemmin mainittiin.

Vierailija

En ota niitä asioita henkilökohtaisesti. Ei kukaan ole (yleensä) minulle vihainen, vaan minä vain satun olemaan se henkilö jolle joku toinen aukoo päätään. Minun tilallani voisi siis olla kuka tahansa, joten niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin, niin saapi aukoa ihan rauhassa. Yleensä mietin että "voi että kun tuota harmittaa, ymmärrän kyllä", niin oma harmitus pysyy aisoissa. Hyvin harvoin on tullut mitään kohtuutonta eteen, vaikka aikamoisia vittuuntuneita solmukasoja ongelmineen on tullut eteen. Jos joku ylittää rajan ja alkaa morkata minua henkilökohtaisesti, niin torppaan joko tyynesti tai tarvittaessa näytän että olen itse vihainen. Minulle voi sanoa, että asia on (puhujan mielestä) huonosti hoidettu ja minun hommani on ottaa selvää mistä kiikastaa ja katsoa mitä asialle voi tehdä, jos voi. Sen sijaan jos puhuja on sitä mieltä, että minä olen kusipää joka tahallaan pilaa muiden elämää, niin siinä ollaan henkilökohtaisen äärellä ja kerron joko nätisti miten homma oikeasti toimii tai sitten ärähdän takaisin ja näytän, että nyt asiakas hoitaa tilannetta epäasiallisesti ja päin vittua.

Vierailija

8. jatkaa, että harvemmin joudun "esittämään" mitään, vaan koska olen asiakaspalvelutehtävissä, on minun työni ottaa vastaan kaikki mitä ovesta, postista tai luurista eteen tulee. Koen voimaannuttavana, jos saan kiukkuisen asiakkaan lauhtumaan tai ratkaistua vaikka jonkun muun sohlaaman homman, silloin taas tiedän että olen ihan oikeassa työssä. Jos minulle jää huono tunne päälle asiakkaan lähdettyä, niin tavallaan koen epäonnistuneeni, sillä en ole osannut käsitellä asiaa ammatillisesti, eikä tilanne ole luultavasti ratkennut oikein. Meillä on hyvä tiimi ja kahjotkin asiakaskeissit voi käydä kaverin kanssa läpi ja pikkaisen päivitellä, harvemmin tarvitsee sen enempää. On kiva kuulla työkaverilta kehu hyvin hoidetusta tilanteesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat