Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitsette vastausta

Vierailija
22.12.2023 |

Lähetin mua auttaneelle ihastukselle pienen joulumuistamisen. Lähetti viestin kiitos hyvin ystävällistä. Ja toivotti hyvät joulut. 

haluaako siis sanoa että ollaan vaan ystäviä ? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olisi nyt tärkeää :) että apuja kiitos ihanat. 

Vierailija
2/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tahansa tuntemattoman tulkinta on sinulle tärkeämpi kun kysyä siltä mieheltä, että mitkä fiilikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua mitään. Ei odottanut sinulta mitään joulumuistamista ja ehkä ajatteli sen olevan vähän "överiäkin". Tuo oli vain kohtelias vastaus, ei mitään muuta.

Vierailija
4/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olette vain ystäviä.

Vierailija
5/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys ja ystävyys ovat kaksi aivan eri asiaa! 🤦🏻

Vierailija
6/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut överiä avusta ap. mutta tuota juuri pelkäsin että tarkoittaa just että olit ystävällinen mutta thsts it. No selvisi ainakin jouluksi. 

minustakin ystävällisyys ja olla pelkkä ystävä on eri asia ehkä. Juuri tästä syystä tarttee apuja etten tulkitse väärin. 

Vierailija
7/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit jo itse vastauksen. Halusi sanoa "kiitos" ja hänen mielestään se oli " hyvin ystävällistä.". Lisäksi hän toivotti sinulle hyvää joulua. Mikä tässä oli niin vaikeaa, ettet ymmärtänyt?

Vierailija
8/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä osaisin kenenkään tuntemattoman ajatuksia tulkita? Kysy siltä. Mutta lonkalta sanoisin, että mitään intohimoa tuossa ei ole, enintään kiusaantuneisuutta ja myötähäpeää.

Vierailija
9/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi  täältä kysellään tulkintoja. Miksei niitä voi kysyä siltä itseltään? MIten tynnyrissä sinäkin oot kasvanut kun et normaalia käytöstä kykene arvioimaan?

Vierailija
10/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ei lähetä mitään ylimääräisiä signaaleja. Se oli vain kiitos muistamisesta.

Ootko ap trolli vai ei täysin suomalainen?

Vierailija
11/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti viesti. Mieheltä hyvinkin nätti. Ei olisi laittanut yhtään mitään, jos ei olisi halunnut tai haluaisi sinun jättävän rauhaan. 

12/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä auttoi ja miten muistit?

Nuo kun tietäisi, niin olisi helpompi tulkita.

Vierailija
13/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi ja neuvoi useasti isohkossa hankinnassa. 

muistin pullolla, kahvipaketilla ja villasukilla. Jos tuntee myötähäpeää niin on kyllä harmi.

En ole trolli ja osaan suomea. Olen ihastunut tuohon mieheen mutta voin jättää täysin rauhaan jos sitä vaikuttaa haluavan. 

Vierailija
14/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, pieni askellus taaksepäin tuosta tulee mieleen. Ehkä mies oli että wowwouw, ei liikaa yhteydenpitoa.

Harmie, että ap olet ihastunut. Mies ei vaikuta olevan. Ihastuneena hän olisi laittanut innostuneemman viestin, ehkä kysellyt joulusuunnitelmista ym. Nyt toivoo hyvää joulua sinulle. Ei siis halua tietää sinusta sen enempää.

Vierailija
15/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee enää yhtään mitään! Ottaa itse yhteyttä jos on jollakin tavalla kiinnostunut - ystävänä tai jonain muuna. 

Vierailija
16/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoi ja neuvoi useasti isohkossa hankinnassa. 

muistin pullolla, kahvipaketilla ja villasukilla. Jos tuntee myötähäpeää niin on kyllä harmi.

En ole trolli ja osaan suomea. Olen ihastunut tuohon mieheen mutta voin jättää täysin rauhaan jos sitä vaikuttaa haluavan. 

Jos haluat tietää miten tämä suhtautuu sinuun niin sinun kannattaisi kertoa suoraan tunteistasi. Muiskauta vaikka suukko ja katso miten reagoi.

Vierailija
17/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi tai pidä tulkita mitään suuntaan tai toiseen. Hän vastasi viestiisi ja itse saattaisin hieman tilanteesta riippuen vastata noin riippumatta kuitenkaan siitä, olenko kiinnostunut vai en. :) 

Vierailija
18/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexiä se vaan haluu, miehet on semmosia!

Vierailija
19/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti viesti. Mieheltä hyvinkin nätti. Ei olisi laittanut yhtään mitään, jos ei olisi halunnut tai haluaisi sinun jättävän rauhaan. 

Kyllä useimmilla ihmisillä on kaikesta huolimatta vielä käytöstavat... Ja niihin kuuluu itsestään selvästi tuo kiittäminen. 

Vierailija
20/25 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei tuossa vastauksessa näytetä ns. vihreää valoa, ei siinä ainakaan näytetä punaistakaan. Saattaisi kannattaa tehdä jotain vielä vähän ilmeisempää.

t mies