Millainen ihmisestä tulee jos polttaa pilveä päivittäin, joskus jopa aamusta iltaan?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että niin kuitenkin tapahtuu läheisten mielestä, niidenkin, jotka eivät ole tietoisia käytöstä.
Niin, ensin ei huomata moneen vuoteen yhtään mitään kun mitään huomattavaa ei ole, mutta sitten ollaan huomaavinaan niin helvetisti, jos kannabiksen käytöstä jää kiinni.
You keep tellin' yourself that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin tuntemiani kannabiksen käyttäjiä, niin jossain vaiheessa paljastuu, että kyllähän sitä alkoakin juodaan reippaasti ja parit pilleritkin otetaan kyytipojaksi. Ja osa vetää muitakin huumeita. Virallisesti ovat vain blossin vetäjiä.
Tuskinpa sinäkään tunnet yhtäkään kannabiksen käyttäjää, mutta se ei onneksi valehtelua haittaa.
Asun Kalliossa ja tunnen porukkaa asuntoloista, että kaikkien päihteiden käyttäjät ovat harvinaisen tuttuja.
Tunnet siis jotain päihteiden sekakäyttäjiä ja esität, että kaikki kannabiksen käyttäjätkin ovat sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Pilveä päivittäin polttava ihminen on todella taitava. Vähän pilveä niin inspis iskee on sitten kyseessä mikä ala tahansa. Itse en pilveä polta, mutta aika paljon on tehty pilvessä/kännissä/aineissa esim. Liisa ihmemaassa kirja :D
Jos tuo on totta niin kyllähän se ihan järkevältä kuulostaa. Se kirja nimittäin on semmoista settiä, ettei sitä selvinpäin voisi keksiäkään :D
Jos kerran ette ole koukussa eikä ilman olo ole ongelma eikä ole mitään negatiivisia vaikutuksia, miten olisi kuukausi pajauttamatta ja ilman mitään muutakaan päihdettä? Miltä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että se vaikuttaa aivoihin negatiivisesti ja tämä on tutkitusti todistettu.
Kummallista asiassa on kuitenkin se, että kannabiksen lääkekäytössä ongelmia ei yleensä ole, vaikka kannabismäärät vuorokaudessa ovat todella suuria. Monisatakertaisia satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna. Vaikea on siis väittää, että satunnainen päihdekäyttö olisi niin haitallista, mitä sen yleensä esitetään olevan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran ette ole koukussa eikä ilman olo ole ongelma eikä ole mitään negatiivisia vaikutuksia, miten olisi kuukausi pajauttamatta ja ilman mitään muutakaan päihdettä? Miltä kuulostaa?
Ihan hyvältä, ja tehnytkin tuon moneen kertaan elämäni aikana. Jätin joskus jopa kahvinkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin tuntemiani kannabiksen käyttäjiä, niin jossain vaiheessa paljastuu, että kyllähän sitä alkoakin juodaan reippaasti ja parit pilleritkin otetaan kyytipojaksi. Ja osa vetää muitakin huumeita. Virallisesti ovat vain blossin vetäjiä.
Tuskinpa sinäkään tunnet yhtäkään kannabiksen käyttäjää, mutta se ei onneksi valehtelua haittaa.
Asun Kalliossa ja tunnen porukkaa asuntoloista, että kaikkien päihteiden käyttäjät ovat harvinaisen tuttuja.
Tunnet siis jotain päihteiden sekakäyttäjiä ja esität, että kaikki kannabiksen käyttäjätkin ovat sellaisia?
En väittänyt, että kaikki, mutta moni kannabiksen mukakäyttäjä käyttää paljon muutakin. Tämänhän voisi nähdä positiivisena asiana, koska heidän käytöksensä luetaan negatiiviseksi kannabikselle, vaikka oikeasti kyseessä on vahvemmat päihteet.
Surullisinta on nämä riippuvaiset päivittäiskäyttäjät jotka eivät enää saa edes kannabiksesta mitään irti. Hermostuttaa ja ahdistaa vaan olla ilman.
Silloin tällöin käytettäessä kannabis antaisi niin paljon enemmän ja oma elämänkin olisi varmasti paljon valoisampaa
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt, että kaikki, mutta moni kannabiksen mukakäyttäjä käyttää paljon muutakin. T
Kuinka moni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että se vaikuttaa aivoihin negatiivisesti ja tämä on tutkitusti todistettu.
Kummallista asiassa on kuitenkin se, että kannabiksen lääkekäytössä ongelmia ei yleensä ole, vaikka kannabismäärät vuorokaudessa ovat todella suuria. Monisatakertaisia satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna. Vaikea on siis väittää, että satunnainen päihdekäyttö olisi niin haitallista, mitä sen yleensä esitetään olevan.
Eikö lääkekannabis ole ihan eri tuote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt, että kaikki, mutta moni kannabiksen mukakäyttäjä käyttää paljon muutakin. T
Kuinka moni?
Seitsemän.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisten lompakoita ratsataan, että saadaan se iltapajautus, kun muuten ei saa unta.
Eipä ole näkynyt kovinkaan paljon uutisia lompakoiden ratsaamisesta kannabiksen takia.
Miksi te polttelijat, huvikäyttäjät, satunnaiset käyttäjät lyttäätte kaikkien niiden mielipiteet, jotka ovat henkilökohtaisesti nähneet polttelun aiheuttamat ongelmat?
Ne ongelmat eivät ehkä näy teidän omassa elämässänne, linkittämissänne sivustoissa tai lääketieteellisissä tutkimuksissa, mutta ne näkyvät meidän kaikkien OMAISTEN ELÄMÄSSÄ?
Olen menettänyt huumeille kaksi lastani. Kaikki alkoi juuri tuosta satunnaisesta pienestä pilven polttamisesta. Molemmat lapseni ovat tällä hetkellä heroiinikoukussa. Minulle on kenenkään turha sanoi, että porttiteoria ei ole totta. Koska minun molempien lasteni osalta se oli totta: mentiin miedoimmista aineista kovempiin. Ja tahti vaan pahenee.
Ihan sama mitä tilastot sanovat. Yksilötasolla tämä on totaalinen tragedia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkekannabis ole ihan eri tuote?
Ei ole, ja tietäisit asian, jos olisit lukenut ketjun alusta lähtien. On jopa annettu linkki Suomeenkin lääkekannabista toimittavan yrityksen sivuille.
Osa on ihan ok, mutta sellaisiakin olen nähnyt, että pitää mennä kesken junamatkan vessaan polttamaan hatsit. Jopa vähän säälittävää. Kyseinen tyyppi joutui linnaan, ei liittynyt huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisten lompakoita ratsataan, että saadaan se iltapajautus, kun muuten ei saa unta.
Eipä ole näkynyt kovinkaan paljon uutisia lompakoiden ratsaamisesta kannabiksen takia.
Ei varmaan ole, itsekään en tehnyt rikosilmoitusta, kun itselleni näin tehtiin. Kaverin kaveri kyseessä.
En ole omassa miehessäkin huomannut mitään. Polttaa viikolla usein illalla sekä viikonloppuisin. Itse poltan joskus. Töissä käy (eikä ikinä ole siellä pilvessä) ja maksaa laskunsa ja osallistuu sovitusti yhteisiin kuluihin. Ei paljoa tosin harrasta, mutta eipä se mulle kuulu. On mukava, huomaavainen ja ihana mies. Tätä jatkunut jo pidempään ja meillä menee oikein hyvin. Perhettä emme ole perustamassa vaan asumme kahden kissan kanssa. Itse olen johtavassa asemassa oleva nainen, joten jotenkin tämä tasapainottaakin. En tiedä, mutta olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te polttelijat, huvikäyttäjät, satunnaiset käyttäjät lyttäätte kaikkien niiden mielipiteet, jotka ovat henkilökohtaisesti nähneet polttelun aiheuttamat ongelmat?
Siksi, että kannabiksen vastustajat ovat niin monta vuotta valehdelleet asioista, että luottamus juttuihin on mennyt täysin. Helppoahan se on kannabista syyttää joka asiasta, kun on ensin kännissä huumeita kokeiltu, ja siirrytty sitten lopulta käyttämään ihan kaikkea mitä käteen vaan sattuu saamaan. Suurin osa kannabiksen käyttäjistä ei kuitenkaan ole mitään sekakäyttäjiä. Toivottavasti lapsesi pääsevät eroon heroiinista, jota Suomessa ei nykyisin enää paljon liikukaan.
Ja toisten lompakoita ratsataan, että saadaan se iltapajautus, kun muuten ei saa unta. Työssäkäyvillä ei varmaan ole tätä ongelmaa, eivätkä edes usko, että näitä tyyppejä on, mutta tuolla on hatsin eteen pyllistäviä kundeja.