Seurustelen todella koulutetun miehen kanssa. Pidänkö "seksisuhteen" Kongolaisen miehen kanssa salassa?

Vierailija

Olin vapaaehtoistyössä Afrikassa (pidän sijainnin piilossa, ettei kukaan vain tunnista).

Olen kolmekymppinen nainen ja seurustelen kolmekymppisen miehen kanssa (tarkat iät pidän piilossa, ettei kukaan tunnista). Miehellä on kaksi eri maisterin tutkinto. Toinen on tekniikan alalta. Hän on myös todella hyvässä työssä. Itse olen myös akateeminen, mutta hyvin pienituloinen.

Afrikassa ollessani minulla oli 2kk pituinen seksisuhde nuoren Kongosto kotoisin olevan miehen kanssa. Aina käytettiin kumia. Tauteta ei tarttunut.

Nyt pohdin, että suuttuisiko mieheni, jos kertoisin asiasta? Tämä kyseinen kaveri Kongosta ei osannut edes lukea.

En tykkää piiloitella asioita, jos mies kysyy ihan muuten vain entisistä suhteistani.

Kommentit (12)

Mies_kyselee_

Miksi ihmeessä salaisit tekosi ? Häpeätkö toimintaasi ? Etkö ole sinut tekojesi kanssa ? Oletko tarkistanut sukupuolitaudit ? Häiritsisikö sinua, jos miehesi olisi ollut seksisuhteessa venäläisen huoran kanssa kaksi kuukautta? 

Vierailija

Mikset kertoisi jos asiasta keskustelette?
Mä nyt olen mies ja suhteellisen koulutettu. Ei mua kiinnosta yhtään puolison entiset suhteet käytännössä ollenkaan. Ei kumppanien väri tai lukumäärä, tai millaisia suhteita ovat olleet ja mihin kaatuneet. En näe erityisemmin syytä että miks pitäisikään kiinnostaa?

Tietysti, jos mies on jotenkin harhainen rasisti, naisvihaaja tai muuta vastaavaa niin ehkä voi olla järkevää piilotella. En kyllä tiedä että miksi sellaisen kanssa seurustelisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ainakin jättää kirjoittamatta tuo vaikea sana kongolainen.. jos oikein koulutetun miehen kanssa seurustelet..

Puhuessa isot kirjaimet ei näy, mikä on ap:n pelastus :D

Vierailija

Kongolainen isolla K:lla? Todella akateeminen olet, just joo :D

Tarkoitatko että mies oli Kongon demokraattisesta tasavallasta tai Kongon tasavallasta? Ne ovat nimittäin kaksi eri valtiota. 

Miesten lukutaito kummassakin on kohtuullisen korkea, varsinkin Kongon tasavallassa n 90%, joten todella näppärästi olet onnistunut löytämään viidakon kätköistä jonkin lukutaidottoman pygmin.

Ehdottomasti kerrot sulhasellesi. Mutta muista myös kertoa koko totuus, eli että oikeasti olet ei-akateeminen ja Porvoosta.

Vierailija

Se, että asia sinua arveluttaa, kertoo tosin siitä, että et itse ole jollain tavalla täysin sinut menneisyytesi kanssa. Onhan kyseessä sinun yksityisasiasi, mutta valehtely ei silti kuulu parisuhteeseen.

Jos totuuden puhuminen arveluttaa, niin ajattele asiaa näin: haluaisitko todella olla sellaisessa suhteessa, jossa kumppanisi ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?

Vierailija

Mitä tekemistä tuloilla ja koulutuksella on tässä asiassa? Vaikea sitä paitsi uskoa sinusta tekstisi perusteella että olisit kovin koulutettu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat