Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutko kumppanisi kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
29.11.2015 |

Minä en. Ei olla mikään vanha pariskunta ja sinällään ei ole mitään estettä asialle (kumpikaan ei kuorsaa jne). Mutta miksi hemmetissä joku on keksinyt parisängyn standardikooksi täällä päin maailmaa 160cm? Tilaa on vähän jos sitä on vain 80cm/henkilö. Ollaaanko ainoita joiden mielestä pienessä tilassa nukkuminen on ahdistavaa? Sitten kun ollaan rikkaita teetetään 2,5 metrinen sänky.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika läskejä?

Vierailija
2/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan ja ahdasta on, mutta ei tänne yksiöön isompaa tai toista sänkyä mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan samassa sängyssä, joka on tuon 160 cm leveä. Hyvin mahdutaan. Mies kuorsaa, minä käytän korvatulppia. Kun jossain vaiheessa karkasin sängystä kuorsauksen takia, mulle tuli hyvin nopeesti etäinen olo ja ikävä miestä. Ei sopinut siis mulle. Nukun hyvin yksinkin, jos mies on työreissussa, mutta mieluiten nukun hänen vieressään.

Oltiin just jossain hotellissa, jossa oli metrin leveät sängyt laitettuna yhteen, eli yhteensä kaksi metriä leveyttä. Tunsin, että nukuttiin ihan kauhean kaukana toisistamme. Joskus nuorina on mahduttu 120 cm leveään sänkyynkin yhdessä, nykyään en kyllä suostuisi sellaiseen ujuttautumaan kuin erityisessä poikkeustapauksessa.

Vierailija
4/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teistä koskaan tulee rikkaita, taitaa kaikki rahat mennä munkkeihin ja sipseihin sellaista vauhtia ettei säästöön jää?

Vierailija
5/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan, ei ole ahdasta ja ollaan vielä läskejäkin. Tykkään nukkua kiinni puolisossani. Mitä lähempänä sen parempi.

Vierailija
6/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää ole parisuhde jos nukutaan erikseen! Olette vain kämppäkavereita.

Vierailija
7/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin teistä koskaan tulee rikkaita, taitaa kaikki rahat mennä munkkeihin ja sipseihin sellaista vauhtia ettei säästöön jää?

Huutonaurua :D ei, ei olla läskejä :'D

Vierailija
8/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se enää ole parisuhde jos nukutaan erikseen! Olette vain kämppäkavereita.

Aijaa, että parisuhteen taso on mitattavissa sillä nukutaanko samassa sängyssä? Miksei suomessa ole sitten pilvin pimein onnellisia pariskuntia?

ap

Vierailija
9/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan. Meillä on 140cm leveä sänky. Aika usein lapsiki ja kissakin tulee yöllä viereen ja hyvin mahdutaan :)

Vierailija
10/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukumme tiiviisti yhdessä.. elämme kaukosuhteessa ja kun olemme yhdessä, olemme myös yhdessä.. nukumme lusikassa tai sylikkäin..se vain kuuluu asiaan. 

Miehen talossa sänky on tuon 120 ja siihenkin  mahdumme hyvin, vaikka minä kuorsaan..

Vierailija
11/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan tottakai. Kaksi koiraakin kiipeää aina samaan sänkyyn. Ja hyvin mahdutaan. Nykyään meillä on jopa 2 peittoa, vuosia nukuttiin pelkästään yhdellä, mutta kun muutettiin tuli välillä kylmä yöllä kun toinen varasti liikaa peittoa niin ostettiin toinen.

Vierailija
12/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa 180cm sängyssä nukutaan.

Vierailija
13/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan ja useimpina öinä 2 lastakin tulee väliin nukkumaan jossain vaiheessa yötä :)

Ja ihan normaali 160cm sänky meillä on ja ollaan vielä pullukoitakin!

Vierailija
14/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meille taas riittäisi 80 cm yhteiseksi. Nukumme aina tiiviisti toisissamme kiinni, yleensä jotenkin päin lusikassa ja olemme molemmat melko pienikokoisia. Tämä nykyinen sänky (jota emme ole itse valinneet) on 160 cm leveä parisänky ja me käytämme siitä vain toista puolikasta. Sitä toista puolikasta ei aina edes pedata vaan sitä saatetaan käyttää tavaransäilytykseen.

Joskus suhteen alkuaikoina nukuimme vain 70 cm leveässä yhden hengen sängyssä kaksin, sen jälkeen hankimme 120 cm leveän sängyn jollainen olisi hyvä olla nytkin.

Vierailija
15/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä leveämpinäkin. Toisinaan on ahdasta, mutta meidän eka sänky oli 80cm leveä. Lähinnä tämä ettei kumpikaan nuku yhdessä kohti vaan pyöritään yöllä aiheuttaa ahtautta.

Vierailija
16/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todettiin yhteenmuuton aikana, että hankitaan sitten kunnon sänky, että tilaa löytyy. Ensinnäkin minä pyörin hulluna ja nukun välillä x-asennossa, poikittain ja milloin mitenkin. Toisekseen oltiin aiemmin nukuttu yhdessä 120cm:n sängyssä, joka tuntui tosi ahtaalta, joten.. Nyt on ollut sitten 180x200cm sänky meillä. Me vaan tykätään omasta tilasta nukkuessa.

Vierailija
17/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ mutta siis samassa sängyssä joo, jos jäi nyt epäselväksi

Vierailija
18/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan eri sängyissä ja eri huoneissa ja harrastetaan seksiä 2-4 kertaa viikossa. Olen itse erittäin levoton nukkuja eikä mies erityisemmin ole nauttinut siitä, että olen koska tahansa voinut huitaista häntä todella lujaa.

Vierailija
19/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 120cm leveä sänky ja mies on iso. Mahdun siihen kyllä, mutta en mukavasti, sillä valun aina miehen tekemään "kuoppaan" ihan miehen kylkeen kiinni ja varsinkin kesällä se ahdistaa kun on kuuma. Huoneessa nukkuu myös yksi lapsista, eikä mies halua oven olevan yöllä auki, joten ilma on kolmen nukkuessa aika piukkaa aamulla. Huoneeseen ei mahdu isompi sänky tai muuten ei vaatekaappien ovet aukea.

Olen siis päätynyt nukkumaan sohvalle. Sopii minun selälleni paremmin, on hyvin ilmatilaa ympärillä ja koska herään ensimmäisenä töihin, ei herätyskelloni häiritse muita.

Vierailija
20/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta samassa sängyssä, ei todellakaan mahdu 160 cm ilman, että toinen on ihan iholla. Mies pyörii koko ajan nukkuessaan ja kuorsaa, joten en pysty nukkumaan edes samassa huoneessa.

Seksiä meillä on joka päivä, ennen nukkumaanmenoa. Kukaanhan ei sitä yleensä tiedottomassa tilassa harrasta. Kummallinen vaatimus ylipäänsä, että pitäisi nukkua yhdessä, en ole koskaan ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän