Nettitutun tapaaminen kauhistuttaa

Vierailija

"Nettituttu" on sananaki niin ahdistava!

Ollaan nyt juteltu melkein kuukausi, ihan mahtava tyyppi kyseessä. Joka päivä juteltu vähintäänkin se tunti tai kaksi, eilen tuli ennätys 6 tuntia juttelua putkeen. Tässä jo ihan oma muu sosiaalinen elämä kärsii. Kuvat on vaihdettu moneen kertaan, ollaan Facebook-kavereita (hän omistaa ei-epäilyttävän profiilin) sekä on myös soiteltu.

Kaiken PITÄISI olla ok, mutta silti jännittää että entä jos sieltä tuleekin Vanha Setä 65vee minua tapaamaan. Asutaan 4h matkan päässä toisistamme ja hän on menossa työhommiin, pysähtyy matkan varrella tässä tänä iltapäivänä ja lähtee tälle päivää vielä jatkamaan matkaansa, ei siis yökyläilyä tiedossa.

Vertaistukea peliin nyt! Miten teillä on mennyt nettituttujen tapaamiset?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä luottaisin, että on se, joka väittää olevansa. Eri asia on sitten se, vastaako todellisuus sitä mielikuvaa, jonka olet hänestä luonut.

Itselleni on tullut yllätyksiä nettituttujen suhteen vain siinä, ettei sitä kemiaa ole ollutkaan tavatessa.

Vierailija

Vaikuttaa, että faktat onkuten pitääkin. Kunhan sovitte tapaamisen julkiselle paikalle ja siitä on luonteva lähteä omiin suuntiin, jos tuntien juttelut ei toteudukaan elävässä elämässä. Luulen, että hermoilet myös sitä, jos ei oikeasti teidän välillä natsaakaan. Se tavallaan laittaa pisteen tuolle jännälle tilanteelle, missä nyt olet. Tsemiä ja onnistuneita treffejä!

Vierailija

Minulla sujui tuo oikein hyvin, tai ainakin niin hyvin että nyt, 5 vuotta myöhemmin, olemme naimisissa ja esikoinen täyttää pian vuoden.

Kyllähän se jännitti, mutta olen vähän sitä mieltä että jos kyseessä on oikeasti sinulle sopiva tyyppi, ei sen juttelun pitäisi olla kovin vaivaannuttavaa ainakaan pitkään. Tsemppiä!

Vierailija

Viesti 6 : Ehdottomasti! JOS kaikki ei mene aivan päin puita ja mulla on vielä edes hippusen itsekunnioitusta jäljellä.

Viesti 7 : Minä 24, hän parisen vuotta vanhempi.

Viesti 8 : Jep, julkinen paikka.

Kiitos viesteistä! :)

Vierailija

Homma on mennyt jo päin vittua tässä vaiheessa, kun olette kirjoitelleet näppikset kuumana kuukauden ennen tapaamista. Kummallakin on päänsisässä piirtynyt kuva toisesta ja todellisuus voi olla toinen. 

Tsemppiä silti. Hyvällä tuurilla asiassa voi käydä hyvinkin.

Vierailija

Viesti 10 : Joo, kyllä minuakin (meitä) harmittaa se, että tässä ekassa tapaamisessa on mennyt näinki kauan, ehtinyt muodostua jo aika vahva mielikuva toisesta. Mutta muu ei oikein auttanut, kun kertakaikkiaan ei ollut mahdollisuutta tavata aiemmin välimatkan ja menojen vuoksi. Itse oon muuttamassa alkuvuodesta ihan hänen kaupunginsa lähelle (muutto ollut siis tiedossa jo ennen kun me tavattiin, en todellakaan ole muuttamassa hänen vuokseen) joten JOS kaikki menee ok, niin välimatka ei ole ongelma kovin pitkään.

Vierailija

Viesti 11 : No sittenhän on hyvä, ettei meidän tapaamispaikkana ole tosiaankaan mökki. Raiskaus ei ole ikinä uhrin vika, mutta kyllähän sitä on itsensä altistanut vaaralle jos on päättänyt mennä nettituttua tapaamaan mökille joka on ehkä keskellä ei mitään.

Vierailija

Hyvin on menny. Vai lasketaanko tinderiä nettituttavuus paikaksi?

Monia tavannu. Viimesimmän kanssa puol vuotta nyt oltu yksissä :)
Toivottavasti ollaan viel piiiiitkääään.

Vierailija

Toivottavasti menee hyvin! Itsellä on kokemus ajalta ennen facebookia (oi, kultainen irc). Oltiin juteltu kuukausitolkulla päivittäin, vaihdettu kuvat yms ja oltiin ihan kaveripohjalla liikenteessä. Tai niin minä ainakin luulin. Luokseni tuli kylään kyllä ihan naamaltaan sama tyyppi, mutta jutut oli ihan idioottitasolla (kirjoittaessa oli ilmeisesti tsempannut ja ehtinyt miettiin asioita ennen julkaisua) ja oli sitä mieltä, että no panohommiksi tämä menee. Ei mennyt, tyyppi sai nopeat lähdöt sinne mistä tulikin ja tämä (silloin) nuori tyttö opetuksen, että nettijutut kannattaa pitää siellä netissä, niin kukaan ei joudu pettymään. Mutta toivottavasti teillä natsaa, onhan niitä hyviäkin lopputuloksia todella paljon!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat