Nukutko kumppanisi kanssa samassa sängyssä?

Vierailija

Minä en. Ei olla mikään vanha pariskunta ja sinällään ei ole mitään estettä asialle (kumpikaan ei kuorsaa jne). Mutta miksi hemmetissä joku on keksinyt parisängyn standardikooksi täällä päin maailmaa 160cm? Tilaa on vähän jos sitä on vain 80cm/henkilö. Ollaaanko ainoita joiden mielestä pienessä tilassa nukkuminen on ahdistavaa? Sitten kun ollaan rikkaita teetetään 2,5 metrinen sänky.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Nukutaan samassa sängyssä, joka on tuon 160 cm leveä. Hyvin mahdutaan. Mies kuorsaa, minä käytän korvatulppia. Kun jossain vaiheessa karkasin sängystä kuorsauksen takia, mulle tuli hyvin nopeesti etäinen olo ja ikävä miestä. Ei sopinut siis mulle. Nukun hyvin yksinkin, jos mies on työreissussa, mutta mieluiten nukun hänen vieressään.

Oltiin just jossain hotellissa, jossa oli metrin leveät sängyt laitettuna yhteen, eli yhteensä kaksi metriä leveyttä. Tunsin, että nukuttiin ihan kauhean kaukana toisistamme. Joskus nuorina on mahduttu 120 cm leveään sänkyynkin yhdessä, nykyään en kyllä suostuisi sellaiseen ujuttautumaan kuin erityisessä poikkeustapauksessa.

Vierailija

Tuskin teistä koskaan tulee rikkaita, taitaa kaikki rahat mennä munkkeihin ja sipseihin sellaista vauhtia ettei säästöön jää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin teistä koskaan tulee rikkaita, taitaa kaikki rahat mennä munkkeihin ja sipseihin sellaista vauhtia ettei säästöön jää?

Huutonaurua :D ei, ei olla läskejä :'D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se enää ole parisuhde jos nukutaan erikseen! Olette vain kämppäkavereita.

Aijaa, että parisuhteen taso on mitattavissa sillä nukutaanko samassa sängyssä? Miksei suomessa ole sitten pilvin pimein onnellisia pariskuntia?

ap

Vierailija

Me nukumme tiiviisti yhdessä.. elämme kaukosuhteessa ja kun olemme yhdessä, olemme myös yhdessä.. nukumme lusikassa tai sylikkäin..se vain kuuluu asiaan. 

Miehen talossa sänky on tuon 120 ja siihenkin  mahdumme hyvin, vaikka minä kuorsaan..

Vierailija

Nukutaan tottakai. Kaksi koiraakin kiipeää aina samaan sänkyyn. Ja hyvin mahdutaan. Nykyään meillä on jopa 2 peittoa, vuosia nukuttiin pelkästään yhdellä, mutta kun muutettiin tuli välillä kylmä yöllä kun toinen varasti liikaa peittoa niin ostettiin toinen.

Vierailija

Nukutaan ja useimpina öinä 2 lastakin tulee väliin nukkumaan jossain vaiheessa yötä :)
Ja ihan normaali 160cm sänky meillä on ja ollaan vielä pullukoitakin!

Vierailija

Heh, meille taas riittäisi 80 cm yhteiseksi. Nukumme aina tiiviisti toisissamme kiinni, yleensä jotenkin päin lusikassa ja olemme molemmat melko pienikokoisia. Tämä nykyinen sänky (jota emme ole itse valinneet) on 160 cm leveä parisänky ja me käytämme siitä vain toista puolikasta. Sitä toista puolikasta ei aina edes pedata vaan sitä saatetaan käyttää tavaransäilytykseen.
Joskus suhteen alkuaikoina nukuimme vain 70 cm leveässä yhden hengen sängyssä kaksin, sen jälkeen hankimme 120 cm leveän sängyn jollainen olisi hyvä olla nytkin.

Vierailija

Saahan niitä leveämpinäkin. Toisinaan on ahdasta, mutta meidän eka sänky oli 80cm leveä. Lähinnä tämä ettei kumpikaan nuku yhdessä kohti vaan pyöritään yöllä aiheuttaa ahtautta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat