Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei hoida vauvaa..

Vierailija
28.11.2015 |

Meillä on kolmeviikkoinen vauva ja vauvan isä ei halua/häntä ei kiinnosta hoitaa vauvaa. Sillointällöin syöttää tai vaihtaa vaipan. Eikä siis edes joka päivä. Ehdotin miehelleni että jos vuoroteltaisiin että toinen syöttelee ja vaihtelee vaipan joka toinen kerta (Siis mikäli ollaan molemmat kotosalla) ja minä hoitaisin yöheräämiset. Miehen mielestä vauvanhoito on naisen hommia ja jokatoinen syöttö/vaipanvaihto on hänelle liikaa. Pystyn kyllä itsekkin vauvan hoitamaan eikä se ole minulle rasite mutta joskus tekisi hyvää ottaa päiväunet ja mies hoitaisi vauvaa minun nukkuessani. Onko pyyntöni mielestänne kohtuuton?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vauvassa on niin vastenmielistä, ettet itse voi hoitaa? Etkö tykkää omasta lapsestasi?

Tuota pitäisi kysyä lapsen isältä, ei äidiltä.

Isä ei ole täällä vastaamassa, mutta äiti on. Eli kerrohan nyt ap, miksi olet hankkinut lapsen, jos sen hoitaminen ja perhe-elämä muutenkin on niin perseestä, että toinen pitäisi väkipakolla saada siihen mukaan, vaikka hän ei halua? Minun elämässäni ei ole mitään vastenmielistä, mitä haluaisin sysätä toisen harteille. Miksi sinä ole valinnut toisin?

Onko perhe-elämä pyhä lehmä sinulle? Sinulla ei ole mitään perheen ulkopuolista elämää? Se on oma valintasi. Me muut voimme valita toisin.

Vierailija
42/43 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta, että jotkut alistuvat tuollaiseen tilanteeseen ja hankkivat lapsia, tai ylipäätänsä edes seurustelevat noin kusipäisten miesten kanssa. Näitä naisia en sinäänsä sääli, koska itsehän ovat ukkonsa valinneet. Mutta ne lapset, heitä käy sääliksi. Miltä mahtaa tuntua jos oma isä ei halua leikkiä, ei hoitaa. Ei vaan ole kiinnostunut sinusta. Pahinta on, että tämä on se perheen malli, jonka nämä lapset oppivat ja mahdollisesti vievät eteenpäin taas seuraavalle sukupolvelle. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tunnevammainen, jos oma vauva ei kiinnosta tuon vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän