Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan kimppakyydit - lokkeilija

Vierailija
02.11.2024 |

Yksi työkaveri on usein kyytiä vailla mutta koskaan ei tarjoa kyytiä itse. Pitäisi sanoa tahdikkaasti, että en halua kuljettaa ilman vastavuoroisuutta. Tekee samaa muillekkin, että on kyydissä mutta ei itse aja. Muillakin tympii mutta kukaan ei uskalla sanoa, kun on vahvatahtoinen työkaveri joka mököttää helposti.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette heti sovi, miten ajetaan. Vuoroviikoin tai vuoropäivin. Meillä pelaa hyvin kimppakyyti.

Vierailija
2/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se auta kuin avata suu. Hyväksikäyttäjiä riittää. Hänhän säästää siinä euroja, kun ei tarvi itsellä maksaa bensoja, renkaiden kulumista, auton arvon alenemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ota kyytiin, jos ei aja omaa osuutta. Matkat jaetaan tasaisesti osallistujien kesken, jokainen on kuskina yhtä paljon tai muussatapauksessa huolehtii ajonsa itse.

Vierailija
4/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kimppa kyydit kun itse en ole miihailija että jäisin norkoilemaan.  Aina joutui odottamaan.

Vierailija
5/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on wa-ryhmä jossa sovitaan, kuka ajaa minäkin päivänä. Jokainen ajaa yhtä paljon eikä kukaan lokkeile toisten kukkarolla.

Vierailija
6/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on työpaikka minne kuljetaan kimppakyydillä ja miksi? Minä ainakin lähden töihin siihen aikaan kun haluan enkä kysele ketä on lähdössä kotiinpäin. Lopettaa sen kimppakyytien tarjoamisen niin sillähän siitä selviää.

Vierailija
7/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan haittais mököttävä työkaveri. Suoraan sanotte, et nyt ei ole kyytiin tulemista,koska sulta ei tuu vastavuoroisuutta. Olkoot vaikka kuinka vahvatahtoinen,jos kyytiin tulee niin auto ei liiku. 

Vierailija
8/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työkaveri sanoi, että on mielellään kyydissä kun minä "tykkään ajaa." En tykkää ja vielä vähemmän tykkään siitä, että hän istua köröttelisi kyydissä. Kimppakyydin idea on se, ettäkaikki säästää rahaa ja vuoroin jokainen saa levähtää ajamisesta.

Vierailija
9/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa suoraan. Tai maksu kyydistä tms. Jos se käy ilman maksua, sitten.

Vierailija
10/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää hyväksikäyttöä. Älkäää suostuko. Lähtökohtaisesti jokainen huolehtii ja maksaa matkansa itse. Jos joutuu toisiin turvautumaan, maksaa bensat ja muut kulut kunnon korvauksilla tai tarjoaa toisille yhtä paljon matkoja.

Vierailija
11/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte pääkaupunkiseudulla, niin kyllähän julkinen liikenne pelaa oikein hyvin.

Vierailija
12/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkaveri on usein kyytiä vailla." "Kimppakyytiä"

Onko nämä jotain koodikieltä työpaikkaromanssille? Meillä jokainen menee julkisilla tai pyörällä toimistolle.

Vierailija
13/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyytimis vuorot jaetaan tasaisesti niin, että jokainen ajaa yhtä usein. Näin ei kenenkään tarvi liikutella rahaa tililtä toiselle vaan matkat maksaa kaikille saman verran.

Vierailija
14/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää ajaa, kahden kuljetaan työkaverin kanssa. Ehdotin, että maksan 2/3 bensoista. Työkaverille sopi. Olen tyytyväinen ja toivottavasti on työkaverikin.

Vierailija
15/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asutte pääkaupunkiseudulla, niin kyllähän julkinen liikenne pelaa oikein hyvin.

Suurin osa Suomalaisista asuu muualla kuin pääkaupunkiseudulla

Vierailija
16/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää hyväksikäyttöä. Älkäää suostuko. Lähtökohtaisesti jokainen huolehtii ja maksaa matkansa itse. Jos joutuu toisiin turvautumaan, maksaa bensat ja muut kulut kunnon korvauksilla tai tarjoaa toisille yhtä paljon matkoja.

Yhdellä työpaikalla oli tälläisen järjestäneet, kun ei busseja sinne kulkenut, miten luulet että autottamat olisi muita kuljettaneet ? No kyllä nämä toki bensoihin osallistui. 

Vierailija
17/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tajua. On oikeasti olemassa aikuisia, ketkä loisii toisten autoissa, nurkissa, kaapeilla jne. Joku osa jäänyt kehittymättä kun ei vaan ymmärrä, mitä tarkoittaa tasapuolisuus.

Vierailija
18/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää ajaa, kahden kuljetaan työkaverin kanssa. Ehdotin, että maksan 2/3 bensoista. Työkaverille sopi. Olen tyytyväinen ja toivottavasti on työkaverikin.

Tämä kuullostaa reilulta. Autossa on muitakin kuluja kuin bensat ja ajaminen on rasittavaa.

Vierailija
19/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä työpaikalla oli tälläisen järjestäneet, kun ei busseja sinne kulkenut, miten luulet että autottamat olisi muita kuljettaneet ? No kyllä nämä toki bensoihin osallistui. 

Miksi mennä työpaikkaan minne ei bussit kulje, jos ei omista autoa. Oman elämän suunnittelu muiden hyväntahtoisuuden varaan on epäreilua muita kohtaan.

Vierailija
20/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tyyppejä on. Milloin ollaan vailla kyytiä tai yöpaikkaa, milloin tavaroita lainaksi. Pistäkää tiukat ehdot, että hän ajaa oman osuuden tai vaikka kävelee töihin. Ei ole teidän ongelma huolehtia hänen työmatkoista.