Onko teillä koskaan jäänyt kortsu sisään?

Vierailija

Tunsiko sitä? Tuliko pois itsestään? Yhtäkkiä vain tuli mieleen, että minnehän se viime viikkoinen kumi meni. Kai mies vei roskiin, mutta tulipahan vai tällainen mieleen, että mitä jos.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On jäänyt. Mies onki sen pidemmillä sormillaan ulos.

Mä mietin, että tuntisko sitä jos ei tiedä, että se on siellä? Tai tulisko esim. menkkojen mukana ulos?
Ap.

Vierailija

Mulla jäi kerran myös ja oli kyllä syvällä :D ei sitä tuntenut ollenkaan, mutta huomattiin että sinne se jäi. Oli kyllä melkoinen onkiminen.

Vierailija

Kyllä. Nykyisen mieheni kanssa joskus alkuaikoina puuhailtiin aivan h*lvetinmoisessa humalassa, josta itselläni ei ole edes kunnon muistikuvia. Meillä oli lähtenyt jotenkin siinä kesken puuhien kortsu pois, mies ihmetteli hetken että mihin se oikein hävisi, mutta tunnollisena pisti uuden tilalle. :D

Itselläni ei muistikuvia mutta seuraavana aamuna vessassa käydessäni tuntui omituiselta siellä ja sieltähän se löytyi, ei sitä voisi olla tuntematta. :D

Vierailija

On jossain kännisähellyksessä. En tiennyt ollenkan että oli jäänyt sisään, meni pari päivää ja kun olin pissalla ihmettelin omituista tunnetta alapäässä ja sieltähän se kortsu tursusi ulos. Yök :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nykyisen mieheni kanssa joskus alkuaikoina puuhailtiin aivan h*lvetinmoisessa humalassa, josta itselläni ei ole edes kunnon muistikuvia. Meillä oli lähtenyt jotenkin siinä kesken puuhien kortsu pois, mies ihmetteli hetken että mihin se oikein hävisi, mutta tunnollisena pisti uuden tilalle. :D

Itselläni ei muistikuvia mutta seuraavana aamuna vessassa käydessäni tuntui omituiselta siellä ja sieltähän se löytyi, ei sitä voisi olla tuntematta. :D

Okei, ehkä mä kans sitten olisin sen huomannut.
Meillä oli ihan samalainen sessio :D
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi kerran myös ja oli kyllä syvällä :D ei sitä tuntenut ollenkaan, mutta huomattiin että sinne se jäi. Oli kyllä melkoinen onkiminen.

Samanlainen kokemus. Ei tuntunut eikä näkynyt ja omien sormien pituus ei riittänyt poistamiseen.

Vierailija

Mulla jäi kans kerran mieheni kanssa, oli mennyt todella syvälle eikä saanut sormin pois. Kävin ottamaan ehkäsyneuvolassa pois, terkkarikin sano ettei ihme kun sormilla ei saanu pois, oli mennyt ihan syvälle kiinni. Enkä mä sitä mitenkään kyllä tuntenut siellä, tiesin vaan että seksissä oli lähtenyt ja niin syvälle vaan kun sormet sai niin tunsi sen sormen päässä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että tuntisko sitä jos ei tiedä, että se on siellä? Tai tulisko esim. menkkojen mukana ulos?
Ap.

Etkö aktinnjälkeen tarkista kortsua? Onko ehjä? Huomaahan sen siinä tapauksessa että johonkin on kadonnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

Etkö aktinnjälkeen tarkista kortsua? Onko ehjä? Huomaahan sen siinä tapauksessa että johonkin on kadonnut.

No kuule, olin varmaan 5 promillen kännissä kuten myös mies. :) En edes tiedä miks kortsun laittoi, kun ei yleensä käytetä.
Ap.

Vierailija

Aika moni ei ole ilmeisesti tuntenut kortsua, mutta itselläni se tuntui kyllä selvästi ainakin vessassa käydessä niin siksi kirjoitin että ei sitä voisi olla tuntematta. Olisikohan omalla kohdalla vaikuttanut sitten se että se ei ollut ihan siellä "pohjalla" vaan vähemmän syvällä ja oli sormin "ongittavissa" :D -5

Vierailija

Ehkä sen tuntee sitten parin päivän päästä, kun on ehtinyt alkaa laskeutuun? Eli ehkä mäkin olisin jo tuntenut, kun viikko kulunut.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessa tippuvat hanskat kiinnitettiin hakaneulalla kurapuvun hihaan. Ehkä tässäkin olisi jonkin vastaavan niksin paikka.
höhhöhöhhöh

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat