Milloin viimeisin ostamasi/saamasi koru on ostettu? Ja mikä koru?
Mulla on 1,5v sitten ostetut pienet sydänkorvikset jotka ostin itse itselleni.
Kommentit (16)
Torstaina ostettu kultainen kaulaketju. Sydänriipuksesta puuttui, kun annoin sen miehen pojalle rippiristiin. On ne kalliita... Ihan ohuen ohut ketju 150e.
Ostin pari viikkoa sitten Sansibarilla vanhalta mieheltä biitsillä läjän punottuja rannerenkaita.
Syyskuussa ostin kirpparitapahtumasta pienenpienistä lasihelmistä punotun rannerenkaan.
Sain taannoin kumppanilta sormuksen. Ostettu joskus 1800-luvun puolella eli kulkenut heidän suvussaan hyväsen aikaa. Ja tulee kulkemaan edelleen sitten aikanaan minulta hänen tyttärelleen.
Efva Attlingin hopeiset korvikset pari kuukautta sitten.
Eilen ostin bijou brigittestä hätäpäissäni body chainin pikkumustan kanssa pidettäväksi.
Sain valmistujaislahjaksi viime keväänä elämän roihu korvikset, rannekorun ja keskikokoisen kaulakorun.
Reilu kaksi vuotta sitten sain mieheltä Kalevalakorun Talon sydän-riipuksen kun esikoinen syntyi.
Sain just semmosen alapeukun. Tiedätte varmaan. Mistä lie pöllitty, ei mitenkään omintakeinen...
Tällä viikolla ostin Novicalta rannekorun jossa kvartsi- ja rodoniittihelmiä. Tosi kiva arkikoru.
Timanttikorvikset mieheltä synttärilahjaksu. Vakuutusarvo näytti olevan 1500€.
Poronnahkaisen rannerenkaan napapiiriltä 2 v sitten.
Vanamo-korvikset vuosi sitten, koska minulla on siihen saman sarjan rannekoru. En ole käyttänyt korviksia ikinä, enkä edes ottanut reikiä. Turha ostos!
Kalevalan tintti riipus puoli vuotta sitten.
Hei ja kuukausi sitten ostin läjän alekoruja henkkamaukalta.
3 viikkoa sitten sormuksen mieheltä syntymäpäivänäni :)
Viisi vuotta sitten ostin vihkisormuksen.