Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan jäänyt kortsu sisään?

Vierailija
28.11.2015 |

Tunsiko sitä? Tuliko pois itsestään? Yhtäkkiä vain tuli mieleen, että minnehän se viime viikkoinen kumi meni. Kai mies vei roskiin, mutta tulipahan vai tällainen mieleen, että mitä jos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa tippuvat hanskat kiinnitettiin hakaneulalla kurapuvun hihaan. Ehkä tässäkin olisi jonkin vastaavan niksin paikka.

höhhöhöhhöh

Jos on pikkuinen alle 15cm vehje niin kumi voisi pysyä paremmin matkassa kun laittaa kassit sinne kortongin sisään. Meillä isokaluisilla pysyy kyllä muutenkin.

Vierailija
22/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Sukisuki oli aivan liian pieni kumi minulle muttei muitakaan sattunut silloin olemaan.  Takaa pannessa meni päreiksi ja vain rengas jäi kullin puoliväliin.  Tyttöystävä sai pestyä tai poistettua päree ja halusi sen jälkeen kiimaisena paljaalla, kun vahinko kerran kävi jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu ei pysy paikallaan, vaan rupee pyörii

Mix markkinoolla ei ole pienimunaisille pmia kortsuja?

Vierailija
24/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm Arska kirjoitti:

Jospa etsit niitä väärästä paikasta. Oletko kysellyt pyöräliikkeistä vanhan mallista venttiiliä. Niissä oli sellainen kellertävä kumi

Vierailija
25/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15cm Arska kirjoitti:

Jospa etsit niitä väärästä paikasta. Oletko kysellyt pyöräliikkeistä vanhan mallista venttiiliä. Niissä oli sellainen kellertävä kumi

😂😂😂..mutta niissähän on läpi asti reikä..

Vierailija
26/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän mennessä laittanut sen peniksen ympärille. Pitää ilmeisesti muuttaa tyyliä.

Jep, rullaa peniksen päälle 👌

Vierailija
27/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi kerran myös ja oli kyllä syvällä :D ei sitä tuntenut ollenkaan, mutta huomattiin että sinne se jäi. Oli kyllä melkoinen onkiminen.

Kyllä noin kävi parikin kertaa ennen pillereihin siirtymistä kun tyttöystävä voihki olevansa enää parin työnnön päässä laukeamisesta ja yritin survoa väkisin velostuvalla kalulla vaikka olin ajoittanut oman lukeamisen hetkeä liian aikaiseksi.

Likomärkä kortsu rullautui sujuvasti veltostuvan kalun päältä joka oli kuitenkin vielä hetkittäin sen verran jäykkä että sulloi kumin yhteen myttyyn ihan pohjalle kohdunkaulan viereen. Onneksi tyttöystävä rakasti fistaamista koska pelkät sormet eivät enää riittäneet.

Ei olisi kyllä itse tajunnut että jäi sisään.

Vierailija
28/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa räjähti lidlistä ostettu joku durex tms kortsu sisään, ja terkkarilla jouduttiin silput poistamaan. Ei käytetty enää lopoupakettia, vaan puhalleltiin vappupalloja, kun oli hauskan värisiä. Sen ne kyllä kesti.

Vierailija
29/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta munaan on. Kerran heräsin eukon huutoon kun heräsin krapulaisena kotoa. Oli käytetty kortsu pullollaan spermaa paikallaan munassa ja tölkkejä joka puolella. Luonnollisesti hirveä siivo ja oksennusta pitkin mattoa. Huuto ei lakannut edes siinä vaiheessa kun kerroin että tuollaisenkin tempun pojat mulle vielä tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan