Miksi mä häpeän uimahallissa?
Olen käynyt pitkästä aikaa muutaman kerran uimahallissa uimassa lapseni kanssa. Mutta voi, mua hävettä suuresti olla alasti pukuhuoneessa kun häpeän paksuja reisiäni ja rintojani, joissa on raskausarpia (jotka eivät edes kunnolla näy). Altailla mua hävettää kävellä ihmisten näkyvillä koska pidän itseäni niin läskin näköisenä. Tiedän että on ääliömäistä, mutta en voi sille mitään. Muut naiset näyttävät olevan niin sinuja kroppansa kanssa vaikka olisivat kuinka läskejä. Miksi olen tällainen kompleksinen? Onko muita samanlaisia?
Kommentit (5)
En mä jaksa vaan enää välittää. Mulla 2 lasta ja jos niiden takia menetin vartalon ihon kiineteyden ni ei voi mitään. Mulla kans raskausarpia joka puolella keskivartaloa ja ne näkyy varsinkin vatsalla. Peppukin saia olla kiinteempi, mut en jaksa murehtia. Ehkä joskus sit salille kun aikaa olis.
ajatellut, että jospas vielä tässä jonain päivänä tempaisen, olen ollut jo kaksi vuotta ilman uimahallia. =(
Ajattelin jaksaa vielä reilun puoli vuotta.
ja vartalo kun seepralla ja löysä maha.
ja 2 synnytystä takana.
paino 57 ja pituus 166
pidänkin melkein aina uimapukua päällä!!!suihkussa siis.
kattokoot muut kieroon jos haluaa ,mutta mun mielenterveyttä se helpottaa!!!!
äiti 30v
Mulla on toine jalka, ollut taas puolivälistä raskautta melkein sininen, täynnä suonikohjuja jotka näyttävät aivan kamalilta!!!!!!!
Nilkka on ihan kamala.... Vaikkei onnenksi kovasti särekkään.. mutta se miltä se näyttää...
Suonikohjuja on vielä ihan siellä asti.. Ne ällöttää itseäni, varmaan myös miestänikin.. Muualle en kehtaa edes mennä...
Muut vikani kestän ennemminkin.................. =(
En jaksa niitä tuijotuksia, vaikka eihän noille mitään voi. Elävät, terveet lapset sain sillä hinnalla...