Oletteko katsoneet Seitsemän nimistä vanhaa sarjaa?
Se on nähtävissä YLE Areenassa. Itse olen nähnyt sen vuosia sitten ja katsoin nyt uudelleen. Oli kyllä yllättävän hyvä sarja vieläkin vaikka aikaa on kulunut jo 25 vuotta.
Kommentit (29)
Minäkin katsoin. Se oli kestänyt yllättävän hyvin aikaa. Loistavat näyttelijät👍
Ei kiinnosta suomalaiset ohjelmat. Paitsi iltauutiset.
Katsoin silloin aikoinaan, on todella hyvä sarja. Nyt en enää innostunut seuraamaan sitä.
Areena on kyllä oikea kultakaivos. Paljon kivaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta suomalaiset ohjelmat. Paitsi iltauutiset.
Kuulostaa ankealta.
On oikein kavalkadi rumia suomalaisia ihmisiä. Vesa Vierikko ja Risto Kaskilahti varsinaiset salskeat nuoret miehet... ja Katja Küttner nuori vietteiljätär... hah hah!!! :DDDD
Mä en oo ihan varma oonko aikoinaan nähnyt sen. Eikö kyse ole jostain lottovoitosta?
Mainio juonenkulku ja aivan loistavat hahmot ja näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
On oikein kavalkadi rumia suomalaisia ihmisiä. Vesa Vierikko ja Risto Kaskilahti varsinaiset salskeat nuoret miehet... ja Katja Küttner nuori vietteiljätär... hah hah!!! :DDDD
Taitaa olla parempi, että katsot jatkossakin Temptation islandia. Ne on nuoria, kauniita ja varsinkin fiksuja...
Niin se lottokuitin kanssa taajominen, joo katsoin vuosi sitten uusintana ihan katsottava sarja, siinä vaan alkaa vitu.. se kun kukaan ei kuuntele ja sitten käsitetään kaikki väärin.Ei ole ihme että henki lähtee oikeassakin elämässä kun nähdään tilanne vaan omasta näkökulmasta ja kukaan ei perk...kuuntele.
Olen katsonut jo lähes koko sarjan. Ilahduttavaa, että lähes kaikki sarjan näyttelijät ovat edelleen elossa. Arttu Happosen äitiä näytellyt Vappu Jurkka on kuollut. Muut kaikki käsittääkseni elossa.
Ikävä tuota aikaa kun osattiin vielä tehdä kunnon ohjelmia nykyisen huutokuoron sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ihan varma oonko aikoinaan nähnyt sen. Eikö kyse ole jostain lottovoitosta?
Juu, keskeisenä teemana naapurusten porukkalotto.
Loistava on, kyllä se tulee aina katsottua läpi kun Areenaan uusitaan! :D
Aurora hiton pelottava stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parempi, että katsot jatkossakin Temptation islandia. Ne on nuoria, kauniita ja varsinkin fiksuja...
Kun olisivatkin. No ehkä Seitsemän-sarjan parasta antia on se, että ihmiset ovat melko lailla tatuoimattomia ja kaikilla on vielä liikkuvat otsat, omat hampaat ja normaalikokoiset huulet.
Vierailija kirjoitti:
Kaskilahti on kyllä melkoinen ilmestys. Kuin suoraan Nosferatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuota aikaa kun osattiin vielä tehdä kunnon ohjelmia nykyisen huutokuoron sijaan.
Ei tarvinnut kenenkään vaikuttaa somessa.
Aloitin katsomaan ja innostuin. Kolme jaksoa jo katsottuna. Suosittelen.