Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä h*lvetin takia ette voi kävellä liukaportaita alas?!

Vierailija
22.11.2015 |

Ymmärrän kyllä, että liukuportaiden käveleminen ylöspäin on joillekin raskasta, joten sen annan anteeksi, mutta miksei niitä voi kävellä alaspäin mennessä? Joillakin ihmisillä on kiire esim. töihin eikä olisi aikaa seisoa tyhjänpanttina minuuttikaupalla...

Kommentit (311)

Vierailija
221/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko AP oikeasti, että tällä avautumisella maailma jotenkin muuttuisi?

Mitäköhän säkin mahdat opiskella...

En tietenkään. En usko, että avautuminen tällä palstalla mistään asiasta muuttaisi mitään, mutta ei kai kukaan muukaan? Halusin keskustella aiheesta kuitenkin, koska halusin kuulla onko terveillä, hyväkuntoisilla ihmisillä muita syitä olla kävelemättä liukuportaissa kuin laiskuus? Ja näitä syitähän ei löytynyt...

Vierailija
222/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää provohan on oikein toimiva :D hienoa ap!

Ikiliikkuja suorastaan, vähän kuin ihminen joka juoksee loputtoman pitkissä liukuportaissa pääsemättä ikinä perille :) tai hamsteri juoksupyörässään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. En usko, että avautuminen tällä palstalla mistään asiasta muuttaisi mitään, mutta ei kai kukaan muukaan? Halusin keskustella aiheesta kuitenkin, koska halusin kuulla onko terveillä, hyväkuntoisilla ihmisillä muita syitä olla kävelemättä liukuportaissa kuin laiskuus? Ja näitä syitähän ei löytynyt...

Mistä sä tiedät päältä päin kuka on terve ja hyväkuntoinen?

Vierailija
224/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opitko edes itse mitään?

Vierailija
225/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän siitä tulisi jos kaikki, tai edes suurin osa, kävelisivät liukuportaissa. Varmasti olisi pää auki tai niskat nurin jollain joka päivä.

Ei niillä loukkaantuneilla ole mitään merkitystä kunhan vain ap saa säästettyä itse sen 13 sekuntia :D

Vierailija
226/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Suomen toivo. Nämä yli-ihmiset vielä luovat tehokkaan toimivan Suomen jossa hitaampien yli vaikka kävellään että oppivat olemaan vahvempien ehdolla. Paetkaa kun vielä voitte, pohjoisessa jossain kuulemma on vielä tilaa tupeksijoillekin. Pakkosiirrot alkanevat 2020-luvun alussa.

Vierailija
227/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät päältä päin kuka on terve ja hyväkuntoinen?

En mistään. Mutta luulen suurimman osan näistä seisojista olevan, koska suurin osa ihmisistä seisoo ja suurin osa ihmisistä on terveitä ja hyväkuntoisia. Tämä palsta sai luuloilleni lisätukea. -AP

Vierailija
228/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei muuta lähelle työpaikkoja? Asun itse Kampissa, ei mitään ongelmia kävellä yliopistolle ja sieltä kumpaankin työpaikkaani.

Tosin kadulla ongelmana on se, että ihmiset eivät ymmärrä juosta vaan laiskasti kävelevät.

Vierailija
229/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en asu Helsingissä.

Liukuportaita on vain Helsingissä? Tämä oli minulle täysin uusi tieto. Kyllä ainakin 70-luvulla oli jo liukuportaat Kajaanin Sokoksella.

On on, mutta missään muualla ei asiasta voi saada ongelmaa kuin Helsingissä. On muka niiiin kiire ihmisillä siellä.

Muka? No, itse asun melko hyvällä paikalla Helsingissä. Kun menen aamulla kouluun, tulen kotiin ja sitten lähden töihin/harrastuksiin ja tulen kotiin, niin pelkkään matkustamiseen kuluu päivittäin aikaa 2-3 tuntia. Jos liukuportaissa odottelun vuoksi myöhästyy metrosta, myöhästyy sen jälkeen bussista ja matka viivästyy jälleen 15 minuuttia. -AP

Kävelemällä liukuportaat sä säästät vain sekunteja ja jos aikataulu on laskettu muutaman sekunnin varaan niin... Se ei vaan onnistu. Eikä se ole liukuportaissa seisovien syy vaan ihan sun oma. Lähde kotoa pari minuuttia aiemmin niin ei tarvi liukuportaissa yrittää kuroa liian tiukkaa aikataulua. Se kun ei sua auta yhtään.

Vierailija
230/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei muuta lähelle työpaikkoja? Asun itse Kampissa, ei mitään ongelmia kävellä yliopistolle ja sieltä kumpaankin työpaikkaani.

Tosin kadulla ongelmana on se, että ihmiset eivät ymmärrä juosta vaan laiskasti kävelevät.

Olen tähän jo vastannut. Kamppi on ainakin aika kallis asuinalue, eikä hyödyttäisi minua. Sanoin jo aiemmin, että asun ihan hyvällä paikalla, mutta Hoasin solusiirrossa kestäisi kauan eikä ole varaa hankkia vapailta markkinoilta. Työpaikkani eivät myöskään ole mitenkään vierekkäin kantakaupungissa. -AP

Vierailija
231/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten asun Kampissa ja joka päivä kiroan Malminrinnettä MATELEVAT ihmiset. Kierränkin usein Lapinrinteen puolelta, siinä sentään mahtuu ohittamaan.

Vierailija
232/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe aikasemmi himastas on ärsyttävää jos joku hönkii ja huokailee niskassa kiinni. Voi kyllä kävellä ohi ei ole mun vika että oot lähteny myöhässä..

Vierailija
233/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten asun Kampissa ja joka päivä kiroan Malminrinnettä MATELEVAT ihmiset. Kierränkin usein Lapinrinteen puolelta, siinä sentään mahtuu ohittamaan.

Laita kuva niistä matelevista ihmisistä! Evoluution ihmeitä on aina kiva nähdä.

Vierailija
234/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ahdistushäiriöitä, jotka vallan isoissa ihmisjoukoissa, jos joutuu olemaan paikallaan tai kävelemään hiljakseen joidenkin tien tukkona maleksivien "paikan omistajien" takana. Haluan olla vapaa ja tuntea olevani vapaa kävelemällä omaa vauhtia. Muutenkin vituttaa ihmiset, jotka nuljuttaa hitaakseen eteenpäin ja tekevät sen vielä välittämättä muista.

Vierailija
235/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva niistä matelevista ihmisistä! Evoluution ihmeitä on aina kiva nähdä.

En viitsi alkaa kuvata tuntemattomia. Kerran kyllä valokuvasin kyseisellä kadulla kävelevän hammaslääkärifirman mainoksen, hampaaksi pukeutuneen tyypin. Oli se niin koomista, kun kadulla käveli vastaan hammas.

Vierailija
236/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ajatellut, että et ehkä ole metropoliyhteensopiva? Suomessa on paljon pieniä paikkakuntia, joissa ei ole ollenkaan liukuportaita. Esimerkiksi Vääksy on kesällä todella kaunis ja talvella siellä on yhtä pimeää kuin muuallakin.

Vierailija
237/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tyhmä ja hidas läski, ja aion pysyäkin sellaisena.

Etkä pääse ohi vasemmalta puoleltani, koska olen niin läski. Myöhästy bussista (tai metrosta, tai junasta.) Se on läskin kosto sinulle!

Vierailija
238/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ajatellut, että et ehkä ole metropoliyhteensopiva? Suomessa on paljon pieniä paikkakuntia, joissa ei ole ollenkaan liukuportaita. Esimerkiksi Vääksy on kesällä todella kaunis ja talvella siellä on yhtä pimeää kuin muuallakin.

Vääksyssä ei ole yliopistoa eikä varmaan töitäkään. -AP

Vierailija
239/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ahdistushäiriöitä, jotka vallan isoissa ihmisjoukoissa, jos joutuu olemaan paikallaan tai kävelemään hiljakseen joidenkin tien tukkona maleksivien "paikan omistajien" takana. Haluan olla vapaa ja tuntea olevani vapaa kävelemällä omaa vauhtia. Muutenkin vituttaa ihmiset, jotka nuljuttaa hitaakseen eteenpäin ja tekevät sen vielä välittämättä muista.

Ot:na, voi olla osa sitä ahdistusta se että kiinnität huomiota ympärillä oleviin ihmisiin ja heidän tekemisiinsä. Varmaan tiedät mitä voit tehdä helpottaaksesi oloasi, mindfulnessit ym.

Mut muistan elävästi ajan kun vihasin ihmisiä jotka olemassaolollaan tekivät just mun elämäni. Käytin työajan joustot ja kävelin ihan omia reittejäni vain vältelläkseni väenpaljouksia ja ruuhkia. Muutos lähtee sisältäpäin, ainoa johon voitt vaikuttaa olet sinä itse. Ja sama pätee aloittajaan, vain omassa elämässään voi tehdä muutoksia.

Vierailija
240/311 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääksyssä ei ole yliopistoa eikä varmaan töitäkään. -AP

Voithan keskeyttää opinnot ja vetäytyä luostariin. Siellä ei ole liukuportaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan