Ärsyttävin synonyymi seksille
Banna. B:llä. Ai että ottaa päähän. "Meneeks ne banee???"
Kommentit (42)
Bylsiminen. Joskus en tykännyt sanasta "naida" mutta nykyään se ja "harrastaa seksiä" on suosikkini. Kuulostaa jotenkin riettaammalta kuin teinien panna ja nussia. Rakastelu on kans kiva, vaikkakin romanttinen. Mutta joo, sanotaanko että bylsiä ja nusutella /nussia ärsyttää eniten..
Niin ja tietty "Netflix and chill" :D
Eräs tuttuni kehui, kuinka oli käynyt "dumppaamassa" ja "tamppaamassa" naisia. Ällöttävää, mutta meni jo koomisen puolelle.
Touhuilu.
Ai jestas. Taitaa olla onneksi vaan epätoivoisesti lasta yrittävien termi kuitenkin. Tähän törmää lapsettomuus ja vauvakuume -foorumeilla.
Näin parisuhteessa pelkästään "paneminen" kuulostaaa melko tyhjältä ja tarkoituksettomalta ja se ärsyttää. Kaipaan sitä aikaa kun toinen puhui vielä rakastelusta ja lempimisestä. Itse puhun varmaan yleisimmin nuksuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Touhuilu.
Ai jestas. Taitaa olla onneksi vaan epätoivoisesti lasta yrittävien termi kuitenkin. Tähän törmää lapsettomuus ja vauvakuume -foorumeilla.
Yök! Ensin keksitään hellittely nimi sille lapsen teolle. Sitten sille 'masulle', jossa se kasvaa ja lopulta sille 'tirppanalle/papuselle'. Ja itse tietenkin olla mameja tai mammoja. Tuttavapiirissä on muutama tällainen nainen, ja oksennus tulee tästä hellittelynimien janasta.
Heiluttaa peittoa. Yök! Ja mun rakas aviomieheni aina toisinaan sanoo näin. En oo sanonu että musta se on jotenkin tosi luotaan työntävä termi.
Vierailija kirjoitti:
Touhuilu.
Joo kato pitää puhua touhuilusta, ettei se tuleva lapsi vaan saa pahoja vaikutteita ja liian aikaista seksikasvatusta. Sit vielä kun sanotaan touhuilu, niin madalletaan ääntä ja katsotaan sitä kuuntelijaa sillai "you know what I'm talking about" ilmeellä. Ettei vaan se ehkälapsi traumatisoituisi.
Vierailija kirjoitti:
Jörniminen...
Ei ole. Tosimies jörnii, köyrii ja kuksii.
Jörniminen...