Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset näyttävät kauniimmilta nyt, kun itse on jo vanha gubbe?

Vierailija

Olen siis +30 äijänkäppänä ja olen huomannut, että lähes kaikki nuoret naiset ovat kauniita tai vähintäänkin nättejä. En muista näin olleen silloin, kun minäkin olin nuori. Ovatko nuoret naiset kaunistuneet vai onko tämä jokin vanhenemiseen liittyvä ilmiö? Ei sillä, että minä noita nättejä neitoja alkaisin lähestymään, kunhan ihmettelen.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Klassinen tyyli korostaa heidän kauneuttaan. 90-luvun lopun muoti oli hirveää tässä mielessä. Kaukaisella kasarilla tytöt olivat myös hyvin kauniita.

Vierailija

Kai nuoruus näyttää kauniilta ja sen huomaa, kun silmä on ensin tottunut omiin ryppyihin ja roikkuihin peilistä. Yllättävän hyvännäköiseksi ihmiset muuttuu mitä vanhemmaksi elää. Ite sitä on muka ihan tavallisen näköinen (varmaan aika yököttävä nuorison silmissä :)

Vierailija

Mikä on mielestäsi nuori nainen? Itse olen sinua noin 10 vuotta nuorempi, enkä pidä 3-kymppistä miestä vanhana :)

Vierailija

Se miten itse katson nyt nuorempia naisia, niin kyllähän se nuoruus hehkuu. Toisaalta monet ovat vielä vähän naiiveja, mustavalkoisia ajattelultaan ja monet mielipiteet ovat enemmän kirjoista opittuja kuin elämänkokemuksen kautta tulleita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi nuori nainen? Itse olen sinua noin 10 vuotta nuorempi, enkä pidä 3-kymppistä miestä vanhana :)

Täysi-ikäinen, mutta omaa peilikuvaani nuoremman näköinen. :) Eli kai minä tässä nyt sellaisista 18-25-vuotiaista puhun. Toki osa naisista näyttää nuorilta vielä tuota vanhempanakin. Ap

Vierailija

Nuoret ovat kaunistuneet. Nykään ulkonäköön keskitytään paljon enemmän kuin vaikka 90-luvulla. Kaikki on hyvin ulkonäkökeskeistä nykyään.

Vierailija

Sama ilmiö koskee nuoria miehiä. Keski-ikäisenä nainen saa valtavasti silmäniloa nuorista miehistä. Enkä olisi ennen uskonut että joku Hunks-esitys voi olla maanmainiota hupia:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se miten itse katson nyt nuorempia naisia, niin kyllähän se nuoruus hehkuu. Toisaalta monet ovat vielä vähän naiiveja, mustavalkoisia ajattelultaan ja monet mielipiteet ovat enemmän kirjoista opittuja kuin elämänkokemuksen kautta tulleita.

Tämä on niin totta. En ymmärrä miten isojen ikäerojen suhteet oikein toimivat. Ei ne mua haittaa. Mietin vain että itse varmaan kokisin olevani aivan eri aaltopituudella puolisoni kanssa, jos hän olisi yli kymmenen vuotta nuorempi. Ehkä ystävien merkitys sitten korostuisi ja puoliso olisi enemmän kaveri, jonka kanssa pidettäisiin hauskaa ja pyöritettäisiin taloutta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. En ymmärrä miten isojen ikäerojen suhteet oikein toimivat. Ei ne mua haittaa. Mietin vain että itse varmaan kokisin olevani aivan eri aaltopituudella puolisoni kanssa, jos hän olisi yli kymmenen vuotta nuorempi. Ehkä ystävien merkitys sitten korostuisi ja puoliso olisi enemmän kaveri, jonka kanssa pidettäisiin hauskaa ja pyöritettäisiin taloutta?

Minäkin luultavasti kokisin olevani ihan eri aallonpituuksilla jonkun 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 10 vuotta sen sijaan on ihan hyvä ikäero. Ikäiseni pojat eivät yleensä yhtään nappaa ulkonäöllisesti eivätkä arjen viettotapojensa perusteella...

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäkin luultavasti kokisin olevani ihan eri aallonpituuksilla jonkun 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 10 vuotta sen sijaan on ihan hyvä ikäero. Ikäiseni pojat eivät yleensä yhtään nappaa ulkonäöllisesti eivätkä arjen viettotapojensa perusteella...

N23

Mutta viiden vuoden päästä ukkelisi olisi jo nelikymppinen ja ikäisesi miehet vasta vetreitä kakskaseja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N23

Mutta viiden vuoden päästä ukkelisi olisi jo nelikymppinen ja ikäisesi miehet vasta vetreitä kakskaseja...

Nelikymppinen tarkoittaa itse asiassa 40-49-vuotiasta, eli "neljää täyttä kymmentä". Toki ero kuulostaa dramaattisemmalta, kun pyöristelee vähän ylöspäin ja esittää verrokin iän eri muodossa (nelikymppinen vs 28-vuotias), mutta siksihän sinä asian noin esititkin kolmikymppisen ja nelikymppisen sijaan. :)

Vierailija

Nykyään naiset meikkaavat itsensä samantyyppisiksi. Ei ollut näin vahvoja meikkejä ja ripsiä minun nuoruudessani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset meikkaavat itsensä samantyyppisiksi. Ei ollut näin vahvoja meikkejä ja ripsiä minun nuoruudessani.

Nimenomaan. Ei ollut esim. hiustenpidennyksiä tai ripsienpidennyksiä. Nykyään jokaiselta tuntuu löytyvän vähintään jompikumpi noista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat