Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä keskenään, PISTE.

Vierailija
21.11.2015 |

Tämä on päivän selvää vaikka sitä moni yrittää kiistää... näissä tapauksissa on aina kyse siitä että jompi kumpi (yleensä mies) haluaa enemmän. Mietitään nyt järjellä, mitä yhteisiä keskustelun aiheita miehellä ja naisella on joita ei saman sukupuolen kanssa ole? Siis niitä on päinvastoin vähemmän..

Poikkeus on tietysti homo miehet jotka ovat pääsääntöisesti ystäviä nimenomaan naisten kanssa... Mutta heteromies ja nainen ystäviä keskenään.. Korkeintaan siinä tapauksessa että nainen on ämpärin ruma.

Toivon asiallista keskustelua.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen, paras ystäväni viimeisen kymmenen vuoden ajan on ollut heteromies. Asumme nykyään eri paikkakunnilla, olemme silti lähes päivittäin yhteydessä. Molemmilla on omat parisuhteet ja tunnemme myös toistemme puolisot. Keskustelemme ajankohtaisista ilmiöistä, politiikasta, elokuvista, musiikista, parisuhteesta, työstä, matkustuksesta, harrastuksista-mistä nyt ihmiset ylipäänsä keskustelee. Meitä yhdistää sarkastinen huumori jota moni muu ei tunnu ymmärtävän. Toiseksi paras ystäväni on veljeni. Itseasiassa, myös lapsena leikin enemmän poikien kanssa, johtunee myös siitä että heitä nyt naapurustossa sattui vain asumaan enemmän. Jos sinä et kykene kaverisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa sehän ei tarkoita etteikö kukaan muukaan kykenisi.

Vierailija
22/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen työkaveri on tullut miehelle hyväksi ystäväksi. Tekevät usein projekteja yhdessä. Ja ovat vain ystäviä. Lisäksi tämä nainen on todella kaunis, rahoitti opintojaan tekemällä mallin töitä.

Kuulostaa kyllä pahasti siltä että tuosta voi kehittyä suhde...olen kuullut vastaavia tarinoita ei niin mukavalla lopputuloksella

Kyllä, jos heteromies yhtäkkiä pitkän parisuhteen aikana ystävystyy lämpimästi työkaverin kanssa pitäis alkaa hälytyskellojen soida. Jos miehellä on ollut naispuolisia ystäviä jo ennen pitkän parisuhteen alkua niin ei huolen häivää. Näin niinku pääsääntöisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288466914368.html

Siinä se on. Tutkimustietoa aiheesta.

Tutkimukseen osallistui 400 iältään 18-52-vuotiasta aikuista.

niin, todella vakuuttava otanta. oliko myös huomioitu taustat, sosiaaliset tekijät ja muut?

-m35

Vierailija
25/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288466914368.html

Siinä se on. Tutkimustietoa aiheesta.

En luultavasti voi teitä jankuttajia vakuuttaa, ette te usko. 20 vuotta ollut yksikin naisystävä, mutta ilmeisesti todellisuus missä elän kumoutui nyt linkin myötä. Pitää huomenna laittaa ystävyys poikki syyksi kerron, että luin tutkimuksen emmekä voi enää olla ystäviä.

Suorastaan raivostuttaa, kun ette suostu uskomaan.

Vierailija
26/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bleske-rechek.com/April%20Website%20Files/Bleske-Rechek%20et…

Tuolla on alkuperäinen tutkimus. On yllättäen vähän vedetty mutkia suoriksi Iltasanomissa.

Vierailija
27/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus uskoin, et mies ja nainen voi hyvinkin olla vaan ystäviä.. kunnes mies kaverini paljasti tunteensa. Myös useammalle tutulleni on käynyt samoin. En kyl usko ketään tänne kommentoinutta ennen kuin teidän kaverinne tulevat tänne käsi sydämmellä vannomaan et 'ei oo mitään romanttisia tunteita'.

Vierailija
28/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita mitään hyvää päivää tuttuja, vaan sellaisia sydänystäviä. Sellainen on sulaa mahdottomuutta.

t. viesti 27

Vierailija
29/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te joilla on mukamas vastakkaista sukupuolta oleva paras kaveri, niin mistä olette niitä löytäneet? Kuulostaa u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-l-t-a.

Vierailija
30/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on moni mies mullekin kertonut! He eivät voi olla tuntematta naisiin seksuaalista vetoa, jos ovat paljon tekemisissä. Eli mullekaan on kenenkään muuta turha väittää!

Vierailija
31/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kavereita mutta ainakin itsellä elämäntilanne vaikuttaa, varattuna paljonkin lätisin miespuolisten frendien kanssa mutta nyt vapaana olen kaivannut enemmän naispuolisia frendejä ja niiden kanssa viihtynyt. Tietty mun miespuoliset kaverit on varattuja, samoin kuin naisetkin mutta jostain syystä nyt vaan tilanne ollut mun kohdalla tälläinen. Ja edelleen kavereita miehienkin kanssa ollaan mutta huomattavasti vähemmän vain tekemisissä.

Vierailija
32/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt tarkoita mitään hyvää päivää tuttuja, vaan sellaisia sydänystäviä. Sellainen on sulaa mahdottomuutta.

t. viesti 27

Sinulle voi moni asia olla mahdotonta mikä on muille mahdollista. Et ole kuin yksi ihminen ja sinun mahdottomuudet kertovat vain sinusta ei muista.

Vierailija
33/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat. Jotkut eivät pysty olemaan ystäviä kenenkään kanssa.

Vierailija
34/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisko lasketa naiseksi myös, sisko on mun hyvä ystävä, luuleeko aloittaja että haluan harrastaa seksiä siskoni kanssa, oletko sairas ?

Vierailija
35/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyvin, että mies ja nainen voivat olla ystäviä. Tosin itse en siihen pysty useamman seikan vuoksi. Ensiksi olen melko varautunut ihminen, ja minut todella täytyy pitää jostakin ihmisestä, että voin ystävystyä hänen kanssaan. Toiseksi ajattelen lähes jokaisesta miehestä, miltä tuntuisi olla sängyssä tämän kanssa. Jos siis pidän jostain miehestä tarpeeksi ystävystyäkseni hänen kanssaan, en voi samalla olla ajattelematta, että hänen kanssaan olisi varmasti kivaa myös sängyssä. 

Mutta kuten alussa sanoinkin, varmasti suurin osa ihmisistä ei sotke seksuaalisuutta ja seksiä jokaiseen miehen ja naisen väliseen ihmissuhteeseen. Tiedostan, että itselläni on tässä ongelma ja pyrin muuttamaan itseäni tältä osin. 

Vierailija
36/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te joilla on mukamas vastakkaista sukupuolta oleva paras kaveri, niin mistä olette niitä löytäneet? Kuulostaa u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-l-t-a.

Koulussa tutustuttiin. Nyt kun aloin miettimään niin ei ystäväpiirissäni ole mitenkään harvinaista että on vastakkaista sukupuolta oleva hyvä/paras kaveri. En ole ikinä ajatellut että se olis jotenkin outoa tai luonnotonta tai edes harvinaista, tämä koko aihe tuntuu sen takia ihan absurdilta.

Vierailija
37/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja PISTE.  Monet ihmiset elää ja ajattelee muullakin kuin alapäällä.

Vierailija
38/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on moni mies mullekin kertonut! He eivät voi olla tuntematta naisiin seksuaalista vetoa, jos ovat paljon tekemisissä. Eli mullekaan on kenenkään muuta turha väittää!

Eipähän sitten väitetä. Ei todellisuus silti muutu, vaikka ei väitetä.

Vierailija
39/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinäiset ajat biseksuaaleilla...

Vierailija
40/79 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lainkaan ymmärrä miksi mies ja nainen voisi olla "vain" ystäviä. En minä ole vaatinut ystäviäni riisumaan, että voisin tarkistaa sukupuolen, etten  vain vahingossa erehtyisi sukupuolesta. Ei yksinkertaisesti vielä toistaiseksi tullut tilannetta, jossa ystäväni olisi tullut olla vain jompaa kumpaa sukupuolta. - Mikä tällainen asia olisi? Ei minua ole kiinnostusta alkaa harrastamaan seksiä ystävieni kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän