Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun ihmiset juovat alkoholia ja laittavat rahansa tuoppiin ja lonkeroon ja siideriin

Vierailija
21.07.2025 |

Ihmiset juovat rahansa terassilla. Kalliit hinnat ja sinne rahansa vievät. Minä en alkoholia käytä ollenkaan. Rahat käytän mielummin viisaammin. Eikä vedestä ja smoothiesta tule krapulaa. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa että sulla riittää hauskaa ilman alkoholiakin 😊

Vierailija
2/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa että sulla riittää hauskaa ilman alkoholiakin 😊

Sillä ei ole kavereita, joiden kanssa voisi terasille mennä. Kaupassa käydessä sitä korventaa niin maan perusteellisesti, kun kuulee jotain heleätä naurua ja näkee iloisia ihmisiä terassilla istumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalinko haluat?

Vierailija
4/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitalinko haluat?

Ei. Sädekehän.

Vierailija
5/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit töihin, niin sinullakin olisi varaa joskus käydä terassilla.

Vierailija
6/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten lopulta on viisasta? Möllöttää yksin kotona rahatukko kädessä sitä tiukasti puristaen. Ihminen elää vain kerran, tästä ajasta kannattaa osata nauttia.

Vierailija
7/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että sinulla on hauskaa.

Otanpa uuden oluen.

Vierailija
8/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saat kiksisi itsesi ylentämisestä. 

Mitä sun pyllyä kutittaa, mihin ihmiset rahansa laittaa? Keskity nyt vaan smoothieresepteihisi ja jätä muut rauhaan. 

Vierailija
9/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet on parasta. Varsinkin vähiten haitallinen päihde on ihan parasta.

Vierailija
10/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi sukupolvi ei innostu enään laittamaan euroja ja menemään kaljalle, kuten vielä ysärillä oli tapana. Uskon että ilmiö on tullut kulttuuriin ja pienempi osa kuppiloista pärjää jatkossa taloudellisesti pinnalla. Orpo ja  miehen kaverit on loistavia ostovoiman tappajia ja tulokset on nähtävissä jo nyt.

Vierailija
11/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi sukupolvi ei innostu enään laittamaan euroja ja menemään kaljalle, kuten vielä ysärillä oli tapana. Uskon että ilmiö on tullut kulttuuriin ja pienempi osa kuppiloista pärjää jatkossa taloudellisesti pinnalla. Orpo ja  miehen kaverit on loistavia ostovoiman tappajia ja tulokset on nähtävissä jo nyt.

Nuorempi sukupolvi mielummin makaa yksin kotona sohvalla ja nenä kiinni ruudussa selaa tiktokkia.

t. katkera vanha pieru

Vierailija
12/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut terassilla alkoholittomia oluita ja siidereitä. Hyvin toimii, eikä tule sitä krapulaa. Ovat vähän halvempiakin, mutta ei ole kannattavaa puuhaa terasseilla istuminen.

Vierailija
13/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitalinko haluat?

Ei. Sädekehän.

Mitalli, sädekehä ja patsas oikein näkyvälle paikalle. Kaikkien pitää nähdä parempi raitis ihminen. 

Vierailija
14/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olisin ap:n kanssa samaa mieltä mutta tämä pitkään jatkunut helle ja kosteus on syönyt moraaliani ja on mielestäni riittävä tekosyy napostella muutamia päivittäin.

Vierailija
15/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja ja taidan olla aika yksinkertainen ihminen. Toden totta näin on.

Vierailija
16/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan alkoholini kaupasta ja joskus Virosta. Jää rahaa enemmän muihin tarkoituksiin kuin jos joisin terasseilla.

Vierailija
17/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa mielenterveyspotilas-ap:n jatkuvat ja hyvin tunnistettavat aloitukset.

Vierailija
18/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun olen oikea ap ja kyllä minä tunnun olevan varsin yksinkertainen tyyppi. Näin on.

Vierailija
19/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön niinkuin tykkää. Minä nautin elämästä ilman myrkkyjä.

Vierailija
20/59 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alkoholijuoma silloin tällöin kyllä aina välillä piristää ja saa aikaan varsin miellyttävän olon, toisin kuin joku maitolasillinen tai smoothie, jotka sopivat paremmin lapsille ja lapsenmielisille. Mutta kukin tavallaan.