Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä keskenään, PISTE.

Vierailija
21.11.2015 |

Tämä on päivän selvää vaikka sitä moni yrittää kiistää... näissä tapauksissa on aina kyse siitä että jompi kumpi (yleensä mies) haluaa enemmän. Mietitään nyt järjellä, mitä yhteisiä keskustelun aiheita miehellä ja naisella on joita ei saman sukupuolen kanssa ole? Siis niitä on päinvastoin vähemmän..

Poikkeus on tietysti homo miehet jotka ovat pääsääntöisesti ystäviä nimenomaan naisten kanssa... Mutta heteromies ja nainen ystäviä keskenään.. Korkeintaan siinä tapauksessa että nainen on ämpärin ruma.

Toivon asiallista keskustelua.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi edes miettiä tätä. Ovat jos ovat ja jos eivät niin eivät ole. Jos eivät ole voisivatko olla... mitä väliä.

Vierailija
62/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naispuolinen ystävä mutta oikeasti haluan häneltä vaan pillua. :D Vain nainen voi olla niin tyhmä että kuvittelee miehen kaveeravan huvikseen naisen kanssa.

M23

Niinpä. Minäkin tyhmänä kerran elämässäni kuvittelin, että mies halusi olla kaverini, mutta kummasti olinkin tyhmä lutka, joten mies pillua saatuaan heitti kaveruutemme menemään ja ei nykyisin olla missään väleissä enää :)

Hahhah. Te naiset olette niin sinisilmäisiä ja hyväuskousia. Tuo kaveri nainenkin uskoo minun haluavan olla hänen kaveri vaikka oikeasti mulla vaan on pillumielesssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en pysty olla naisen kanssa ystävä. Ihan siitä syystä että naiset käyttäytyvät niin erilailla ja ovat kiinnostuneita eri asioista ettei ystävyydestä tule mitään. En vain jaksa kuunnella naisten lässytystä.

Vierailija
64/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen ystävyys onnistuu vain, jos heidän välillään ei ole kemiaa, kummankaan mielestä! Muuten toinen ennen pitkään ihastuu, jonka jälkeen ei pysty suhtautumaan neutraalisti, koska fyysinen vetovoima on niin voimakas, ja haluaa koskettaa toista, pakonomaista ajattelua ym...Silloin ystävyys käy mahdottomaksi. T. Nainen

Vierailija
65/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naispuolinen ystävä mutta oikeasti haluan häneltä vaan pillua. :D Vain nainen voi olla niin tyhmä että kuvittelee miehen kaveeravan huvikseen naisen kanssa.

M23

Niinpä. Minäkin tyhmänä kerran elämässäni kuvittelin, että mies halusi olla kaverini, mutta kummasti olinkin tyhmä lutka, joten mies pillua saatuaan heitti kaveruutemme menemään ja ei nykyisin olla missään väleissä enää :)

Hahhah. Te naiset olette niin sinisilmäisiä ja hyväuskousia. Tuo kaveri nainenkin uskoo minun haluavan olla hänen kaveri vaikka oikeasti mulla vaan on pillumielesssä.

Joo, tyhmä lutka mikä tyhmä lutka. En minä tosiaan enää koskaan aio yrittää mitään kaveruutta miespuolisen henkilön kanssa. 

Vierailija
66/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

No sitten tunnen kyllä sääliä niitä kahta miespuolista ystävääni kohtaa, jos todellakin heillä on vain pillu mielessä. Siinähän odottavat, viihdyn kummankin seurassa ja nähdään säännöllisesti. Missähän vaiheessa välit sitten katkeavat kun kyllästyvät odottelemaan...? 

Ystäviä ollaan oltu koulusta asti (20 vuotta) ja en tunne heitä kohtaan mitään seksuaalista vetoa. Se ei kehity (itselläni) ajan kanssa, jotain seksuaalista vetoa on joko heti tai ei koskaan. Itselleni ajatus seksistä jommankumman kanssa on suorastaan vastenmielinen. Noh, nautin sitten tästä "yksipuolisesta" ystävyydestä niin kauan kuin sitä riittää ;-)

Vierailija
67/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä en pysty olla naisen kanssa ystävä. Ihan siitä syystä että naiset käyttäytyvät niin erilailla ja ovat kiinnostuneita eri asioista ettei ystävyydestä tule mitään. En vain jaksa kuunnella naisten lässytystä.

Minä itse miehenä pystyn. Ihmiset käyttäytyvät erilailla ja se on just hyvä. Saa vähän muutakin näkemystä asioihin kuin oman. Monet tuntemani naiset ovat kiinnostuneita musiikista, liikunnasta ja kulttuurista. Jotkut myös tekniikasta ja tieteestä. En tunne lässyttäjiä.

Vierailija
68/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otetaan huomioon kulttuurirelativismi, naisten ja miesten fundamentaalit erot ajattelussa sekä muut seikat, sanoisin että naisen ja miehen ystävyyden mahdollisuus on noin prosentin luokkaa.

Ei pidä paikkaansa. Totuus on 4 %.

Vierailija
69/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä minäkin ajattelin kun ystävyys työkaverin kanssa syveni jokin aika sitten hyvinkin henkilökohtaiseksi. Perheellisiä olemme kumpikin. Mies kertoi, kuinka helppo minulle on puhua asioista, ja jaoimme paljon tuntemuksia. Kunnes sitten kävi niin, että mies kertoi olevansa rakastunut minuun, ja arveli, että on kenties ollut jo pidemmän aikaa, mutta ei ole sitä tunnistanut aiemmin. Mitään yhteistä tulevaisuutta ei ole suunnitelmissa tai perheen hajottamista ja sehän on sitten syönyt tätä ystävyyttä. Kaiken lisäksi mies kertoi todellisista tunteistaan myös vaimolleen, ja nyt olenkin sitten punainen vaate vaimolle. 

Vierailija
70/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokeski-iän ylittänyt nainen,mutta voin kertoa kaikilta menneiltä aikuisvuosikymmeniltä,ettäparhaimmat kaverit ovat olleet miehiä.Sydänystäviä minulla ei ole oikein kummassakaan sukupuolessa,varmaan tyttären perhe ovat läheisimmät,muttakeskustelu-ja mielipidekumppanit ovat lähinnä miehiä,eivätkä siis seksikumppaneja.Olen aina kiinnostunut politiikasta,aika paljon myös urheilusta ja myös kulttuurista ja ihmisistä sekä eläimistä ja luonnosta.Kulttuurista ja ihmisistä ovat nähdäkseni naiset enemmän kiinnostuneita,mutta esim.eläinrakkaita ja luonnosta huolehtivia ovat tuttavapiirissäni ensisijaisesti miehet.En tiedä miksi näin on.Kaikki maapalloamme,ilmastonmuutoksia ym. koskevat asiat tuntuvat kiinnostavan miehiä paljon enemmän.Yleensä tuntemani naiset kohauttavat olkiaan ja ryhtyvät kertomaan minkälaisen sohvan tai verhot ovat ostaneet.EI KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN.

Vierailija
71/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Just poikaystävän kaveri totes, että oon sen ainoo ystävä, jonka kans voi keskustella viskeistä ja sikareista. Muutenkin mun kaverit on lähinnä miehiä. Lapsuuden kaveritkin oli poikia.

Haluaa pillua sulta.  Heti kun eroatte on hän sormi sillilaatikossa.

Vierailija
72/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni töissä on mies. Olemme olleet parhaita kavereita kohta kahdeksan vuotta. Hän on ihan tavallisen näköinen, kuten myös minä.

Harrastamme molemmat melko harvinaista lajia eri urheiluseuroissa ja tästä, sekä päivän politiikasta (joka kuuluu läheisesti työhömme, vaikka olemmekin eri osastoilla) riittää juttua. Pidämme samoista ruoista ja käymme usein yhdessä lounaalla.

Olemme molemmat isosta perheestä ja hänellä on useampi sisko, minulla pari veljeä. Osaamme suhtautua kavereihin ihmisinä - kavereina, eikä tietyn sukupuolen edustajana. Olemme kumpikin naimisissa.

Vierailija
73/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teistä ei pysty muuta ajattelemaan kuin seksiä , ehkä se vika on teissä kun ette pysty näkemään ihmisessä muuta kuin seksin ja sukupuolielimet. On se elämä paljon muutakin.

-mies

Vierailija
74/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni töissä on mies. Olemme olleet parhaita kavereita kohta kahdeksan vuotta. Hän on ihan tavallisen näköinen, kuten myös minä.

Harrastamme molemmat melko harvinaista lajia eri urheiluseuroissa ja tästä, sekä päivän politiikasta (joka kuuluu läheisesti työhömme, vaikka olemmekin eri osastoilla) riittää juttua. Pidämme samoista ruoista ja käymme usein yhdessä lounaalla.

Olemme molemmat isosta perheestä ja hänellä on useampi sisko, minulla pari veljeä. Osaamme suhtautua kavereihin ihmisinä - kavereina, eikä tietyn sukupuolen edustajana. Olemme kumpikin naimisissa.

Mulla on sisko ja väitän, että hänen takia oma suhtautuminen naisiin on paljon mutkattomampaa, kun koko lapsuuden siskon kanssa hengailee niin ei tosiaan tunnu nainen kaverina ihmeelliseltä. 

Vierailija
75/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä niin kauan kuin kumpikan heistä ei tunne seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan. Kavereita voidaan olla helpostikin. Mikäli seksiä on harrastettu ystävyys ei tule enää onnistumaan! Läheisyydestä johtuen jompikumpi kehittelee tunteita toista kohtaan.

Vierailija
76/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen työkaveri on tullut miehelle hyväksi ystäväksi. Tekevät usein projekteja yhdessä. Ja ovat vain ystäviä. Lisäksi tämä nainen on todella kaunis, rahoitti opintojaan tekemällä mallin töitä.

Kuulostaa kyllä pahasti siltä että tuosta voi kehittyä suhde...olen kuullut vastaavia tarinoita ei niin mukavalla lopputuloksella

Miksi kaunis perheenäiti, jolla on menestyvä, rakastava mies, ja heillä lapsia, haluaisi suhteeseen työkaverinsa kanssa? Mä rakastan miestäni, mutta entodellakaan usko, että kaikki muut naiset katselisivat häntä sillä silmällä. Hiukan realismia:-).

Vierailija
77/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Just poikaystävän kaveri totes, että oon sen ainoo ystävä, jonka kans voi keskustella viskeistä ja sikareista. Muutenkin mun kaverit on lähinnä miehiä. Lapsuuden kaveritkin oli poikia.

Haluaa pillua sulta.  Heti kun eroatte on hän sormi sillilaatikossa.

Pyh. Just alkoi seurustella tahollaan.

Vierailija
78/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen voivat olla ystäviä niin kauan kuin kumpikan heistä ei tunne seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan. Kavereita voidaan olla helpostikin. Mikäli seksiä on harrastettu ystävyys ei tule enää onnistumaan! Läheisyydestä johtuen jompikumpi kehittelee tunteita toista kohtaan.

Uskallan nyt olla kovasti eri mieltä, ettei seksin jälkeen voisi olla ystävä. Tai laajemmin: Parisuhteen jälkeenkin voi olla ystävä. Eikä tartte kehitellä mitään tunteita, kun tietää jo, ettei parisuhde sen ihmisen kanssa toimi.

Vierailija
79/79 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että kaksi hyvää ystävääni ovat miespuolisia. Naisiakin siis toki löytyy, suuremmissa määrin. Mutta nämä kaksi tapausta ovat olleet jo kohta n. 7 vuotta ystäviä, mitään romanssiin viittaavaa ei ole ollut ilmassa kertaakaan, paitsi toisen näistä hetkellinen pieni ihastus minuun, nuorempia tosin oltiin paljon. Tämän jälkeen ei ole mitään tällaiseen viittaavaakaan ollut. Molemmat seurustelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän