Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos mies tapailee samaan aikaan muita naisia?

Vierailija
21.11.2015 |

Tai tapailet miestä, joka on varattu? Itse haluaisin tietää, sillä olin monivuotisessa suhteessa, jossa mies alkoi tapailla toista naista samaan aikaan. Tuota oli jatkunut useamman viikon ajan ennen kuin asia minulle selvisi miehen itsensä kertomana. Kyllä hiukan katkeroitti, kun moni tuosta tiesi, muttei kertonut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kyllä kyllä, mutta jos kaikki naiset toimisivat tässä alusta loppuun tiukasti ja lopettaisivat typerän ymmärtämisen ("hän ei ole vielä valmis sitoutumaan, mutta jaksan kyllä odottaa"), niin pettämisiä ja multisuhteiluita olisi vähemmän. Tietenkään suhteen alussa ei voi tietää, onko toisella menossa jotain muutakin, mutta kyllä sen nopeasti vaistoaa, onko toinen aidosti kiinnostunut syventämään suhdetta vai onko tarkoitus vaan roikottaa.

Vierailija
22/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet, joiden kanssa olen tapaillut ovat säätäneet yhden tai parin naisen kanssa samanaikaisesti, osa ilmoitti asiasta tapailun aikana ja lopun kohdalla kuulin asiasta myöhemmin sivukautta... En tiedä onko sillä väliä tiedänkö asiasta vai en.

Hyi, en haluaisi tapailla tuollaisia miehiä. Laittaisin heti orastavan suhteen poikki ja katselisin itse muita miehiä. (Ja tapailisin kerralla vain yhtä.) Etsin siis vakavaa suhdetta.

En minäkään aiemmin, mutta nykyisin käsitän, että osa meistä naisista joutuu vain tyytymään tällaiseen tilanteeseen... Koska miehillä on aina vaihtoehtoja niin paljon mistä valita mielensä mukaan.

Ja kyllähän nuo miehet vakavaa suhdetta etsivät kun yhden noista tapailemistaan naisista valitsivat. Pari on nykyisin jo naimisissa sen aikaisen "säätönsä" kanssa :)

Miehet eivät tapailisi yhtä aikaa useita naisia, elleivät sinun tapaisesti ajattelevat naiset sitä mahdollistaisi.

Kuten sanoin, osassa tapauksia kuulin asiasta vasta jälkikäteen, turha syyttää minua kaikista tapauksista.

Kyllä kyllä, mutta jos kaikki naiset toimisivat tässä alusta loppuun tiukasti ja lopettaisivat typerän ymmärtämisen ("hän ei ole vielä valmis sitoutumaan, mutta jaksan kyllä odottaa"). Tietenkään suhteen alussa ei voi tietää, onko toisella menossa jotain muutakin, mutta kyllä sen nopeasti vaistoaa, onko toinen aidosti kiinnostunut syventämään suhdetta vai onko tarkoitus vaan roikottaa.

Totta, totta. Mutta tässä palataan aiempaan mitä sanoin: olen sellainen nainen joka joutuu tyytymään olemalla yksi muiden joukossa, koska minusta ei voi aidosti kiinnostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet, joiden kanssa olen tapaillut ovat säätäneet yhden tai parin naisen kanssa samanaikaisesti, osa ilmoitti asiasta tapailun aikana ja lopun kohdalla kuulin asiasta myöhemmin sivukautta... En tiedä onko sillä väliä tiedänkö asiasta vai en.

Hyi, en haluaisi tapailla tuollaisia miehiä. Laittaisin heti orastavan suhteen poikki ja katselisin itse muita miehiä. (Ja tapailisin kerralla vain yhtä.) Etsin siis vakavaa suhdetta.

Mutta kun nää nyt on niitä parhaita miehiä, jotka kelpaa muillekin. Lassukat on erikseen etsi itsellesi sellainen taatusti ei petä, tosin huorilta voi maksamalla saada.

Vierailija
24/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aiemmin, mutta nykyisin käsitän, että osa meistä naisista joutuu vain tyytymään tällaiseen tilanteeseen... Koska miehillä on aina vaihtoehtoja niin paljon mistä valita mielensä mukaan.

Ja kyllähän nuo miehet vakavaa suhdetta etsivät kun yhden noista tapailemistaan naisista valitsivat. Pari on nykyisin jo naimisissa sen aikaisen "säätönsä" kanssa :)

Miehet eivät tapailisi yhtä aikaa useita naisia, elleivät sinun tapaisesti ajattelevat naiset sitä mahdollistaisi.

Kuten sanoin, osassa tapauksia kuulin asiasta vasta jälkikäteen, turha syyttää minua kaikista tapauksista.

Kyllä kyllä, mutta jos kaikki naiset toimisivat tässä alusta loppuun tiukasti ja lopettaisivat typerän ymmärtämisen ("hän ei ole vielä valmis sitoutumaan, mutta jaksan kyllä odottaa"). Tietenkään suhteen alussa ei voi tietää, onko toisella menossa jotain muutakin, mutta kyllä sen nopeasti vaistoaa, onko toinen aidosti kiinnostunut syventämään suhdetta vai onko tarkoitus vaan roikottaa.

Totta, totta. Mutta tässä palataan aiempaan mitä sanoin: olen sellainen nainen joka joutuu tyytymään olemalla yksi muiden joukossa, koska minusta ei voi aidosti kiinnostua.

Kyse ei ole kiinnostuksen puutteesta, koska kuitenkin olet edes yksi monista. Olet joko epätoivoinen, eli et pysty olemaan yksin/ilman miestä, tai sitten et oikeasti haluakaan enempää.

Vierailija
25/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole kiinnostuksen puutteesta, koska kuitenkin olet edes yksi monista. Olet joko epätoivoinen, eli et pysty olemaan yksin/ilman miestä, tai sitten et oikeasti haluakaan enempää.

Seksinhän takia minua on vain tapailtu, miehet sanoneet suoraan että minuun ei pysty ihastumaan.

Miehiä minulla ei ole ollut enää pariinkaan vuoteen kun ymmärsin lopulta miten ö-luokkaa olen.

Vierailija
26/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä hakee arvostusta naisten lukumäärän kautta, osa arvostaa sitä, että pystyy olemaan uskollinen rakastamalleen naiselle.

Vierailija
27/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluaisin tietää. Erityisesti jos kyse olisi pettämisestä suhteessa, mutta myös vaikka kyse olisi tapailusta (jolloin saattaisin kuvitella miehen olevan enemmän kiinnostunut jos en tietäisi hänen tapailevan myös toisia.)

Ikävää että pettämisestä tienneet tuttusi eivät kertoneet sinulle. Ilmeisesti näissäkään asioissa ei haluta auttaa, koska on helpompaa olla puutumatta toisten ongelmiin.

Mulla kävi niin, että pidin tiiviisti yhteyttä mukavaan mieheen ja tavattiinkin muutaman kerran. Jossain vaiheessa mieheltä paljastui, että vierailee säännöllisesti entisen vaimonsa luona, josta eronnut pari vuotta sitten. Ei lapsia. Tuli kyllä likainen ja halpa olo tuon tiedon jälkeen. Taidanpa laittaa joulukortin, jossa mainitsen asiasta.

Vierailija
28/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä hakee arvostusta naisten lukumäärän kautta, osa arvostaa sitä, että pystyy olemaan uskollinen rakastamalleen naiselle.

Pidän naisten huomiosta, mutta pystyn uskollisuuteen myös.

Vierailija
29/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluvaiheessa haluaisin toki tietää ja mieluiten miehen itsensä kertomana. Tapaillessa taas en, koska en halua "kilpailla" ja jos tiedän että mies arpoo useamman vaihtoehdon välillä, vetäydyn leikistä oma-aloitteisesti. 

Nykyisin tapailen miestä, jolla varmasti on muitakin säätöjä eikä halua seurustella. Nähdään muutaman viikon välein seksin merkeissä. Olen itse ihastunut, mutta tuskinpa asia mihinkään etenee. En kysele muista naisista, koska pahoittaisin vain mieleni.

Vierailija
30/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluvaiheessa haluaisin toki tietää ja mieluiten miehen itsensä kertomana. Tapaillessa taas en, koska en halua "kilpailla" ja jos tiedän että mies arpoo useamman vaihtoehdon välillä, vetäydyn leikistä oma-aloitteisesti. 

Nykyisin tapailen miestä, jolla varmasti on muitakin säätöjä eikä halua seurustella. Nähdään muutaman viikon välein seksin merkeissä. Olen itse ihastunut, mutta tuskinpa asia mihinkään etenee. En kysele muista naisista, koska pahoittaisin vain mieleni.

Sama tilanne mulla.

Vierailija
31/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mutta en automaattisesti sitä uskoisi ellei mies itse siitä kerro. Vihje siihen että puhun asiasta miehen kanssa voi tulla ulkopuoliseltakin.

Vierailija
32/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, mutta mieheltä itseltään tai korkeintaan vakkaripuolisolta. En ulkopuolisilta, enkä muilta panoilta.

Jos mies itse ei voi kertoa asiaa en arvosta sitä, että muut kertovat, koska tapani olla on sellainen, että huomaan kyllä muut säädöt, jos niitä on ja jos en huomaa niin sen riskin olen valmis itse kantamaan.

Mutta kertojaa pidän suuren luokan saivartelijana, joka haluaa vain satuttaa MINUA. Voin kyllä sanoa, etten ole tuollaisessa tilanteessa ikinä ollut enkä oikein osaa kuvitella olevanikaan. Olen jo 43 ja minulle voi käydä kevytsuhde (silloin asialla ei väliä) tai jos menen vielä vakavaan suhteeseen muuhun kuin nykyiseeni niin se mies saa olla tunnetasolla helvetin monipuolinen, että kelpuutan. Ja siihen ei luonteet, jotka panee muita yllä.

Vierailija
33/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Enkä "ampuisi viestintuojaa" :D

Vierailija
34/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koska et rakasta miestä, jonka kanssa olet. Hän on sinullekin vain feidattavaa kertakäyttökamaa kuultuasi pettämisestä.

Vierailija
35/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska et rakasta miestä, jonka kanssa olet. Hän on sinullekin vain feidattavaa kertakäyttökamaa kuultuasi pettämisestä.

No ei ole kertakäyttökamaa. Yli 20 v liitto takana ja lapsiakin 3. Kummallinen ajatus, kertakäyttöihmiset? Taidat olla mies.

Vierailija
36/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelen niin, että viestin kertoja pelastaa mut katalalta mieheltä.

Vierailija
37/45 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en halua tapailla lumpukkeita

Vierailija
38/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin.

Vierailija
39/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen noin kolme viikkoa sitten baarissa. Vaihdoimme puhelinnumerot, mutta lähdimme eri osoitteisiin. Tämän jälkeen mies on tehnyt minulle ruokaa kotonaan neljä kertaa, joista kolmella kerralla jäin yöksi. Viestittelee minulle työpäivänsä aikana ja ehdottelee uusia tapaamisia. Halailee ja osoittaa hellyyttä.

Nyt mietin, että mitä tämä on. Ensitapaamisesta tosiaan niin lyhyt aika.Olen aiemmin ollut vain yhden miehen kanssa, jonka kanssa olin 6 vuotta suhteessa, joten en tiedä miten deittailu nykypäivänä tapahtuu.

Voinko tässä vaiheessa olettaa, että mies ei tapaile muita? Olisiko minulla teidän mielestä oikeus olla loukkaantunut, mikäli tietooni tulisi, että hän tapailee muitakin?

Vierailija
40/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olettaisi, että ei tapaa muita, ellei niin ole sovittu. Mutta toki tahtoisin tietää, enkä haluaisi tapailla varattua.