Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos mies tapailee samaan aikaan muita naisia?

Vierailija
21.11.2015 |

Tai tapailet miestä, joka on varattu? Itse haluaisin tietää, sillä olin monivuotisessa suhteessa, jossa mies alkoi tapailla toista naista samaan aikaan. Tuota oli jatkunut useamman viikon ajan ennen kuin asia minulle selvisi miehen itsensä kertomana. Kyllä hiukan katkeroitti, kun moni tuosta tiesi, muttei kertonut.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tietää. 

On ne miehet kyllä veijareita, kerran kuljin kauppakeskuksen leikkipaikan ohi ja jäin suustani kiinni niin syntisen komean pienen lapsen isän kanssa. Mies pyysi puhelinnumeroani sopiakseen treffit myöhemmin ja olin jo antamassa sitä, kun hän hoputti minua sillä vaimonsa ja lapsensa äiti oli tulossa takaisin lääkärin vastaanotolta. Noh, ainakin tää sankari kertoi ennen ensimmäisiä treffejä (joita ei tosiaankaan tullut)! 

Vierailija
42/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - hyvähän se on tietää, mikä on suhteen vakavuuden taso. Ei se minua välttämättä haittaisi, kun en missään nimessä itsekään haluaisi mitään kovin vakavaa suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, mutta mieheltä itseltään tai korkeintaan vakkaripuolisolta. En ulkopuolisilta, enkä muilta panoilta.

Jos mies itse ei voi kertoa asiaa en arvosta sitä, että muut kertovat, koska tapani olla on sellainen, että huomaan kyllä muut säädöt, jos niitä on ja jos en huomaa niin sen riskin olen valmis itse kantamaan.

Mutta kertojaa pidän suuren luokan saivartelijana, joka haluaa vain satuttaa MINUA. Voin kyllä sanoa, etten ole tuollaisessa tilanteessa ikinä ollut enkä oikein osaa kuvitella olevanikaan. Olen jo 43 ja minulle voi käydä kevytsuhde (silloin asialla ei väliä) tai jos menen vielä vakavaan suhteeseen muuhun kuin nykyiseeni niin se mies saa olla tunnetasolla helvetin monipuolinen, että kelpuutan. Ja siihen ei luonteet, jotka panee muita yllä.

Upeaa sinisilmäisyyttä!

Vierailija
44/45 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, koska en halua olla lähimaillakaan tällaista häntäheikkiä.

Vierailija
45/45 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aivan sairasta touhua nykyään ku pitää tapailla monta kerrallaan eikä yks riitä. Itsellä ei kyllä riittäis mielenkiinto pyörittää montaa yhtäaikaa. Kyllä ne miehet vaan kokemuksia hakee ku pitää monen kanssa luuhata ja etitään koko ajan uusia pärstiä Tinderistä ja baareista muka paremman löytämisen toiveissa. Miksi edes alkaa tapaileen jos ei ole semmonen nainen joka on just hyvä eikä parempia enää tartte kattella. Sairasta tämä deittailumeininki kyllä.