Haluaisitko tietää, jos mies tapailee samaan aikaan muita naisia?

Vierailija

Tai tapailet miestä, joka on varattu? Itse haluaisin tietää, sillä olin monivuotisessa suhteessa, jossa mies alkoi tapailla toista naista samaan aikaan. Tuota oli jatkunut useamman viikon ajan ennen kuin asia minulle selvisi miehen itsensä kertomana. Kyllä hiukan katkeroitti, kun moni tuosta tiesi, muttei kertonut.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tietysti haluaisin tietää. Erityisesti jos kyse olisi pettämisestä suhteessa, mutta myös vaikka kyse olisi tapailusta (jolloin saattaisin kuvitella miehen olevan enemmän kiinnostunut jos en tietäisi hänen tapailevan myös toisia.)

Ikävää että pettämisestä tienneet tuttusi eivät kertoneet sinulle. Ilmeisesti näissäkään asioissa ei haluta auttaa, koska on helpompaa olla puutumatta toisten ongelmiin.

Vierailija

Kaikki miehet, joiden kanssa olen tapaillut ovat säätäneet yhden tai parin naisen kanssa samanaikaisesti, osa ilmoitti asiasta tapailun aikana ja lopun kohdalla kuulin asiasta myöhemmin sivukautta... En tiedä onko sillä väliä tiedänkö asiasta vai en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet, joiden kanssa olen tapaillut ovat säätäneet yhden tai parin naisen kanssa samanaikaisesti, osa ilmoitti asiasta tapailun aikana ja lopun kohdalla kuulin asiasta myöhemmin sivukautta... En tiedä onko sillä väliä tiedänkö asiasta vai en.

Hyi, en haluaisi tapailla tuollaisia miehiä. Laittaisin heti orastavan suhteen poikki ja katselisin itse muita miehiä. (Ja tapailisin kerralla vain yhtä.) Etsin siis vakavaa suhdetta.

Vierailija

Todellakin haluaisin. Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku kertoisi minulle tapailemani miehen olevan täysi m*lkku. En todellakaan tietoisesti tapaile miehiä, jotka pyörittävät useaa naista samanaikaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyi, en haluaisi tapailla tuollaisia miehiä. Laittaisin heti orastavan suhteen poikki ja katselisin itse muita miehiä. (Ja tapailisin kerralla vain yhtä.) Etsin siis vakavaa suhdetta.

En minäkään aiemmin, mutta nykyisin käsitän, että osa meistä naisista joutuu vain tyytymään tällaiseen tilanteeseen... Koska miehillä on aina vaihtoehtoja niin paljon mistä valita mielensä mukaan.

Ja kyllähän nuo miehet vakavaa suhdetta etsivät kun yhden noista tapailemistaan naisista valitsivat. Pari on nykyisin jo naimisissa sen aikaisen "säätönsä" kanssa :)

Vierailija

Ehdottomasti. Varattuaen edes alkaisi tapailla, ja jos vapaa mies tapailee muitakin niin on reilua kertoa jotta nainen tietää missä mennään. Käytännössä siis että haluaako tapailla ylipäänsä, tai että meno ei ole niin vakavaa etteikö nainekin voisi halutessaan tapailla muitakin.

Vierailija

Totta kai haluaisin tietää. Mutta en haluaisi tietää niin, että joku sivullinen tulisi vihjailemaan tai prepaid-liittymän kautta kantelemaan, jotta saisi tuntea itsensä tärkeäksi tai "oikeamieliseksi" - tuossa tilanteessa kanteleminen on nimittäin aina kosto joko pettäjälle, petetylle tai kummallekin, vaikka sitä muuksi niin kitkerästi yritetäänkin selittää.

Vierailija

Tapailin miestä, joka kertoi ensimmäisten petipuuhien jälkeen, että tapailee toistakin naista ja on seksisuhteessa tämän kanssa. Lisäksi tapaili myös entistä pitkäaikaista seurustelukumppaniaan. Aika ikävä mies kaikkiaan. En tiedä, tiesikö nuo muut naiset minusta, mutta toisen tiesin ja ilmoitin asiasta, tosin nimettömänä.  On sitten miehen asia selvittää naisten kanssa parhaan taitonsa mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta kai haluaisin tietää. Mutta en haluaisi tietää niin, että joku sivullinen tulisi vihjailemaan tai prepaid-liittymän kautta kantelemaan, jotta saisi tuntea itsensä tärkeäksi tai "oikeamieliseksi" - tuossa tilanteessa kanteleminen on nimittäin aina kosto joko pettäjälle, petetylle tai kummallekin, vaikka sitä muuksi niin kitkerästi yritetäänkin selittää.

Pettäjän sietääkin saada näpäytys ja teot julki. On sitten naisten oma asia, tyytyvätkö jaettuun suhteeseen. Kyllä heitäkin on. 

Vierailija

Mikä miehiä vaivaa? Ollaan suhteessa monelle taholle ja etsitään sitä oikeaa samalla kun loukataan muita. Osa havittelee entistä takaisin, vaikka ovat pettäneet tätä ja osa hakee jatkuvasti uusia kontakteja.

Olen sinkkunainen ja aika huolestuttavaa, jos miehet toimivat enemmänkin noin. Etsin oikeaa ihmissuhdetta, en kertakäyttöistä. Miten voi enää luottaa keneenkään, jos puhutaan yhtä ja toimitaan toisin.

Jospa joku rehellinen mies vielä löytyisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut ihan sama, mitä kautta tieto pettämisestä olisi tullut, prepaidillakin. Kukaan tuskin huvikseen laittaa tuollaisia viestejä ja asia olisi kohdallani ollut täyttä totta. Miehen olisi ollut pakko myöntää suhde aiemmin. Tuttavien on vaikea kertoa kasvotusten pettämisestä, mutta ystävät sen kyllä tekevät tietäessään. -ap

Exrva

Siis onko se pettämistä jos vasta tapaillaan eikä olla seksisuhteessa?
Kun vasta tapaillaan niin kyllä sekä miehellä että naisella voi olla muitakin, mutta jos on seksiä niin kyllä sen jo suhteeksi kutsun.
Miten voi tavata ihmisiä jos heti pitää punkkaan lähteä ilman että tuntee toista edes jollain tasolla? Kyllä nyt muutama viikko ilman seksiä aikuinen yli kolmekymmpinenkin kestää. Mutta mikäli sillä ei ole väliä kenen kanssa käy peuhaamassa, niin ei kait sen väliä. Mutta miksi pitää ensimmäisen tapaamisen jälkeen lukita vastaus niin että mikäli on olemassa jo ihmisiä ympärillä niin se on jotenkin paha asia ja lakkauttaa kaikki?
Tai ettei voi tutustua rauhassa useampaan? Mutta kuten sanoin, mikäli on seksiä silloin ei voi pitää useampaa vaan on pettämistä. Piste.

Vierailija

Sain viestin kännykkään, jossa kerrottiin mieheni pettävän minua. Numero oli prepaid-liittymästä. Olisin halunnut tietää viestin lähettäjän nimeltä ja kiittää häntä tiedosta. Ei varmaankaan saa selvitettyä viestin lähettäjää, mutta asian tultua todeksi laitoin kyllä kiitksen tuohon tuntemattomaan numeroon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat