Miksi olet palstalla juhannuksena? Miten vietät?
Itse olen 2 vanhuksen omaishoitajana ja pidän vaan taukoa. Kohta on iltapesun aika.
Itse menen ehkä vielä saunaan, jos aikaa jää.
Kommentit (75)
En vietä, täällä ei juhannusta tunneta, tänään ihan normi työpäivä.
T. ulkosuomalainen
En vietä, normi-ilta yksin kotona mulla.
En vietä juhannusta. Olen ollut kipeänä ja olen jonkun verran vieläkin, eikä tästä edes voi tulla täysin kuntoon ilman lääkäriä. Juhannuksen jälkeen terveys on varmaan parempi, mutta joutuu soittelemaan jonnekin polille. Täytyy katsella juhannuksenviettoa joskus tulevaisuudessa.
Jos juhannuksenvietto on sitä että pää täyteen ja veneeseen seisomaan niin ei minä viiti. Laitan ruokaa ja syömme ja saunomme ja menemme nukkumaan. Aivan rauha maassa.
Tulin retkieväiden syönnin ohessa kattoo onko puppa aloituksia ym hassua. :D
Olen yksin kotona eikä huvita tehdä muuta. Ilta menee palstalla ja jalkapalloa katsoen.
En vietä juhannusta. En edes muista, että koska viimeksi olen viettänyt. Yksin himassa ja katon telkusta Catfish-sarjaa. Yksi olut juotuna pizzan kyytipoikana. Ehkä pari menee vielä illan aikana.
Ihan helevetin hyvä ettei tarvii ryysiä mihinkään.
Kaupassa käyty jo keskiviikkona ettei tarvii sitäkään pahimpaan ruuhkaan tehdä.
Himassa hissukseen, ehkä pari kaljaa, sauna, ruokaa on tehtynä.
Rullaluistelun opettelussa aika menee rattoisasti. Juuri nyt pidän taukoa, kun jalkapohjan lihakset ei tykkää yhtään tästä uudesta tavasta työskennellä.
Kiltti mies odottaa kotona että naapurintyttönainen tulee ovesta sisään.
En halua krapulaa ja netti on täynnä viihdettä ja täällä on helppoa ja hauskaa välillä jauhaa kakkaa, jos siltä tuntuu.
Senikäinen olen ettei tarvi enää kulkea missään jussina vaan voi istua kiikkustuolissa ja rapsuttaa vuorollaan meidän kolmea kissaa
Söin makkaraa, ostettiin torilta mansikoita ja kaupasta jäätelöä.
Kävin pitkällä kävelyllä.
Lapsena/teininä kävin mökillä juhannuksena. Aikuisena en ole juhlinut juhannusta. Lapsille riitti torikäynti ja jäätelö.
Kotosalla ollaan ja puoliso lepää. Miksi ei juhannuksena saisi olla palstalla? Ei meitä kaikki mitkään ryyppyjuhlat kiinnosta.
Ei lähdetty mihinkään kun niin kylmää ja tuulista ollaan lasten kanssa kotona
Ihan normipäivä, paitsi että kuuntelen naapurin yltyviä parvekejuhlia ja katsotaan milloin poliisit tulevat.
En jaksa viettää. Kaksi edellistä viikonloppua meni eri ystäväporukoiden kanssa. Menen kohta laittamaan ruokaa ja sitten otan vähän proseccoa.