Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viiltelyarvet naisella

Vierailija

Olen nuori nainen ja kädessäni on vanhoja arpia, aika haaleita mutta kuitenkin erottuu jos tarkasti katsoo.
Reidessä on paljon pahempia arpia, sellaisia punaisia ja osa on ns pinnalla, ne on alkuvuodesta tehty. Olen vähän epävarma niistä vaikka toisaalta ne muistuttaakin minua siitä että olen selvinnyt kaikesta paskasta.

Ja enää en siis viiltele. Tarkoitus olisi ehkä osa arvista peittää tatuoinnilla, ei kuitenkaan kaikkia.
Näiden arpien takia välttelen seksiä vaikka haluaisin kyllä. Mitä ajattelette kun näette naisen jolla on selvästi viiltelyarpia? Erityisesti miehet

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vois kyllä vähän säihkähtää jos olis yhen illanjittu

Ihan ymmärrettävää. Mutta seurustelusuhteessa toisin, alkuun varmasti hämmentävää, mutta ainakin oma tyttäreni kertoi poikaystävälleen menneisyydestään, ennenkuin aloittivat seksin harrastamisen.

Vierailija

Ollut ja/tai on mieleltään epävakaa, itsetuhoinen, kenties taustalla joku suurempi trauma tai "vain" masennus.

Vierailija

En ajattele mitään erityistä, siis mitään negatiivista. Ajattelen, että naista on joskus ahdistanut niin kovasti, että on purkanut sen itsensä vahingoittamisena.

Kun tapasin mieheni, minulla oli itsellänikin vielä näkyvät arvet, mutta nykyään niitä peittää kaunis tatuointi. Kukaan ei arvaisi, että alla on arvet, ellei kosketa ihoa.

Kukaan mies ei ole ollut moksiskaan, mutta tietty riippuu tyypistä. Jos on kovin ahdasmielinen tönkkö, jolla ei ikinä ole ollut mitään vastoinkäymisiä, niin ehkä ei ymmärrä...

Suomessahan on toooodella yleistä tuollainen, älä turhaa häpeä. Tatuoinnilla saadaan peitettyä tosi pahojakin arpia, etsit vaan taitavan tatuoijan :) Ei tartte enää uhrata ajatustakaan arville.

Vierailija

Mjaas. Jokaisella on historiansa. Toiset dokaa, toiset viiltelee, toiset juoksee maratoneja. Jotenkin se maailman tiska pitää saada ulos. Ihan yleinen tapa nuorena, en kummemmin ihmettele. On ainakin selvinnyt ja jaloillaan, sitä arvostan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette kun näette naisen jolla on selvästi viiltelyarpia? Erityisesti miehet

V**** mikä pelle.

Tai sitten ajattelen että se on joku narkkari.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette kun näette naisen jolla on selvästi viiltelyarpia? Erityisesti miehet

V**** mikä pelle.

Ja sinä olet ahdasmielinen tönkkö, joka on kasvanut pumpulissa. Narkkari, c'mooooon...Miten se kenestäkään narkkarin tekee, jos on esim. kärsinyt masennuksesta? Taidat olla idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nuori nainen ja kädessäni on vanhoja arpia, aika haaleita mutta kuitenkin erottuu jos tarkasti katsoo.
Reidessä on paljon pahempia arpia, sellaisia punaisia ja osa on ns pinnalla, ne on alkuvuodesta tehty. Olen vähän epävarma niistä vaikka toisaalta ne muistuttaakin minua siitä että olen selvinnyt kaikesta paskasta.

Ja enää en siis viiltele. Tarkoitus olisi ehkä osa arvista peittää tatuoinnilla, ei kuitenkaan kaikkia.
Näiden arpien takia välttelen seksiä vaikka haluaisin kyllä. Mitä ajattelette kun näette naisen jolla on selvästi viiltelyarpia? Erityisesti miehet

Kyllähän se paljon riippuu ihmisestä, jotkut osaavat suhtautua kuitenkin kunnioituksella ja toiset voi säikähtää niin että lähtee pakoon. Toivottavasti et lähde mihinkään yhdenillan juttuihin. Kuten ylläoleva totesi, niin jotkut suhtautuu oikeasti noin ja pitää hulluna ja saattaa loukata pahastikin. Itse olen nainen ja mulla on koko alakroppa vanhoja arpia täynnä. Jos näen muilla arpia niin ajattelen vaan että hänellä on ollut joskus kovin vaikeaa, ehkä kysyn asiasta jos ihminen tuntuu olevan itse sinut asian kanssa. Arpien takia olen en ole lähtenyt yhdenillan-juttuihin, en halua että tuntemattomat arvostelee. Suhteissa miehet on suhtautuneet ihan ymmärtävästi, jostakusta on jopa tuntunut itsestäänkin tosi pahalta. Kerran eräs rakas sanoi että "älä IKINÄ häpeä niitä", se oli ehkä kaikista ihaninta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

V**** mikä pelle.

Ja sinä olet ahdasmielinen tönkkö, joka on kasvanut pumpulissa. Narkkari, c'mooooon...Miten se kenestäkään narkkarin tekee, jos on esim. kärsinyt masennuksesta? Taidat olla idiootti.

Miksi sitten kysyit mielipidettä jos kerran et halua sitä kuulla?

Vierailija

Vaikea sanoa, ei mitään jos kerrot asiasta reilusti ja ne ei näytä kauhean pahalle?
Kai se on tapauskohtaista? Jos on ihastunut/muuten oikeasti kiinnostunut niin ei varmaan mitään, mutta jos arvet näyttää samalta kuin jonkun naisen palstalle postaamat niin minä en ainakaan pysty seurustelemaan/paneskelemaan sellaisen naisen kanssa, ne oli jotenkin todella järkyttävät.
Laita kuva jalasta?
M40v

Vierailija

En lähtisi suhteeseen tai varsinkaan tekisi lapsia. Mielenterveysasioista en tingi näissä jutuissa.

Toisaalta en siis myöskään huomauttele, tuomitse edes mielessäni tai suhtaudu mitenkään alentuvasti. Se, että en halua mt-ongelmaista ei siis tarkoita, että pitäisin heitä vähempiarvoisina ihmisinä, mutta en vain halua ottaa riskiä heidän taipumuksensa heijastumisesta minuun tai jälkikasvuuni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

V**** mikä pelle.

Miksi sitten kysyit mielipidettä jos kerran et halua sitä kuulla?

Minä en kirjoittanut tuota kommenttia. Ap

Vierailija

Huom: mt- ongelmat voivat olla väliaikaisia...masennus on eri asia kuin esim.skitsofrenia tai muu persoonallisuushäiriö. Se, että jollain on vanhoja arpia, ei tarkoita, että hänellä olisi tällä hetkellä tai enää tulevaisuudessa mt-ongelmia.

Ja kuka tahansa voi sairastua milloin tahansa, miten tahansa. Eli vaikka menisit naimisiin täysin tasapainoisen ihmisen kanssa, ei se takaa sitä, että lapsillasi on terve äiti aina ja iänkaikkisesti. Esim.synnytyksen jälk.masennus on tosi yleistä....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat