Viiltelyarvet naisella
Olen nuori nainen ja kädessäni on vanhoja arpia, aika haaleita mutta kuitenkin erottuu jos tarkasti katsoo.
Reidessä on paljon pahempia arpia, sellaisia punaisia ja osa on ns pinnalla, ne on alkuvuodesta tehty. Olen vähän epävarma niistä vaikka toisaalta ne muistuttaakin minua siitä että olen selvinnyt kaikesta paskasta.
Ja enää en siis viiltele. Tarkoitus olisi ehkä osa arvista peittää tatuoinnilla, ei kuitenkaan kaikkia.
Näiden arpien takia välttelen seksiä vaikka haluaisin kyllä. Mitä ajattelette kun näette naisen jolla on selvästi viiltelyarpia? Erityisesti miehet
Kommentit (32)
Joo ja jos nainen kertoo murhanneensa samalla viisi lasta ja pari aikuista niin en välitä siitäkään, koska olen kuullut, että moni tekee ensimmäisen murhansa vasta nelikymppisenä ja toisaalta moni sarjamurhaaja on elänyt kunniallisesti myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jos nainen kertoo murhanneensa samalla viisi lasta ja pari aikuista niin en välitä siitäkään, koska olen kuullut, että moni tekee ensimmäisen murhansa vasta nelikymppisenä ja toisaalta moni sarjamurhaaja on elänyt kunniallisesti myöhemmin.
Ehkäpä huonoin mahdollinen vertauskuvan yritys... Ei jatkoon!
1:10 eteenpäin selittää vähän..
Kuuluu mielestäni samaan kastiin kun syömishäiriöt, tai yhtälailla nykyaikana hyväksytty ja ihailtu fitness mania. Mitä ihailtavaa siinäkin? Ei kai kukaan sellaista tekis jos olis ihan "terve". Mutta aika aikaansa kutakin ja ihmisillä aina jokin keino päästä karkuun pahaa oloa.
Tatuointi on kyllä tie ojasta allikkoon, voisin viiltelyarvet hyväksyä, mutta tatuointi on kyllä niin ei ei. En koskaan ottaisi leimattua naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä huonoin mahdollinen vertauskuvan yritys... Ei jatkoon!
Ja sitten selityksiä, miksi näin? Olepa hyvä, lava on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on kyllä tie ojasta allikkoon, voisin viiltelyarvet hyväksyä, mutta tatuointi on kyllä niin ei ei. En koskaan ottaisi leimattua naista.
Ollos huoleti, eiköhän sulle riitä luomunaisia, eikä ne tatuoidutkaan oo susta kiinnostuneita, koska tod.näk. ulkoasusi viestii konservatiivisia arvojasi ja pitää tatuoidut loitolla;)
Huono itsetunto ja mt-ongelmat -> yleensä helppo pano. Eli jos baarissa huomaan arpia, niin isken välittömästi kimppuun. Vakavampaan en halua tietenkään, mutta seksiähän ap taisi halutakin.
Vierailija kirjoitti:
Huom: mt- ongelmat voivat olla väliaikaisia...masennus on eri asia kuin esim.skitsofrenia tai muu persoonallisuushäiriö. Se, että jollain on vanhoja arpia, ei tarkoita, että hänellä olisi tällä hetkellä tai enää tulevaisuudessa mt-ongelmia.
Ja kuka tahansa voi sairastua milloin tahansa, miten tahansa. Eli vaikka menisit naimisiin täysin tasapainoisen ihmisen kanssa, ei se takaa sitä, että lapsillasi on terve äiti aina ja iänkaikkisesti. Esim.synnytyksen jälk.masennus on tosi yleistä....
Nimenomaan. Ja ne oikeasti häiriintyneimmät luonnevikaiset tapauksethan on yleensä näennäisesti täysin ongelmattomia. Masennusta kokeneet usein paljon kypsempiä ja inhimillisempiä tyyppejä ja siten ehkä jopa paremmin äidiksi soveltuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom: mt- ongelmat voivat olla väliaikaisia...masennus on eri asia kuin esim.skitsofrenia tai muu persoonallisuushäiriö. Se, että jollain on vanhoja arpia, ei tarkoita, että hänellä olisi tällä hetkellä tai enää tulevaisuudessa mt-ongelmia.
Ja kuka tahansa voi sairastua milloin tahansa, miten tahansa. Eli vaikka menisit naimisiin täysin tasapainoisen ihmisen kanssa, ei se takaa sitä, että lapsillasi on terve äiti aina ja iänkaikkisesti. Esim.synnytyksen jälk.masennus on tosi yleistä....
Nimenomaan. Ja ne oikeasti häiriintyneimmät luonnevikaiset tapauksethan on yleensä näennäisesti täysin ongelmattomia. Masennusta kokeneet usein paljon kypsempiä ja inhimillisempiä tyyppejä ja siten ehkä jopa paremmin äidiksi soveltuvia.
Tuo on niin totta, että perus masennuksen läpikäyneet ihmiset ovat usein lämpimiä, ymmärtäväisiä, empaattisia ihmisiä, joilla on terve arvomaailma. He eivät pidä asioita itsestäänselvyyksinä eivätkä niin herkästi tuomitse muita.
Vuoden fooled by randomness -palkinto voidaan jakaa jo nyt