Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikähän ihme mun katolla meni?

Vierailija

Aivan kuin olisi joku vierinyt ehkä kynnet ojossa. Liekö jonkun kissa siellä taas... Onneksi ei savupiippuun hypännyt.

Kommentit (13)

Vierailija

Hyviä ehdotuksia. Äänestä päätellen se tippui huolimatta siitä että kynsillään koitti harata vastaan. Pitäiskö mennä katsomaan jos siellä joku mies olisi mulle... Katto-kassista potkin kyllä persauksille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Orava tai kissa?

Täällä ei juuri oravia näy, ennemmin tosiaan se kissa.
Nyt kuuluu taas ryminää seinän takaa. Ei viittis lähteä katsomaan.

Vierailija

Kyllä se oli Katto-Kassinen. Se jäi propellista kiinni hormiin. Onhan sillä ikääkin jo ja varmaan painookin 120kg. Taitaa lippis ja propellikin olla helikopterin kokosia. Mees nyt kattoon katolle:) Huuda sinne piippuun: Vem är du?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyviä ehdotuksia. Äänestä päätellen se tippui huolimatta siitä että kynsillään koitti harata vastaan. Pitäiskö mennä katsomaan jos siellä joku mies olisi mulle... Katto-kassista potkin kyllä persauksille.

Älä nyt ainakaan illalla mene katsomaan. Lumen painosta katkenneet oksat voivat olla yllätettynä vaarallisia. Odota rauhassa aamua, että satavan lumen paino painaa varmasti oksan maahan.

Toisaalta miksihän kyselet tätä täältä palstalta. Jos olet nainen ja sinulla on mies kotona, niin nyt on hyvä aika leikkiä avutonta pelokasta prinsessaa ja pyytää meistä tarkastamaan tilanne. Näin sitten ritarisi saa tuteuttaa perimmäisiä vaistojaan ja lähteä lumilapio aseenaan taistelemaan perhettäsi uhkaavaa oksaa vastaan.

Jos taas olet nainen, jolla ei ole vielä vakitusita miestä, niin sitä suuremmalla syyllä on syytä ryhtyä avuttomaksi ja pyytää apuun joku sopiva mies.

Jos taas olet mies, niin hommaa itsellesi sellainen hieman rotevampi maatiasinainen, niin ei pelota niin paljon. Maatiasinainen on muutenkin ihan hyvä ratkaisu, jaksaa esim kantaa sinut kotiin juhlista koska tällainen niillä on jo ihan geeneissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat