Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 47v ja odotan toista lastamme.

Vierailija
20.11.2015 |

Löytyykö palstalta muita yli 40v odottajia? todella toivottu lapsi tulossa, esikoinen on 12v.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okkei. Olen 48v kahden lapsen mummo.

Olitko sinä / lapsesi teiniäiti?

Vierailija
62/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 47-vuotias. Hänhän saattaa vielä hyvinkin ehtiä näkemään nuoremman lapsensa lapsetkin. Nykyään on yhä tavallisempaa, että vielä 90-vuotiaat ovat kotonaan asuvia, ikäänsä nähden hyväkuntoisia vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli 36v mut saadessaan ja nyt 60-vuotias ja on todellakin jo ns. "vanha". Ihmiset ovat toki erilaisia ja hyvä juttu jos sinä jaksat ja olet hyvässä kunnossa.

Omalla kohdallani äiti oli aina väsynyt jo nelikymppisenäkin kun olin lapsi. Olen lisäksi ainoa lapsi joten vietin paljon aikaa yksinäni kun äitikään ei jaksanut leikkiä. Ja nyt jo pelottaa milloin äidin terveys heikkenee. Äidilläni itsellään on oma äitinsä, minun mummoni, vielä elossa mutta itse tiedän että se ei ole minulle ikinä mahdollista että äiti olisi vielä elossa minun olessa eläkeiässä. Itseäni tämä on aina harmittanut ja pelottanut. T. 24-vuotias

Mihin sinä eläkeikäisenä vielä äitiä tarvitset? 24-vuotiaan näkökulmasta 60-vuotias on tietenkin TOSI VANHA. Odotas kun itse vähän vanhenet, niin 6-kymppiset alkavatkin tuntua nuorilta.

Isälläni on eläkeiässä äitinsä vielä täällä. Isä alkaa olla aika huonokuntoinen jo, ikämies. Ja mummo vielä huonompi. Hoitaa pitää silti äitiä vielä. Jos kaksikymppisestä tuntuu pahalle äidin menetys, niin kyllä se eläkeikäistä jo helpottaa. 

Vierailija
64/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v enkä kyllä jaksaisi raskaana oloa. Keho ilmoittelee muutenkin lähenevästä vanhuudesta.

Vierailija
65/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä lasta sääli, vaan sinua ap. Et vieläkään pääse elämään omaa elämää.

Ter. Toinen 47, joka odottaa kuola valuen sitä päivää, kun lapset muuttavat pois.

No onhan ap viettänyt omaa aikuista elämää 35 vuotiaaksi asti. Mitä tuota säälimään. Ja 57 vuotiashan on vielä täysin työikäinen (kun se lapsi on 10 v).

Riippuu aivan miten itsestään pitää huolta, 75 vuotiaanakin voi olla vielä täysin terve. 

Onnea odotukseen!

Vierailija
66/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä lasta sääli, vaan sinua ap. Et vieläkään pääse elämään omaa elämää.

Ter. Toinen 47, joka odottaa kuola valuen sitä päivää, kun lapset muuttavat pois.

Mikä ihmeen lisääntymispakko joillakin ihmisillä on ja sitten odotetaan kuola valuen omaa aikaa. Miksi ei sitten elänyt omaa aikaansa koko elämää?

Vierailija
67/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lisääntymispakko joillakin ihmisillä on ja sitten odotetaan kuola valuen omaa aikaa. Miksi ei sitten elänyt omaa aikaansa koko elämää?

Säälittää tollasten lapset, odotetaan vaan, että niistä pääsee eroon. 

Vierailija
68/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okkei. Olen 48v kahden lapsen mummo.

Olitko sinä / lapsesi teiniäiti?

Ihme kysymys 48 jaettuna kahdella on 24.

Vierailija
69/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni aloittajalle.. Itse m49v ja lapset aikuisia, joten mikään ei estä reissaamasta ympäri maailmaa..

Pari-kolme reissua vuodessa tehdään hyvillä mielin, kun tiedetään, että aikuiset lapset osaa kissat ruokkia ja pitää kämpän pystyssä..

Vierailija
70/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni aloittajalle.. Itse m49v ja lapset aikuisia, joten mikään ei estä reissaamasta ympäri maailmaa..

Pari-kolme reissua vuodessa tehdään hyvillä mielin, kun tiedetään, että aikuiset lapset osaa kissat ruokkia ja pitää kämpän pystyssä..

Niin mekin N42 ja nuorin 10kk. Ei ne lapset matkustamista estä. Hyvinhän ne mukana tulee. 

Vierailija
71/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Harrastaako 50-kymppiset vielä seksiä?

Vierailija
72/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastat nyt kommentissasi, että lapset olivatkin pelkkä riesa, jotka saatu viimein omilleen :( Tiedätkö, että kaikki eivät ajattele noin. Mistäs tiedät vaikka ap on reissannut kyllikseen ennen lasten syntymää?

Vierailija
73/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mekin N42 ja nuorin 10kk. Ei ne lapset matkustamista estä. Hyvinhän ne mukana tulee. 

Mutta reissaaminen menee lasten ehdoilla. On ihan erilaista reissata ilman lapsia.

Vierailija
74/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään uskaltaisi tuon ikäsenä enää lapsia tehdä. Hirveät vaarat, että lapsessa on jotain vikaa, saati sitten omassa terveydessä. Monet jäävät eläkkeelle 50-60 vuotiaina ja sä hoidat silloin pientä vauvaa! Kai sä tajuat minkälaisen riskin otat kaikin puolin?

Kuka jää eläkkeelle 50-vuotiaana? 

Kotimammat. Vaan ei tämä.

Vierailija
75/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, mun äiti sai 47v meistä nuorimmaisen, kaikki meni hyvin ja mamma on vieläkin nuorekas mummu myös nuorimmaisen lapsensa lapselle😊

Vierailija
76/77 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, olet 57, kun lapsesi täyttää 10 v. Sun lapsen kavereiden mummot on samanikäisiä, jopa nuorempia kuin sä!

65 v. kun lapsesi on täysi-ikäinen.

Eipä käy kateeksi sua eikä lasta.

Oletat siis että nuori äiti on parempi äiti? Luuletko että lapsi arvostaa äitinsä kauneutta ja kiinteytä kuten se nuori pienessä päässään kuvittelee?

Muistakaa, sinun arkesi on lapsesi lapsuus.

Pissisäidit voi tätä vähän miettiä.

Vierailija
77/77 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä välitä matkustamisesta. Jos nyt joskus tulee lähdettyä kotimaassa jossain käymään laitan lapsen hoitoon tai menemme koko perhe yhdessä. Olen se 20- vuotiaana esikoisen ja 45- vuotiaana kuopuksen saanut. Ihan omaa elämääni olen aina elänyt.