Seinäjoen teinimurhaaja yritti ensin myrkyttää kaverinsa, oli suunnitellut sitä jo kuukauden
Kommentit (995)
Olikohan syytetyllä asperger tai vastaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihvakoff kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa olla ihan järkyttävän raakoja... Miten se tuntuukin, että naiset tekee aina ne raaimmat jutut? Ihan nainen olen itsekin, mutta tuolta se tuntuu.
Miksi susta tuntuu siltä? Mustasukkaisuusmurhista on kuitenkin 90 % miesten tekemiä.
Joo siis kyllähän miehet enemmän tappaa, mutta naisilla se tuntuu usein olevan raaempaa ja kiduttavempaa ja suunnitelmallisempaa. Tekeehän miehetkin raakoja juttuja, mutta naisilla se jotenkin menee "yli". On vauvojen pakastajaa, myrkyttäjä hoitsua jne.
Kidutusmurhat on kyllä miesten juttuja, eipä tulle äkkiseltään yhtään naispuolista kiduttajamurhaajaa mieleen, miehiä kyllä monta. Ja viimeisin myrkyttäjähoitsukin on mies.
tampereen paloittelumurhaaja, moninkertainen kiduttaja ja murhaaja, nainen. Riihimäen paloittelumurhissa, missä munat leikattiin irti jne mukana nuori nainen, alle 20 v. Oulun kansainvälisestikin uutisoitu vauvamurhaaja, pahimmat sarjamurhaajalistalla (wiki) oleva helsinkiläinen sairaanhoitaja jne jne jne.
Unohtamatta Terhi Tervashonkaa
Eikös tässä Eerikan tapauksessakin ollut nimenomaan nainen, jonka aloitteesta tyttöä rääkättiin?
Ja ISÄ joka sen rääkkäämisen salli ja oli siinä jopa mukana. ISÄ joka kertoili valeita oikeudelle kirkkain silmin. ISÄ joka oikein vaatimalla vaati, että lapsi pitää palauttaa kotiin rääkättäväksi. Juu, nainenhan se tässä taas se pahin oli.
Onko äiti-uhri-myytti vaarassa vai miksi meni niin tunteisiin, kun löytyi useampikin esimerkki kidutusmurhaajanaisista?
Ei, mä vaan ihmettelen, että miksi isä pääsi tuossa kuin koira veräjästä ja syy pistettiin yksin äitipuolen niskoille. Isän hommahan on hoitaa ja huolehtia lapsesta, hänen pitäisi suojella lastaan. Isä jättää hommansa tekemättä ja rääkkää lasta yhdessä äitipuolen kanssa ja kas, isä on silti ihan puhdas pulmunen. Syy on naisessa. Mä en voi käsittää tätä äitinä ollenkaan. Tässä maailmassa kun ei ole sellaista miestä joka saisi mun lapsiani rääkätä. Sellanen äijä lentäis kuin leppäkeihäs mun kodista, mä vaikka tappaisin sen jos mikään muu ei auttais. Siksi mä en käsitä isää joka antaa omalle lapselleen tehdä tuollaista ja jopa osallistuu rääkkiin. Isällä oli mun mielestä suurempi vastuu siitä lapsesta ja sen hyvinvoinnista. Hän oli huoltaja. Olis heittänyt kiduttajanaisen pihalle, olis antanut lapsen huostaan. Olis tehnyt jotain. Sen sijaan tää isä oli tappamassa lastaan. Mut hei, eihän se mitään voinut kun oli vaan ressukka mies. Vaikka oikeastihan se oli samanlainen kiduttaja kuin se äitipuolikin.
Edelleenkin tuossa keskustelun sivujuonteessa oli kyse kiduttajanaisista. Mikäli sinulla ei ole tietoa esim. isän aiemmin läpi käymästä sukupuolenkorjausleikkauksesta, niin miten ihmeessä tuo isä-kohkaamisesi liittyy asiaan?
Isä ei muutenkaan päässyt kuin koira veräjästä, vaan sai elinkautisen kuten nainenkin. Mitähän luulet löytyvän, jos lähdetään oikein kaivelemaan sellaisia samantapaisia tapauksia joissa dominoivampi osapuoli on ollut mies, eikä nainen. Voisin vaikka lyödä vetoa, että niitä ymmärtäjiä naiselle löytyy paljon enemmän ja luulenpa että se näkyy tuomioissakin.
Minä taas luulen, että usein murhaajaäiti on päätynyt jonkun kusipään kanssa saman katon alle, ja häntä miellyttääkseen ja pelosta, että itse kuolee, kiusaa lastaan. Silti nainen eli äiti on se jota paheksutaan ja joka saa kovan tuomion tällaisissa jutuissa, vaikka olisi itse kokenut vaikka mitä. Sitä ei huomioida.
Heh. Etpä olisi näppärämmin voinut tuon vastaamasi viestin pointtia todistaa :D Ohis.
Lihvakoff kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa olla ihan järkyttävän raakoja... Miten se tuntuukin, että naiset tekee aina ne raaimmat jutut? Ihan nainen olen itsekin, mutta tuolta se tuntuu.
Miksi susta tuntuu siltä? Mustasukkaisuusmurhista on kuitenkin 90 % miesten tekemiä.
Joo siis kyllähän miehet enemmän tappaa, mutta naisilla se tuntuu usein olevan raaempaa ja kiduttavempaa ja suunnitelmallisempaa. Tekeehän miehetkin raakoja juttuja, mutta naisilla se jotenkin menee "yli". On vauvojen pakastajaa, myrkyttäjä hoitsua jne.
Kidutusmurhat on kyllä miesten juttuja, eipä tulle äkkiseltään yhtään naispuolista kiduttajamurhaajaa mieleen, miehiä kyllä monta. Ja viimeisin myrkyttäjähoitsukin on mies.
tampereen paloittelumurhaaja, moninkertainen kiduttaja ja murhaaja, nainen. Riihimäen paloittelumurhissa, missä munat leikattiin irti jne mukana nuori nainen, alle 20 v. Oulun kansainvälisestikin uutisoitu vauvamurhaaja, pahimmat sarjamurhaajalistalla (wiki) oleva helsinkiläinen sairaanhoitaja jne jne jne.
Unohtamatta Terhi Tervashonkaa
Miksi joku alapeukuttaa Terhi Tervashonkaa yhtenä Suomen kahjoimmista ja julmimmista rikollisista? Hyvinkään paloittelusurma, se ensimmäinen ja kuuluisin Suomessa, soittaako kelloja? Vai oletteko liian nuoria? Vesuri-surma? Tapahtui 2000 -luvulla? Lukuisia pahoinpitelyjä, ryöstöjä ja petoksia yhdessä silloisen aviomiehensä kanssa. Kun vesurisurma tapahtui, oli käräjillä useista erilaisista rikoksista, mm. törkeästä pahoinpitelystä. Asia on henkilökohtainen, koska olen asianosainen yhdessä Terhin tekemässä pienemmässä jutussa. Onneksi ei ollut silloin puukkoa mukana. Eikä vesuria. Ja taisi olla vaan kännissä, ei aineissa.
http://www.hssaatio.fi/images/stories/tiedostot/kirjoituskilpailu09/Kun…
Tässäpä juttu Terhin tekosista, melko koskettava sellainen. Kannattaa lukaista, vaikkei alku tunnu liittyvän asiaan mitenkään, loppu sitäkin enemmän.
Huh huh, noita juttuja kun tuosta teinisurmasta lukee niin tulee vain mieleen miten paha ja julma voi ihmisluonne olla. Tuo suunnitelmallisuus ja kylmäverisyys... Jos tuo ei ole murha niin mikä sitten on. Koko ketjua en lukenut hirveän tarkkaan mutta jossain spekuloitiin sen pojan statusta ja jos ei ollut poikaystävä niin pojan omien sanojen mukaan uhri oli hänelle enemmän kuin ystävä.
Toivon että tuo tekijä saa kunnon rangaistuksen eikä mitään nuoriso -tai ensikertalaisalennuksia, niin julma ja suunnitelmallinen teko on kyseessä. No, eihän se niin mene ja tuo psykopaatti on vapaalla jalalla hyvinkin pian 😞
Ainakin E. L. kirjaimisen pojan askiassa oli osanottojan uhrin poismenosta. Surullista.
Mitä ny uutisissa on juttua kirjoituksissa..
Ihan pimee toi tyttö, pitäs tollanen pysyy lukkojen takana. Ettei vaan tuu taas uutta keissistä, kuten toi Hyvinkään palottelusurma, vesurilla alko riehumaan kun tunteet kuumeni, tää tyttö on just sellanen et en kyl lähelle menis.
Helvetti kun suomes ei anneta kunnon rankaisua tälläisille PIMEILLE spykopaateille tuomioita, tästä tytöstä tullaan kuulemaan myöhemmin! Ihan helvetin hukassa oleva tyttö!!! Pahoittelut omaisille ja ystäville. Ei käy kateeksi tollasta tyyppiä. Hyi helvetti!!!
Aika pelottavia ovat whatsapp-keskusteluista päätellen jotkut murhaajan kaveritkin. Pitäisi tutkituttaa useammankin pääkoppa kun yllyttävät väkivaltaan.
Onko kyse tämän ajan ilmiöstä: on totuttu saamaan kaikki mitä keksitään haluta, keinoja kaihtamatta, eikä kestetä pettymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan asperger. Vaikuttaa olleen aika sosiaalinen kuitenkin. Kunnianhimoinen, ilmeisesti huono kestämään pettymyksiä ja jotain muuta.
Noita kuvia katselin, useimmissa on tavallisen teinitytön näköinen, mutta siinä yhdessä ulkona otetussa kuin kauhuleffasta. Silmissä on sellainen evil-katse.
Vierailija kirjoitti:
Tuomio oletettavasti se 10 vuotta, ja koska tekijä ei ollut ihan järjissään tekohetkellä siitä vähennetään 2,5 vuotta. Jäljelle jää 7,5 vuotta mistä tekijä lusii puolet. Sitten hän on taas vapaalla.
Lusii vain kolmanneksen, koska alaikäinen.
Voi se Hanna olla myös assburger. Olihan Pekka-eric Auvinen myös sellainen ja esim Petri gerdt. Monilla aspergereilla on samanlaisia piirteitä kuin narsisteilla. Ei osata ottaa muita huomioon. Ollaan itsekeskeisiä ja melko tunnekylmiä. Sellainen sosiaalinen karisma asseilta toki puuttuu.
Moni koulusurmaaja muuten on Asperger. Kostetaan kaikille kiusatuksi joutuminen.
Kun googlaa molempien tyttöjen koko nimet, löytyy heti alkutuloksiin myös tämän e-alkuisen pojan ask.
En missään nimessä syytä muita, mutta mietin mikä merkitys syytettyä rohkaisseilla ystävillä on ollut ja minkälaisia viestejä poika on lähetellyt syytetylle. Tarkoitan sitä, että jos on tavallaan antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, niin aivan varmasti harmittaa kun huomaa jonkun toisen yrittävän väliin.
Tiesiköhän syytetty pojan ostaneen tuliaisia uhrille http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448067944916.html niinkuin tuossa IS jutussa sanotaan surmapäivästä .
Kuinka tavallista tuo syytetyn ja kavereiden vihaviestittely on? Haukutaan huoraksi ja puhutaan miten porukalla tai yksin vahingoitettaisiin uhria.
No ei todellakaan ollut asperger, asperger ei ole mikään luokan suosituin hahmo vaan pikemminkin hylkiö. Omaa hyvin heikot sosiaaliset taidot. Tää tekijä taas on ollut kanalaumansa pomo joka on aina saanut mitä halunnut. Osannut pyörittää sitä laumaa voimakkaalla persoonallaan ja tietynlaisella charmilla.
Kyse pikemminkin psykopaatista. https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia
Miksi sen pojan osuutta kaivellaan lehdissä, syytön hän on. Säälittää vähän myös nämä ilmitulleet myös uhrille uhmakkaat murhaajan kaveritkin, niiden keskustelujen julkistamisessa on tietysti pointtina että vastaavassa tilanteessa olisi jatkossa teineillä älliä olla lähtemättä mukaan väkivaltaan, edes netissä tapahtuvaan uhoamiseen tai kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ollut asperger, asperger ei ole mikään luokan suosituin hahmo vaan pikemminkin hylkiö. Omaa hyvin heikot sosiaaliset taidot. Tää tekijä taas on ollut kanalaumansa pomo joka on aina saanut mitä halunnut. Osannut pyörittää sitä laumaa voimakkaalla persoonallaan ja tietynlaisella charmilla.
Kyse pikemminkin psykopaatista. https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia
Mistä sä tiedät että Hanna on ollut "kanalaumansa pomo"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan asperger. Vaikuttaa olleen aika sosiaalinen kuitenkin. Kunnianhimoinen, ilmeisesti huono kestämään pettymyksiä ja jotain muuta.
Noita kuvia katselin, useimmissa on tavallisen teinitytön näköinen, mutta siinä yhdessä ulkona otetussa kuin kauhuleffasta. Silmissä on sellainen evil-katse.
Mistä sie näät niitä kuvii?
Kieltämättä nyt kun lukee noita Wats ap keskusteluja niin tulee enemmän mieleen että tekijä on kuin onkin psyko. "MÄ HALUAN SEN POJAN" "KUKAAN EI MUA JYRÄÄ" yms yms. Mustq tuntuu että Hanna oli myös surmaamisen aikana tai jälkeen katsonut Oonan puhelinta ja niitä keskusteluja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sie näät niitä kuvii?
Sori mutta jos et tähänkään päivään mennrssä oo niitä kuvia nähnyt niin ei sun tarvi nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavia ovat whatsapp-keskusteluista päätellen jotkut murhaajan kaveritkin. Pitäisi tutkituttaa useammankin pääkoppa kun yllyttävät väkivaltaan.
Onko kyse tämän ajan ilmiöstä: on totuttu saamaan kaikki mitä keksitään haluta, keinoja kaihtamatta, eikä kestetä pettymyksiä?
Siis yllyttävät? Mitä ne puhuvat? Pelottavaa.
Enkeli-elisalle löytyy oma ketju. Idiootit