Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frozen joulukalenteri

Vierailija
18.11.2015 |

Hei, mistä saa Frozen-joulukalentereita? Onko niissä suklaata vai tavaraa sisällä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt pelkästään suklaakalentereita, mutta eihän niiden luukkujen sisältö välttämättä liity frozeniin mitenkään

Vierailija
2/11 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä sai perus suklaakalenterin, 1,70€. Kelpaa! Sitten on tietty kalliita, eli hinnat varmaan menee ihan reiluun pariinkymppiin. Cittarista, prismasta, ksupermarketista löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka kaupassa noita tuntuu olevan, oon nähny Cittarissa, Prismassa, Hong Kongissa, Tokmannillakin vissiin... Siis juurikin noita suklaakalenterieta tarkoitan.

Vierailija
4/11 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta!

Vierailija
5/11 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin lidlistä frozenin jossa on kaikkea krääsää. Makso 7.99e

Vierailija
6/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostin tollasen Frozen-suklaakalenterin lapselleni. Hinta oli n. 8€. Eka luukku avattu ja siellä oli pieni suklaaneliö, niinkuin niissä "normaaleissa" suklaakalentereissa. Ja oli kaiketi jumissa, kaivoin sen veitsellä sieltä uumenista. Oli aika pettymys kyllä... Tulikohan meille joku maanantaiversio?

Vierailija
7/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se säilyttää pakastimessa?

Vierailija
8/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostin tollasen Frozen-suklaakalenterin lapselleni. Hinta oli n. 8€. Eka luukku avattu ja siellä oli pieni suklaaneliö, niinkuin niissä "normaaleissa" suklaakalentereissa. Ja oli kaiketi jumissa, kaivoin sen veitsellä sieltä uumenista. Oli aika pettymys kyllä... Tulikohan meille joku maanantaiversio?

Samat varmaan kaikissa. Osti molemmille lapsille ja molemmat saivat sen pienen suklaaneliön, jotka piti kaivaa veitsellä ulos. Osassa luukuista on leluja. Meillä yksi luukku rikki (oli viimeiset kappaleet) ja sen sisällä on sormus. Vähän mietin, että olisin tehnyt itse kalenterin, ostanut osalle päivistä jotain karkkia ja osalle taas laittanut jostain korusetistä sormuksen, kaulakorun, hiusponnareita yms. Olisi saanut paremmat, mutta ehkä ensi vuonna jaksan etsiä jonkun kivan systeemin mihin tehdä.

Vierailija
9/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se säilyttää pakastimessa?

Jos tulisi pakkaset, parveke tai terassi riittäisi hyvin. 

Vierailija
10/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä aion valittaa tommosesta. Ihan surkea, jos vielä muillakin on joutunuu kaivaa sitä suklaata. Aika tympeetä kyllä.

-6

Vierailija
11/11 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaiveltiin Star Wars-kalenterista sitä suklaaneliötä hammastikun avulla pois.

Frozen-kalentereita olen nähnyt joka kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi