Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt koko viikon papumuhennosta

Vierailija
03.12.2024 |

Joko kidneypavuista tai mustapavuista. Sipulia, lehtipinaattia pakasteesta, tomaattipyrettä ja tilkka kermaa. Ja toki mausteita. Niin hyvää. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräätkö metaanin jotenkin talteen ja hyödynnät esimerkiksi lämmityksessä?

Vierailija
2/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö Bovaeria metaanipäästöjen vähentämiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein tänään. Coop papumix, Coop tomaattimurska, sipuli, valkosipuli, varsiselleri, porkkana, oreganoo, timjami, suola, mustapippuri ja laakerinlehti.

Vierailija
4/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös, mutta vaihtelevasti. Ensin burriton sisässä, sitten riisin kanssa ja sitten Shakshuka-tyyppisesti. Kyllästyttäisi muuten.

Vierailija
5/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta vatsassa onneksi mitään. Myös kikherneistä onnistuu hyvin. Tänään muuten pilkoin suippopaprikaakin joukkoon. Huomenna voisi lisätä babyporkkanoita. Saa hyvän ja edullisen aterian. 

Vierailija
6/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein tänään. Coop papumix, Coop tomaattimurska, sipuli, valkosipuli, varsiselleri, porkkana, oreganoo, timjami, suola, mustapippuri ja laakerinlehti.

Tuo papumix on hyvää. Sitä en vaan tänään kaupasta löytänyt. Ap

Vierailija
7/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikherne on paras. Laitan suoraan ruisleivän päälle soseena. Soseutan haarukalla lisään mausteita, öljyä ja Herbamarea.

Vierailija
8/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku sekasyöjäjutt, että ei oo totuttu syömään papuja ja sitten ne pierettää? Kun mä en tälleen koko ikäni kasvissyöjänä olleena tunnista kyseistä ongelmaa. 

Vierailija
9/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku sekasyöjäjutt, että ei oo totuttu syömään papuja ja sitten ne pierettää? Kun mä en tälleen koko ikäni kasvissyöjänä olleena tunnista kyseistä ongelmaa. 

Minä olen ollut kasvissyöjä yli 30 vuotta ja kyllä saan vähän ilmavaivoja palkokasveista, vaikka niitä syönkin useamman kerran viikossa. Se on ihan normaalia. 

Vierailija
10/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan monesta muustakin ruuasta ilmavaivoja. Pidän ilmiötä normaalina. Kilherneistä, fetasta ja avokadosta saa hyvän salaatin. Minttua joukkoon ja sitrunanmehua. 

Vierailija
11/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta vatsassa onneksi mitään. Myös kikherneistä onnistuu hyvin. Tänään muuten pilkoin suippopaprikaakin joukkoon. Huomenna voisi lisätä babyporkkanoita. Saa hyvän ja edullisen aterian. 

Miten käytät babyporkkanoita?

Vierailija
12/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavut ja herneet ovat uudessa suositusruokapyramidissa vasta loppupäässä. Hyi sinua, valtakunnan vihollinen

Vierailija
13/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kertoi tehneensä pupumuhennosta. En tiedä, kuinka monta päivää hän sitä söi.

Vierailija
14/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papumössöt ovat lempiruokiani, syö niitä viikottain.

Kun siirryin kasvispainotteiseen ruokaan, niin ekat kuulaudet kärsin ilmavaivoista. Sitten suolisto tottui,  eikä pavut aiheita enää mitään haittaa. Sen sijaan jos syön lihaa, niin kauheat ilmavaivat iskee, kun suolisto on ihan ihmeissään.

Vierailija
15/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käytät babyporkkanoita?

Ruskistan pannulla ja tilkassa vettä kypsennän. Sitten lisään nuo pavut ja tomaattipyreen yms. Näin meinasin tehdä. 

Vierailija
16/16 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako hanurisi saksalaista marssimusiikkia?