Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.

Vierailija
16.11.2015 |

Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin hyväksymään käynnin puhelutarjouksen vuoksi. Epäilyttää. Tänään pitäisi mennä. Yritin jo peruuttaa, mutta ko. annetusta kosmetologin puhelinnumerosta ei vastata. Saapi nähdä, mitä on tulossa.

Vierailija
62/205 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri "kasvohoidosta"DeSneliltä..

Olihan siellä huoneita ,oli kyllä meitä ilmaisen"Hoidon",

varanneita odotutilassa..

Jokainen haettiin yksitellen" kosmetologin" käsittelyyn..

Olin täyttänyt valmiiksi paperin    ,jossa kysyttiin tiedot ,myös sairaudet ,kilpirauhasen liikatoiminnasta -diabetekseen...huolehtivaista ...tai sitten..ei..

huoneessakyseltiin omista ihonhoito tuotteista,tavoista..miten aamun aloittaa..ym..

Yritettiin aivopestä ,miten tärkeää on naiselle ,ettei ole ryppyjä ,juonteita,gorperuossa,..jota heti leuasta löytyikin..se oli muka hoitamattomana johtava,,jopa halvaantumiseen...

syyllistämistä ,jos et ole halukas sitoutumaan vuoden rasvoihin jotka oli vuosimaksulla melkein 8000e,

ensipaketti oli 1500e,,,Ei kiinnostanut,päällikkö paikalle ,  halvennusta ,paketti ..750 e ,maksu paikanpäällä,saa mukaan laite..halvalla 150 e..halvempi kk maksu ...vain 1340.../ kk..Ei sisällä ihoanalyysiä ym.ym..niissä oli kaikissa 80-120e/ lyyssit...

mistään muusta ei ole väliä..rahalla saa ..mopolla pääsee...

Sitten ihmeteltiin eikö ihon hoito olekkaan ykkös sijalla..kun et edes halpuutusta halunnut..

Lisäksi kysyttiin voiko  jotakuta ystävää suositella ilmaishoitoon..en tiennyt ketään..jolla olisi 

tarpeeksi rahaa laittaa naamaan kymppitonneja..

Antasikohan pankki lainaa että ei vanhene...

Kutsu kävi 32v-70v..aille ..minun peli on jo menetetty..

Eli kallista aivopesua  ja syyllistämistä,koko juttu..jos set tilaa...

Toivottavasti kukaan ei lennä lankaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoitoa n.20-30 min, muu aika 90 minuutista myyntipuhetta tuotteista ja kasvojen ihon virheiden luettelemista. Heidän kosmetiikka parasata, muilla ei tee mitään." Myyjä" tulee kesken hoidon kehumaan tulosta. Koko ajan pientä painostusta ostaa vuoden hoitopaketti.

Erittäin epämielyttävä kokemus.

Vierailija
64/205 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten sain puhelun ilmaiseen kasvohoitoon ja kävin siellä keskiviikkona. Olisinpa tajunnut lukea näitä juttuja ennen käyntiä. En ole ennen tuommoisessa ollut. Kauan mietin ja minä tyhmänä menin ottamaan sen sika hintaisen paketin. En kyllä tajua miksi suostuin. Kovia ovat puhumaan. Nyt sitten mietityttää. Miehellenikään en ole asiasta sanonut, en uskalla. Salkkuakaan en ole avannut. Olenko nyt pulassa? Onko mulla mahdollista purkaa tämä sopimus/kauppa. ?

Vierailija
65/205 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan Mistäköhän mun nimen saaneet. .. muka joku mun tuttu niiden kanta-asiakas, epäilen tätä. . Vuosi on pitkä aika sitoutua tommoseen. Kyl on nyt tyhmä olo..

Vierailija
66/205 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ei sido mihinkään.ilman muuta kannattaa mennä

Vierailija
67/205 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oikein hyvä kokemus mutta pitää osata sanoa Ei.Hyvä kokemus kannattaa hyödyntää

Vierailija
68/205 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös itse ilmaisessa kasvohoidossa ja ostin salkun. Yritin palauttaa, mutta kosmetiikalla ei ole palautusoikeutta. Nyt olen käyttänyt tuotteita puoli vuotta ja olen tosi tyytyväinen tuloksiin. Tuotteet oikeasti toimii.

Vierailija
69/205 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän pystyä palauttaa, jos tuotteet ovat täysin avaamattomia/koskemattomia? ? Ymmärrän, kun kaupasta ostaa yksittäisiä tuotteita. . Kova summa on maksaa joka kuukausi 145€ pienestä palkasta. . Itsellä mietityttää myös, että tuleeko noita tuotteita sitten joka päivä käytettyä. .. Sain ainakin itselle asiasta kovan huolen ja pienen stressin. .. vähän jälkeenpäin vaikuttaa hämärältä toiminnalta. ..

Vierailija
70/205 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ensin suostuin ja sitten kuitenkin peruin, kun en halua osallistua mihinkään "pakkomyyntiesittelyyn". Peruin aikani heidän nettisivuiltaan ja sain asiallisen kuittauksen ajanvaraukseni purumisesta.

Vierailija
71/205 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koira haudattuna. Kuluttajaoikeusneuvojan mielestä ei ihan asiallista markkinointia DeShelillä

http://bit.ly/1WDGojW

Vierailija
72/205 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut myös töissä DeShelillä. Tosi kiva työpaikka, ei moitittavaa. Osa täällä olevista kommenteista ihmetyttää, osaan pystyn samaistumaan. Lähtökohta jolla tuotteita itse myin oli AINA asiakaslähtöinen. Se, että konsulentit "haukkuvat" asiakkaan on ihan potaskaa, sillä näin kosmetologina voin sanoa että kaikkien ihosta löytyy vähintään kourallinen virheitä ja parannettavaa. Me naiset emme vain ole tottuneet kuulemaan sitä. Monet asiakkaat kommentoivat jo tilanteessa juurikin tätä, ettei heidän oma kosmetologi tälläisistä ole puhunut. Kerron nyt salaisuuden: ei perus kosmetologitapaaminen perustukaan siihen että kerrotaan mikä sun ihossa on vikana. Yleensä asiakas on varannut ja maksanut tietystä hoidosta, ja tällöin keskitytään siihen eikä kaiveta muita ongelmia esille. DeShelin konseptiin taas kuuluu juurikin se, että asiakkaalle kerrotaan rehellisesti mikä siellä nassussa mättää, ja jos on halukas korjaamaan nämä onglemat, DeShelillä on tarjota apua ja opastusta

Tälläkin palstalla on reilu 70 kommenttia. Se on samanverran kuin yrityksellä on asiakkaita kahdessa päivässä. Monet asiakkaat ostivat paketin kerta hinnalla, ennenkuin tämä "myyntitykki" edes ehti huoneeseen. Toinen yllätys tulee tässä: myyntitykki, eli myyntikoordinaattori, käydään kutsumassa huoneeseen silloin, kun konsulentti tuntee että kauppa voi olla mahdollinen. Eli silloin kun asiakas ei ole kehdannut ilmaista suoraan ettei halua ostaa palveluita. Koordinaattorin tehtävä on auttaa pilkkomaan hintaa silloin kun asiakas on antanut ymmärtää että kaikki kuulostaa hyvätlä, mutta raha on se ongelma. Tässä kohtaa tulee se, mihin pystyn samaistumaan. Tottakai tilanne tuntuu ahdistavalta jos et todellisuudessa ole hetkeäkään edes harkinnut ostavasi mitään. Silloin tunsin itsenikin idiootiksi kun olin raahannut kiireisen koordinaattorimme huoneeseen kiusaamaan asiakasta joka vasta siinä vaiheessa antaa esille ensimmäiset negatiiviset merkit. Eli kyllä se nyt hyvät naiset on niin, että jos ette osaa suutanne avata, on syy vain ja ainoastaan teidän.

Parasta työssä oli kun tunsi oikeasti auttaneensa jotakuta. Muutamat asiakkaat alkoivat itkemään ilosta, halasivat ja kiittelivät, kutsuivat jopa tapahtumiinsa vapaa-ajalla. Oli mukava nähdä kanta-asiakkaita odotusaulassa odottamassa vuoroaan diagnostiikkaan ja ostamassa uusia tuotteita jo loppuneiden tilalle. Tuli pieni surun pistos sydämeen kun avasin tämän palstan ja näin että ihmiset ovat kokeneet asian näin. Tietenkään kaikki eivät voi pitää kaikesta ja jokainen on oikeutettu antamaan myös negatiivista palautetta. Tosi ikävää teitä kohtaan jotka olette tulleet huijatuiksi, oikeasti. Jos ette pakettia pystyneet enää palauttamaan niin kehotan teitä avoimin mielin antamaan mahdollisuus DeShelille, menkää ja hyödyntäkää ilmaiset käyntinne ja tuotteet jotka teillä on. Vaikken siellä aikoihin enää ole työskennellyt, uskon edelleen tuotteeseen ja konseptiin.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija
73/205 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.! Ei ne käynnit ole todellakaan mitään ilmaisia, kun edellä entinen työntekijä sanoi. Olisikin erijuttu, jos salkku maksaisi 700€ ja siihen tulisi mukaan ilmaisia hoitoja. . Ei todellakaan ole ilmaista. , jos asiakas joutuu pulittamaan koko lystistä 1700€...

Vierailija
74/205 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin soitettiin juuri, lupasin mennä, mutta näiden kirjoitusten perusteella taidan perua koko jutun. Ei vajaan 700e eläkkeestä osteta mitää satasien rasvoja. Kysyin mistä ovat saaneet mun puh. numeron kertoi,että Fonektalta, mulla Dna prep. liittymä mistä ei numeroita pitäis näkyä missää????

Vierailija
75/205 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle näköjään joo soitettu. . Onneksi sinä tajusit lukea näitä kirjoituksia ennen ilmaista kasvojenhoitoa. Taitaa olla minun elämäni pahin virhe , kun suostuin tuohon kasvojenhoitoon. Minulla ei todellakaan ollut aikomus sieltä mitään ostaa. Ihminen osaa olla kyllä tosi tyhmä. Nyt olisin onnellinen, jos olis jäänyt ostamatta typerä salkku ja lukisin näitä juttuja. .

Vierailija
76/205 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa "ilmaisessa" kasvohoidossa ja tulin erittäin vihaiseksi agressiivisesta myyntiyrityksestä ilmoitettuani ettei minulla ole varaa tässä ja nyt maksaa yli 5.000 euroa tuotepaketista ja tulevista seurantahoidoista. Kun minulle soitettiin niiin vakuuteltiin ettei käynti velvoita mihinkään. Ajattelin, että hoitonäytteet ovat heidän tapansa kerätä uusia  asiakkaita .  Tutustumisen jälkeen asiakas haluaa kuitenkin rauhassa itse harkita mitä ostaa ja mihin hintaan. Mitään hinnastoa heillä ei ollut antaa mukaan eikä mahdollisuutta miettiä asiaa kotona, mikäli olisi halunnut käyttää huomattavat edut hyväkseen (eli ne seurannat)

Todella huonoa markkinointia vaikka itse tuotteet ja hoidot olisivat kuinka hyviä tahansa.

Vierailija
77/205 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystieot on luovuttanut joku tuttavasi, joka on käynyt hoitolassa. Minunkin piti antaa nimiä ja numeroita "palkaksi" ilmaisesta hoidosta= markkinointitykityksestä

Vierailija
78/205 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kommentteja luettuani taidan perua menoni ko paikkaan...

Vierailija
79/205 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri peruin aikani kyseiseen paikkaan. V...u mitä kusestusta!!

Vierailija
80/205 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh varokaa tuollaisia!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi