Uskotteko jumalan suureen suunnitelmaan

Vierailija

ja että Pariisin iskutkin ovat ns. part of the plan.

Minä uskon.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Näin äkkiseltään vaikuttaisi, ettei sellaista suunnilmaa ole. Tai se on pikkuhönössä raapusteltu post-it-lapulle, joka on nyt hukassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin äkkiseltään vaikuttaisi, ettei sellaista suunnilmaa ole. Tai se on pikkuhönössä raapusteltu post-it-lapulle, joka on nyt hukassa.

Mistä moiset johtopäätökset?

Itse olen tehnyt juuri päinvastaisia johtopäätöksiä ja päätynyt siihen, että iskut ja kaikki muu paskuus on etukäteen jo suunniteltua.

Kuten Einstein tapasi sanoa, niin maailmankaikkeuden partikkelit ovat järjestyneet juuri siihen järjestykseen, kuin pitääkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kusipää jumala semmoinen. En usko.

Miksi olisi kusipää?

Minä uskon, että näin on.

No mietipä sitä. Kykenisi estämään asian (jos kerran oli kaikkivoipa Jumala ja tämän kaiken aiheuttanut), muttei viitsi tai halua, vaan aiheuttaa tuskaa ja surua.

Jos se ei ole kusipäistä, niin mikä on....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kusipää jumala semmoinen. En usko.

Miksi olisi kusipää?

Minä uskon, että näin on.

No mietipä sitä. Kykenisi estämään asian (jos kerran oli kaikkivoipa Jumala ja tämän kaiken aiheuttanut), muttei viitsi tai halua, vaan aiheuttaa tuskaa ja surua.

Jos se ei ole kusipäistä, niin mikä on....

Jos se on part of the plan?

Vierailija

Jokaisella on kohtalo, mutta Jumalalta tulee vain hyvät asiat. Ihminen vaikuttaa itse myös kohtaloonsa, vaikka Jumala tietääkin jokaisen luodun kohtalon, koska kaiken Luoja tietää kaiken.

Voit valita uskotko Jumalaan, voit valita tapatko, mutta et voi valita tappaako joku kadulla yllättäen. Siksi on myös tuleva elämä, jossa jokainen saa ansionsa mukaan, korvauksen vääryydestä, palkinnon hyvyydestä(vain Jumalaan uskovat) ja kärsimyksen pahuudesta.

Islamin mukaan näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt juuri päinvastaisia johtopäätöksiä ja päätynyt siihen, että iskut ja kaikki muu paskuus on etukäteen jo suunniteltua.

Kuten Einstein tapasi sanoa, niin maailmankaikkeuden partikkelit ovat järjestyneet juuri siihen järjestykseen, kuin pitääkin.

Homma on sekaisin. Porukkaa kuolee nälkään ja toiset räjäyttelee muita ihmisiä uskonnon tai muun pilipalihomman nimissä.

Mikähän antaa ymmärtää, että paskuus olisi ennakkoon suunniteltua?

Einstein oli väärässä esim. kvanttimekaniikan suhteen. Jossain toisessa universumissa voi olla asiat toisin. Jos tämä paketti ei pysyisi kasassa, niin eipä olisi Einsteinkaan ollut ihmettelemässä, että jopas nyt on hienosti "suunniteltu" systeemi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on kohtalo, mutta Jumalalta tulee vain hyvät asiat. Ihminen vaikuttaa itse myös kohtaloonsa, vaikka Jumala tietääkin jokaisen luodun kohtalon, koska kaiken Luoja tietää kaiken.

En usko. Pidän jumalaa vastuullisena myös pahoista teoista.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Homma on sekaisin. Porukkaa kuolee nälkään ja toiset räjäyttelee muita ihmisiä uskonnon tai muun pilipalihomman nimissä.

Einstein oli väärässä esim. kvanttimekaniikan suhteen. Jossain toisessa universumissa voi olla asiat toisin. Jos tämä paketti ei pysyisi kasassa, niin eipä olisi Einsteinkaan ollut ihmettelemässä, että jopas nyt on hienosti "suunniteltu" systeemi.

Mitä tarkoitat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Pariisin iskuista oli annettu jumalallinen ilmoitus jo vuosia etukäteen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat