Nolottaa hölkätä!

Vierailija

Tekisi niin mieli aloittaa taas hölkkä mutta: jotenkin nolottaa, olen yli 50 ja jokunen kilo ylipainoa.

Olen hölmö, vai olenko? Ja salille tekisi mieli oikein kunnolla hikipäässä treenaamaan, mutta oikeasti, tämä ikä nolottaa.

Sisälläni tunnen olevani alle nelikymppinen.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no ei tartte montaa vuotta nolostella. Onko tämä ET lehden piilomainontaa? 

Olitpa hauska. Mainostat itse jotain Heppahullua ta Demiä, luulisin.

Vierailija

Jos jonkun mielestä on noloa, että ylipainoinen viiskymppinen hölkkää/treenaa niin joutaisi tutkituttamaan päänsä. Ei niistä liikakiloista murehtimalla pääse, joten liikkumaan vain, ap! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei tartte montaa vuotta nolostella. Onko tämä ET lehden piilomainontaa? 

Olitpa hauska. Mainostat itse jotain Heppahullua ta Demiä, luulisin.

et taida katsoa telkkaria. ET lehdellä on melko vastaavia mainoksia kuin ap:n kirjoitus

Vierailija

Mä olen 56 ja treenaan täysillä. Ketään ei kiinnosta mun ikä, ihan oikeesti. Lenkille vaan ja salille niin, että hiki lentää!!!

Vierailija

Oon luullu, että mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän kiinnostaa, mitä muut ajattelee. Itselläni on ainakin mennyt niin. Toisaalta sitä voi muuttua araksi jo pelkästään siksi, jos ei liiku tarpeeksi ihmisten ilmoilla ja harrasta sumeilematta mitä mieleen juolahtaa.

Ymmärrän kyllä ap sinua! Itsellekin oli joskus kynnys alkaa lenkkeillä, kun ei ollut viimeisen päälle juoksuvaatteita. Koin sammakkotrikoot liian härskeiksi kun olen persevä ja reitevä, toisaalta en kehdannut lähteä hölkkäämään jossain kollareissa kun ei kukaan muukaan niissä juokse (muka).

Aloitin juoksuharrastuksen niin, että menin lenkille aina tosi myöhään illalla tai yöllä, kun muita ei näkyvissä. Nykyään sitten kehtaan juosta jo päivänvalossakin, tänäänkin kauheilla polvi- ja persepussisilla college-housuilla. Sammakkotrikoitakin käytän joskus, mutta näillä keleillä ne on liian kylmät. Eikä kiinnosta yhtään, mitä joku ajattelee.

Vierailija

Luuletko että joku katselee ja arvostelee sua lenkkipolulla? Salilla ympärillä on todennäköisesti enemmän ihmisiä, mutta kyllä saleillakin käy paljon viisikymppisiä ja vanhempiakin. Jos ihmiset ympärillä hermostuttavat, yritä mennä vaikka aamulla aikaisin välttääksesi ruuhka-ajan.

Vierailija

No, tutkin vaatekaapin, viimetalviset lenkkihousut oli isot. No, se on tietenkin hyvä asia.

Kävin nyt tutkimassa uuden lenkkireitin kävellen, tulipa ainakin reilusti ylämäkikävelyä.

Huomenna käyn urheilukaupassa ja ostan pökät. Ja päätin aloittaa uinnin taas vuoden tauon jälkeen.

Vielä muutama taemppiviesti, pliis!

Vierailija

Talvella voi käyttää paksumpia talvitrikoita,niissä ei palele jos vielä pistää alle tekniset pitkät kalsarit. 5-kymppinen ei nyt varsinaisesti ole vielä ikäihminen,ja tiedän 70-vuotiaita,jotka juoksevat maratonin kolmeen ja puoleen tuntiin. Jos hölkkääminen nolostuttaa niin juokse!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat