Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Ruusila oli ENNEN kaunis, mutta nykyään..

Vierailija

Mitä naisien päässä nykyään liikkuu? Ei tietenkään kaikkien, mutta melko moni on nyt tähän muoti juttuun mukaan lähtenyt. Katsokaa nyt näitäkin kuvia. Kumpi TEIDÄN silmää oikeasti miellyttää enemmän?

Sofia Ruusila ennen: http://im.mtv.fi/image/1249792/landscape16_9/555/313/f6f3601dccf607e7c87...

Nykyään: http://muffmuncher.gaydiary.fi/wp-content/uploads/sites/5/2013/10/sofia_...

Ennen oli herttainen, suloinen ja jotenkin tosi symppiksen oloinen. Nykyään tosi miehekäs ja "kova". Ja ei, en ole kateellinen. Olen hoikka, nuori nainen (ja äiti!!!) ja pidän hoikkuudesta, en lihaksikkuudesta. Niitä ominaisuuksia arvostan miehessä.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun mielestä nykyään kauniimpi, en tiennytkään että ennen oli noin ruma. En kuitenkaan pidä sofiasta koska se on ihan helvetin tyhmä.

Vierailija

Ennen oli kyllä todella kaunis. Nykyään näyttää oksettavan muoviselta omaan silmääni. Mutta toivottavasti on itse tyytyväinen ulkonäköönsä, ettei turvautuisi enää kirurgin veitseen.

Vierailija

Mun pisteet Sofiaa kohtaan nousi terveellisen elämäntapansa myötä. Kyllä, pidän fitnessurheilua terveellisenä, sillä sen eteen tehdään helvetisti työtä ja ruokavalion on oltava puhdas. Toki kroppa ei kisalavoilla enää ole terve, mutta se onkin vain pieni osa kokonaisvaltaisesta harrastuksesta. Sofia treenaa paljon, syö terveellisesti ja paljon (poislukien vikat diettiviikot) eikä juhli ja hypi kissanristiäisissä jokaisena viikonloppuna niinkuin suuri osa noista julkisuudessa olevista nuorista naisista tuppaa tekemään... Kasvoiltaan oli ennenkin kaunis, siihen en ota kantaa olisiko tarvinnut jokaista operaatiotaan... Mutta kaiken kaikkiaan, ihailen Sofiaa, uutta ammattikisaajaamme.

Jokainen näyttäköön miltä haluaa

Mitä väliä mitä muut ovat mieltä? Tärkeintä, että itse on tyytyväinen! Itse en ikinä arvostelisi kenenkään ulkonäköä!

Vierailija

Tosta vanhasta kuvasta tulee mieleen Amanda Harkimo! Sofialle on pari "ruiskuu" laitettu huuliin...Kroppa sillä on ainaki paremman näköinen ku sillon missi aikoina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun pisteet Sofiaa kohtaan nousi terveellisen elämäntapansa myötä. Kyllä, pidän fitnessurheilua terveellisenä, sillä sen eteen tehdään helvetisti työtä ja ruokavalion on oltava puhdas. Toki kroppa ei kisalavoilla enää ole terve, mutta se onkin vain pieni osa kokonaisvaltaisesta harrastuksesta. Sofia treenaa paljon, syö terveellisesti ja paljon (poislukien vikat diettiviikot) eikä juhli ja hypi kissanristiäisissä jokaisena viikonloppuna niinkuin suuri osa noista julkisuudessa olevista nuorista naisista tuppaa tekemään... Kasvoiltaan oli ennenkin kaunis, siihen en ota kantaa olisiko tarvinnut jokaista operaatiotaan... Mutta kaiken kaikkiaan, ihailen Sofiaa, uutta ammattikisaajaamme.

Instagraminsa perusteella Sofia syö jatkuvasti makeutusaineita, joten en pitäisi hänen ruokailuaan sen puhtaampana tai terveellisempänä kuin tavallisen sokerinsyöjänkään. (Itsekin käytän makeutusaineilla makeutettuja proteiinijauheita, koska itsekuri ei riitä pysymään erossa makeasta, mutta en sentään kuvittele syöväni erityisen puhtaasti tai terveellisesti.)

Vierailija

Mun mielestä Sofia näytti jossain aamu-tv:n haastattelussa jokin aika sitten edelleen kauniilta, mutta kuvissa virheet (kuten töröttävä alahuuli) tulevat jotenkin pahemmin esille kuin videokuvassa. Ylähuuli ei sentään ole enää yhtään niin pahan näköinen kuin joskus ehkä pari vuotta sitten. Olen silti samaa mieltä siitä, että hän näytti paremmalta ennen huulentäyttöjä (ja muita kasvomuutoksia) ja pienemmillä silikoneilla.

Vierailija

Vanhassa kuvassa mun mielestä muistuttaa hiukan Saija Hakolaa. Luonnonkaunis ollut nuorempana, harmi että jossainvaiheessa on tiedostaen tai tiedostamattaan muokannut itseään Kim Kardashianin kopioksi.

Vierailija

Näin 48 vuotiaan miehen silmin tuo fitness kroppa on jotenkin järkyttävä...ei yhtään naisellinen ..ei pehmeä eikä pyöreä...pikemminkin muovisen miehinen..yök

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat