Milloin olet viimeksi teroittanut keittiöveitsesi?
Maksaisitko siitä jos joku teroittaisi sen esim 10€ per veitsi?
Kommentit (43)
En maksaisi, omistan Tormekin ja timanttikivet.
Vierailija kirjoitti:
Noilla saa huippuveitsistäkin äkkiä paskan.
Miten saa sahateräisen veitsen teroitettua?
Nyt voisin. Hyvä kun muistutit. Saa kinkkuveitsen teräväksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa sen teroitettua, oma juttunsa, siitä ottaisin 15-20€
Jos on kovin tulinen kumppani, kannattaa poistaa veitset ja ostaa yksi pyöreäpäinen pieni vihannesveitsi. Tai paeta ajoissa.
Kivellä teroitan kun jaksan (aina ennen kalan käsittelyä ja välillä muutenkin).
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin kuin muutkin.
Luultavasti en veisi veitsiäni halvalle teroittajalle. Olen maksanut veitsistäni sen verran (ja olen niistä tarkka), että en ottaisi riskiä että joku puoskari tuhoaa ne jollain hiomakoneella.
Teroitan koko veitsisarjan yleensä kerran kesässä. Se on aurinkoisena päivänä mukavaa puuhaa istua hiomakiven ja vesiastian kanssa ulkona samalla kun päivällinen hitaasti savustuu grillissä ja kylmä valkoviini helmeilee lasissa.
Teroitus on kohdallaan silloin kun veitsi leikkaa kädessä pidettyä A4 paperia siistillä jäljellä ja ilman voiman käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
DMT:llä on timanttiviiloja jolla onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa on paskaksi saada. Ainoa vaara on Tormekissa että pyöristää kärjen jos käyttää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en veisi veitsiäni halvalle teroittajalle. Olen maksanut veitsistäni sen verran (ja olen niistä tarkka), että en ottaisi riskiä että joku puoskari tuhoaa ne jollain hiomakoneella.
Teroitan koko veitsisarjan yleensä kerran kesässä. Se on aurinkoisena päivänä mukavaa puuhaa istua hiomakiven ja vesiastian kanssa ulkona samalla kun päivällinen hitaasti savustuu grillissä ja kylmä valkoviini helmeilee lasissa.
Teroitus on kohdallaan silloin kun veitsi leikkaa kädessä pidettyä A4 paperia siistillä jäljellä ja ilman voiman käyttöä.
Voin pyytää sinulta 90€/veitsi, kelpaisiko sitten? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa on paskaksi saada. Ainoa vaara on Tormekissa että pyöristää kärjen jos käyttää väärin.
Ihan muutamassa minuutissa kyllä onnistuu. T. Liha"mestarien" teroittelija.
Voi sitä hifistellä, tai sitten vain teroittaa fiskarsin veitsenteroittemella. Menee 20sec.
Ei se paperia leikkaa, mutta ruokatarvikkeet ihan nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi riittää monelle. Itse pidän veistä terävänä kun sillä saa tehtyä ässän sille samaiselle arkille kulmasta riiputtaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DMT:llä on timanttiviiloja jolla onnistuu.
Ei tarvita timanttiviiloja.
ap
Missä on veitsenteroituspalveluja?
Itse teroitan, muutama minuutti ja se on taas terässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on veitsenteroituspalveluja?
Esim täällä.
En koskaan.