Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Sivut

Kommentit (182)

Vierailija

Kaikki ihmiset joutuvat tekemään töitä, jos ei muuta niin kotitöitä. Mitä sinä sitten teet kaiket päivät jos et töitä? Loisit naisen lompakolla?

Vierailija

No itseäni ei sosiaalipummit kiinnosta, jos työkykyinen elää omasta halustaan verorahoilla niin sellainen tyyppi ei kiinnosta.

Vierailija

En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla. Laiska mies on laiska kaikessa, enkä halua maksajan roolin lisäksi olla vielä piikakin laiskurille. Mitä sellaisesta saisin itse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset joutuvat tekemään töitä, jos ei muuta niin kotitöitä. Mitä sinä sitten teet kaiket päivät jos et töitä? Loisit naisen lompakolla?
Olet väärässä: tuo ei koske esimerkiksi linnanherroja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla. Laiska mies on laiska kaikessa, enkä halua maksajan roolin lisäksi olla vielä piikakin laiskurille. Mitä sellaisesta saisin itse?

Harjottelua lapsiperheen arkeen :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Harjottelua lapsiperheen arkeen :P

Joo, mutta laiskurin kanssa ei kannata perhettä perustaa. Eivät olekaan enää yhtään leppoisia, jos vähänkään vaaditaan tikkua ristiin laittamaan. Sitten on lasten lisäksi passattavana ja elätettävänä vittumainen äijä.

Vierailija

Pyydän, arvon mammat: ei lähdetä enää tämän hipin jankutukseen mukaan. Yhtä mielekästä kuin lyödä päätään seinään.

Vierailija

Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, on miehellä oikeus vaatia naista olemaan kaunis ja huolehtimaan ulkonäöstään.

Vierailija

Onhan meitä. Minua ei haittaa, vaikkei mies kävisikään töissä. Pystyn ihan omilla tuloillanikin kustantamaan itselleni mieluisan elintason matkusteluineen, harrastuksineen, ravintoloissa syömisineen jne. Haluan vain, että mies kustantaa oman osuutensa eikä odota, että minä maksaisin hänenkin ulkomaanmatkansa yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten sä etsit samanlaisen sossurotan kuin itse olet. Miksi työssäkäyvä nainen ottaisi sossurotan elätikseen?

ap:n puolustukseksi on sanottava, että sossuilusta tykkäävät naiset on varattuja jo ennen amista...  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No itseäni ei sosiaalipummit kiinnosta, jos työkykyinen elää omasta halustaan verorahoilla niin sellainen tyyppi ei kiinnosta.

Tämän saman olen kuullut monen naisen suusta. Miksi et voisi seurustella sossupummin kanssa? Siksikö että sossupummi ei voi parantaa sinun elintasoasi. Rahako vain ratkaisee naisille?

Vierailija

Jollain mammalla on kyllä jäänyt jotain näköjään hampaankoloon. Nyt pitää ihan aloittaa uusia topikkeja feikkaamalla muita nimimerkkiä. Ilmeisesti harmittaa, ettei se sen edellinen sossupummi-imitaatio riittänyt kymmentä viestiä enempään.

Tosin anonyymipalstahan tämä on ja pakko ei ole rekisteröityä, joten ei kai tuo teknisesti ottaen ole feikki?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat