Olenko huono ihminen koska en meinaa vaihtaa facessa profiilikuvaani väliaikaisesti

Vierailija

Scrollasin Facebookkia ja huomasin että suuri osa kavereistani on vaihtanut profiilikuvansa väliaikaisesti Ranskan väreihin. Itse en ajatellut. Olenko paha?

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Minusta ei ole viisasta ottaa poliittisesti tai uskonnollisesti kantaa, suuntaan tai toiseen, somessa. Kaikki eivät ajattele kannanottoa vain myötätunnon osoituksena.

Vierailija

En tiedä miksi minulla tulee tuollaisista profiilikuvista jotenkin tekopyhyyden fiilis... Esim. joku aika sitten kaikilla oli sateenkaarikuva tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta asia unohdettiin heti parin päivän päästä. Sama, kun oli vaikka tämä "Je suis Charlie" -juttu. Halutaan näyttää, että ollaan niin myötätuntoisia ja yhteiskuntatietoisia, mutta todellisuudessa asioista ei olla kiinnostuneita eikä mihinkään jakseta vaikuttaa. Joku kuva tai tykkäys Facebookissa ei muuta mitään. Olen ehkä liian skeptinen.

Tuntuu, etteivät ne oikeasti valveutuneet henkilöt harrasta tuollaista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kertokaa nyt miten se tehdään!

Mulla ainakin kun tulee noita profiilikuvavaihdoksia vastaan niin siinä lukee että vaihtoi väliaikaisen profiilikuvan ja että kokeile, sitä klikkaamalla saa vaihdettua. Näin ainakin mobiililla, en sitten tiedä miten tietokoneella tuo näkyy

Vierailija

voi vittu nyt sentään. Maailmassa kuolee koko ajan ihmisiä terrori-iskuihin, mutta kun sattuu osumaan kaikkien ihkuttamaan Pariisiin niin johan kyynelehditään. Muutoin ei silmääkään räpäytetä toisten hädälle. Tekopyhää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat