Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ostos ikinä

Vierailija
14.11.2015 |

Listataas tänne hyviä ellei täydellisiä ostoksia tai muita löytöjä!

Itse räpiköin vuosia erilaisten sheivereiden, vahaliuskojen, vaahtojen ja höylien viidakossa kärsien haavoista, ihottumasta, sängestä ja näpyistä.

Ja sitten ostin elämäni ensimmäisen epilaattorin. Ihana laite! Mikä sileys, ei pistelevää sänkeä, ei näppyjä, ei mitään negatiivista sanottavaa! Voi kun olisin kivun peloltani tajunnut kokeilla jo vuosia, vuosia sitten!

Mitä elämää suurempia keksintöjä muut ovat löytäneet?

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkitrikooalusvaatteet. Siis ihan tavallisia pitkiä kalsareita ja pitkähihaisia paitoja, mutta silkkiä. Tuntuvat ihanilta iholla ja ovat ohuinakin lämpimiä.

Aikuisten leluista Stefan Lindforsin suunnittelema Serpent. Siinä on muotoilija tiennyt mitä tekee.

Vierailija
62/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

&nbsp

Toinen huippuostos oli kunnollinen blenderi. Vuosikaudet surattelin jollain halpisvehkeellä ja nyt hijattain sain aikaseksi hankkia kunnon vehkeen. Jestas mikä ero esim. smoothieissa!

Millaisen blenderin ostit? Minä olen käyttänyt tähän asti ihan perussauvasekoitinta, mutta jäiset marjat taitavat olla sille pidemmän päälle turhan kova pala: moottori on alkanut vinkua ikävästi. Uusi laite on ollut hakusessa, mutten oikein tiedä, millainen kannattaisi hankkia.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nbsp

Toinen huippuostos oli kunnollinen blenderi. Vuosikaudet surattelin jollain halpisvehkeellä ja nyt hijattain sain aikaseksi hankkia kunnon vehkeen. Jestas mikä ero esim. smoothieissa!

Millaisen blenderin ostit? Minä olen käyttänyt tähän asti ihan perussauvasekoitinta, mutta jäiset marjat taitavat olla sille pidemmän päälle turhan kova pala: moottori on alkanut vinkua ikävästi. Uusi laite on ollut hakusessa, mutten oikein tiedä, millainen kannattaisi hankkia.

-Ap

Hobby hallista ostin Stollarin blenderin, n. 120 e. Todella hyvä laite, laadukkaan ja tukevan oloinen. Mulle tärkein kriteeri oli hinta, helppokäyttöisyys ja puhdistettavuus. (eli ei mitään turhia irroittettavia osia esim. tiivisteitä. )Tässä laitteessa on irtoaa vain kansi ja tietty itse kannu. 

Vierailija
64/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scholl pyöriväteräinen jalkarapsi ja kuntokeskuksen jäsenyys.

Vierailija
65/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori on järkyttävää kipua tuottava laitos, miksi kukaan kiduttaa itseään moisella.

Vierailija
66/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ostos on ollut mun kissa. Päiväkin ilman sen länsnäoloa tuntuu kurjalta

Vierailija
67/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätysvalo ehdottomasti! Olen todella aamu-uninen ja laitoin aina ennen herätyksen soimaan puoli tuntia ennen heräämisaikaa, koska piti torkuttaa vähintään pari kertaa. Torkutuksen jälkeen kuitenkin väsytti entistä enemmän.

Enää ei tarvitse torkuttaa ja herään pirteänä. Suosittelen!

Tämä on minullakin ollut harkinnassa, aamu-uninen kun olen. Mukava kuulla positiivisia kokemuksia, ehkäpä nyt menen ja hankin tuon(kin).

Herätysvalo on ihana, en tajua miten kukaan voi elää ilman :D

T. Toinen aamu-uninen

Ei toimi mun miehellä. Itse herään heti kun valo menee päälle, mutta mies jatkaa kuorsaamista vaikka valo paistaa täysillä silmiin. Ja torkuttaa valosta huolimatta 15-60 min, aina.

Vierailija
68/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pellavalakanat

Olen katsellut Kodinykkösessä pellavalakanoita. Ihania värejä. Pitää varmaan ostaa muutama kokeeksi. 

Vierailija
69/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori on ainoa mikä toimii mulla, vaikka sen käyttö onkin tuskaa aina alussa, mun karvat on sellaisia paksuja rautalankoja jotka istuu todella tiukassa. Siitä tulee myös mulle tulipunaisia pilkkuja, jotka on kipeät ekat pari päivää. Karvat kasvaa sisäänpäin kuorinnasta huolimatta ja ne pitää nyppiä pinseteillä. Mutta vaha ei toimi ollenkaan ja Veetin ja sheiverin kanssa tulee kello viiden sänki...

Vierailija
70/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän yleisimmin otetaan, niin koulutus. Ne tiedot ja taidot, jotka on saanut, on korvaamattomia.

Vierailija
71/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ostos ikinä on sellainen lasipurkin avaaja. http://krmedigroup.mycashflow.fi/product/1/jarkey-purkinavaaja

Ennen aina tappelin niiden purkkien kanssa itku kurkussa ja yritin tunkea veistä tms sinne korkin väliin. Enää en edes yritä avata mitään ilman "sihauttajaa"!

Vierailija
72/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan vielä ole ollut mitään ongelmia, ei edes niitä sisään kasvaneita karvoja. Käyttökokemusta takana nyt pari-kolme kuukautta.

Mulla on toinenkin hieno löytö, tuli tuosta takkuharjasta mieleen: patteriköyttöinen nyppyleikkuri. Sillä saa kätevästi ja kohtalaisen nopeasti siistittyä nyppyyntyneet vaatekappaleet uuden veroisiksi. On kyllä hintansa hankkinut jo moninkertaisesti vuosien mittaan, toivottavasti ei hajoa ikinä! (En ole vuosiin nähnyt noita myynnissä oikein missään, pelottaa että en enää saa uutta tilalle, ainakaan yhtä edullisesti kuin tuo joskus kivikaudella Anttilasta muutamalla eurolla ostettu.)

Nukanpoistajia saa ainakin Clas Ohlsonilta. http://www.clasohlson.com/fi/Nukanpoistaja-Coline/Pr348409000

Aivan loistava laite, jolla saa pidennettyä vaatteen käyttöikää!

Vierailija
73/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin tosi karua, että niin moni tässä keskustelussa nimeää "parhaaksi ostokseski ikinä"  jotain epilaattoreita, pellavalakanoita, keittiöveitsiä, nukkaleikkureita tai induktioliesiä.

Siis oikeasti..?

Vierailija
74/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvaisen pyykin (esim. hevosen huovat) pesupussi. Pyykki puhdistuu, mutta karvat jää pussin sisäpuolelle eikä levittäydy koneen rumpuun ja tiivisteisiin.

Ahhaha, kaikki karvavinkit nyt kerralla jakoon vaan! :D

Mutta vakavasti puhuen, tuo on oikeesti hyvä. Meillä on koira, jolla on karvanlähtöaika ihan aina ja jatkuvasti, joten tällaiset vinkit ovat tervetulleita.

Vielä yksi ihana tuote, joka liitty hieman karvoihinkin: kookosöljy. Ostin sitä alun perin ruokakäyttöön, mutta maku ei miellyttänyt. Niinpä olen käyttänyt sitä ihonhoitoöljynä ja ennen kaikkea tehokuurina hiuksille ja talvikuivalle päänahalle. Muutama tunti ennen pesua/saunaa öljyä päähän, sitten normaali pesu ja tadaa, eipä hilseile ja kutise päänahka, ja hiuksekin kiiltävät.

Millä estää karvojen takertuminen pölyimurin suulakkeeseen?

Vierailija
75/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätysvalo ehdottomasti! Olen todella aamu-uninen ja laitoin aina ennen herätyksen soimaan puoli tuntia ennen heräämisaikaa, koska piti torkuttaa vähintään pari kertaa. Torkutuksen jälkeen kuitenkin väsytti entistä enemmän.

Enää ei tarvitse torkuttaa ja herään pirteänä. Suosittelen!

Tämä on minullakin ollut harkinnassa, aamu-uninen kun olen. Mukava kuulla positiivisia kokemuksia, ehkäpä nyt menen ja hankin tuon(kin).

Herätysvalo on ihana, en tajua miten kukaan voi elää ilman :D

T. Toinen aamu-uninen

Ei toimi mun miehellä. Itse herään heti kun valo menee päälle, mutta mies jatkaa kuorsaamista vaikka valo paistaa täysillä silmiin. Ja torkuttaa valosta huolimatta 15-60 min, aina.

Mulla on sama homma, kuin miehelläsi. Saatan herätä 30 min. ennen varsinaista herätystä jos nukun kasvot herätyskelloon valoon päin ja sitten harmittaa, kun olisin vielä saanut nukkua. Pyörin siis unissani, joten on ihan tuurista kiinni, olenko aamulla kasvot seinään vai herätyskelloon päin. Torkutan myös aina, ihan sama miten virkeä olen. Ei se mulla unisuudesta ole aina kiinni, mutta olisi ihana jäädä vielä lämpimän peiton alle köllimään. Kuka keksisi peiton, joka muuttuisi kovaksi ja jonka lämpötila laskisi herätyksen jälkeen? Voisi toimia mulla sarastevaloherätyskelloa paremmin. :D

Vierailija
76/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kunnolliset ulkoiluvaatteet ja kengät (sadesäähän, pakkaseen, tuuleen)

-Mutteripannu ja luomukahvi

-Veitsenteroitin

-Mäkki

-Sähköhammasharja

Ylipäätään kaikki laadukas, jonka ostaminen vähän kirpaisee, mutta palkitsee pitkäikäisyydellään / toimivuudellaan.

Vierailija
77/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasilkkinen paita, käytän paitiksen alla,  myös villasilkkinen saali.

Vierailija
78/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsendenttinen Meditaatio, 20 vuotta ja edelleen toimii! Yhtä tärkeä kuin yöuni ja hyvä ravinto.

Vierailija
79/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, jotka pelasti mun lapsen hengen

Vierailija
80/195 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ostos on ollut mun kissa. Päiväkin ilman sen länsnäoloa tuntuu kurjalta

Samoin. Kisut ovat äärettömän suloisia.