Paras ostos ikinä
Listataas tänne hyviä ellei täydellisiä ostoksia tai muita löytöjä!
Itse räpiköin vuosia erilaisten sheivereiden, vahaliuskojen, vaahtojen ja höylien viidakossa kärsien haavoista, ihottumasta, sängestä ja näpyistä.
Ja sitten ostin elämäni ensimmäisen epilaattorin. Ihana laite! Mikä sileys, ei pistelevää sänkeä, ei näppyjä, ei mitään negatiivista sanottavaa! Voi kun olisin kivun peloltani tajunnut kokeilla jo vuosia, vuosia sitten!
Mitä elämää suurempia keksintöjä muut ovat löytäneet?
Kommentit (195)
Mulla ei ole mitään parasta ostosta ikinä. Mutta olen ihan todella iloinen, kun ostin Lidlistä vedenpitävät lenkkarit(vai maastokengät?) No lenkkareilta nuo näyttää.
Todella hyvät jalassa(täydelliset), eikä todellakaan kastu sukat. Niin kuin ihan jokaisessa merkkikengässä, mitä mulla on ollut lenkkarina. Ja maksoin noista vain 19,90 e. Ostan tästä lähtien Lidlistä lenkkarini.
Mulla on vielä todella paljon selkä- ja jalkaongelmia. On todella vaikea löytää mun jalalle sopivia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet, jotka pelasti mun lapsen hengen
Käytetty siemens astianpesukone lisäsi elämänlaatua kummasti 25 vuoden käsintiskauksen jälkeen.
Toinen on pieni aito persialainen matto. Se muutti olohuoneen kodiksi uskomattomalla tavalla. Oli todella hintansa väärti ja sen näkeminen tekee onnelliseksi, samoin kuin ekan oman signature parfyymin löytäminen.
Jumppapallo. Muut jumppavehkeet jäävät kotona helposti kaapppiin, mutta kun tuo on tuossa näkyvissä ja heti valmis käyttöön, tulee ohimennenkin tehtyä jokunen liike.
Veitsitukki on toinen. Ei ole ihan kalleinta mallia, en raskinut, mutta helkatin hyvä ostos silti. Löytyy sopivat veitset, pysyy järjestyksessä eikä tylsiinny niin helposti kun ei loju laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jotenkin tosi karua, että niin moni tässä keskustelussa nimeää "parhaaksi ostokseski ikinä" jotain epilaattoreita, pellavalakanoita, keittiöveitsiä, nukkaleikkureita tai induktioliesiä.
Siis oikeasti..?
Ootko vähän tosikko. :)
Kerro, mikä sinusta olisi riittävän erinomaista tullakseen mainituksi, jos tällaiset arjen pienet sulostuttajat ovat jotenkin karuja ja noloja?
Esimerkiksi oma koti, kaikki asiat, jotka on mahdollistaneet sun oman tai läheistesi hengissä pysymisen, koulutus ja sen mahdollistavat välineet, kulkuneuvot ja asiat jotka tuo elämään sen perusturvallisuuden ja merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Jumppapallo. Muut jumppavehkeet jäävät kotona helposti kaapppiin, mutta kun tuo on tuossa näkyvissä ja heti valmis käyttöön, tulee ohimennenkin tehtyä jokunen liike.
Veitsitukki on toinen. Ei ole ihan kalleinta mallia, en raskinut, mutta helkatin hyvä ostos silti. Löytyy sopivat veitset, pysyy järjestyksessä eikä tylsiinny niin helposti kun ei loju laatikossa.
Tuommoinen veitsitukki olis varmaan hankittava, vapautuisi yksi laatikko muuhun käyttöön. Ja ehkä noiden veitsien tylsymien ei tosiaankaan ole veitsien huonoutta vaan tyhmää säilytystä...
-Ap
Steps to Knowledge kirja auttoi muuttamaan ajatukset ja elämän vuosia sitten ja kumppani edelleen. Arvokkainta mitä voi omistaa.
Sähköhammasharja. Vihdoinkin saan myös hampaiden sisäpinnat kunnolla puhtaaksi. Ainut "luxus-tuote", minkä roudasin mukaani myös kahdeksan viikon reppureissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jotenkin tosi karua, että niin moni tässä keskustelussa nimeää "parhaaksi ostokseski ikinä" jotain epilaattoreita, pellavalakanoita, keittiöveitsiä, nukkaleikkureita tai induktioliesiä.
Siis oikeasti..?
Kerro, mikä sinusta olisi riittävän erinomaista tullakseen mainituksi, jos tällaiset arjen pienet sulostuttajat ovat jotenkin karuja ja noloja?
Esimerkiksi oma koti, kaikki asiat, jotka on mahdollistaneet sun oman tai läheistesi hengissä pysymisen, koulutus ja sen mahdollistavat välineet, kulkuneuvot ja asiat jotka tuo elämään sen perusturvallisuuden ja merkityksen.
Nuo ovat äärimmäisen hienoja ja tärkeitä asioita, totta. Ostoksina toki sellaisia, ettei kaikilla ole ainakaan kaikkiin noihin mahdollisuutta, ja eivät ekana tule mieleen, kun ostoksista puhutaan - enemmänkin hankintoja ehkä?
Mutta sovitaanko, että tämmöisessä pilke silmäkulmassa tehdyssä avauksessa saa listata näitä vähän arkisempiakin asioita, vaikka otsikko onkin aika suurellinen. ;)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti..?
"Paras ostokseni ikinä oli enon hengissä pysyminen" Whaaat? Milläs asioilla se varmistetaan? Tai "Paras ostokseni ikinä oli junalippu, sillä pääsee kouluun". Muita kulkuneuvoja en omista, ja kämppäkin on vuokralla :D
Kamoon, tässä ketjussa puhutaan nyt ihan materiasta ja hyviä vinkkejä on tullut. Elä viitsi pilata tätä, jookos kookos :)
Icebug-lenkkarit, mahtava keksintö talvijuoksijalle.
Nivean vartalovoidetta päähän ja pipo. 2-4 h ja pesu 2 kertaa. Pelastaa hilseeltä ja kutinasta.
Minä ainakin luin otsikon mielessäni näin: Arkinen ostos, jonka hankkimista et kadu. Nykyaikaan kuuluu vähän suurentelu.
t. veitsitukkinainen.
Icebug-kengät, ei talvea ilman niitä täällä aina jäisellä rannikolla! Ovat pelastaneet tosi monelta kaatumiselta.
Robotti-imuri, tulee sänkyjen alusetkin puhtaiksi.
DVD-televisio -yhdistelmä, loistava pieneen kotiin.
Kirkasvalolamppu, pimeän ajan mielialan pelastaja.
Lundian hyllyköt ja laatikostot, muuntuvat moneen ja toimivat kodista toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Icebug-kengät, ei talvea ilman niitä täällä aina jäisellä rannikolla! Ovat pelastaneet tosi monelta kaatumiselta.
Robotti-imuri, tulee sänkyjen alusetkin puhtaiksi.
DVD-televisio -yhdistelmä, loistava pieneen kotiin.
Kirkasvalolamppu, pimeän ajan mielialan pelastaja.
Lundian hyllyköt ja laatikostot, muuntuvat moneen ja toimivat kodista toiseen.
Joo kirkasvalolamppu on ehdoton talviaamujen pelastaja! Kuinka sen unohdinkin.
Tällä hetkellä parhaalta ostokselta ikinä tuntuu tuo kahvipaketti, jonka ankaran etsimisen jälkeen löysin kaapin perukoilta. Iltakahvit pelastettu. :)
-Ap
Toivottavasti kukaan joululahjaideoiden kanssa tuskaileva mies ei nyt mene ja osta naiselleen epilaattoria, ne ei meinaan monillekaan naisille sovi, vaikka aloittajalle sopisikin. Itse olen saanut lähtemättömät arvet epilaattorista sisäänkasvaneiden karvojen ja niistä seuranneiden pahojen tulehdusten vuoksi. Enää ikinä en voi kesäisin kulkea sääret paljaina, sen verran karun näköisiä arpia, ja niitä on paljon.
Ei nyt tule mieleen, mikä olisi ehdottomasti paras ostos ikinä, mutta ainakin joka kerran kun laitan ihanan pehmoiset ja jalkoja hellivät mokkaiset Legerot jalkaan, tajuan, että suurin osa kaupoissa myytävistä kengistä on hirveän huonoja jalalle. Legeroihini verrattuna. Laadukas kenkä hemmottelee jalkaa. Tuntuu niin hyvältä kävellä niillä, että alkaa ihan hymyilyttää.
Kuulostaa varmaan turhamaiselta, mutta yksi vähän kalliimpi nahkalaukku. Monta vuotta jo mennyt käytössä, eikä mitään kulumisen merkkejä! Kaiken lisäksi tosi ajaton laukku, joka sopii moneen tilanteeseen. Tätä ennen ostin siis aina Hennesin tai vastaavan 20e laukkuja, jotka hajosivat muutamassa kuukaudessa.
Toinen varmaan astianpesukone. Kuinka kauan sitä pitikään vatvoa että raaskiiko ostaa, tarvitaanko ollenkaan ja nyt en osaisi enää elää ilman.
Voi että olen kateellinen kaikille joille epilaattori sopii! Minulla muutaman vuoden takainen epilaattorikokeilu päättyi järkyttävään episodiin sisäänkasvaneiden karvojen kanssa about joka toisen karvatupen tulehtuessa. Koko kesä oli pakko olla pitkissä housuissa ja arpien häviämiseen meni vuosi. Yritin vielä toistamiseen (talviaikaan) pienemmälle alueelle, hinkkasin ja rasvasin ennen ja jälkeen ja niin vaan kasvoivat kaikki pirulaiset ihon sisään. Minulla jalkakarvat on ilmeisesti niin ohuet ja taipuisat että kasvavat ihon alle jos vähänkään antaa mahdollisuuksia. Vain ajelu toimii jotenkuten, ja siitäkin iho ärsyyntyy jonkin verran aina.
Parasta ostosta on aika vaikea sanoa, mutta keittiöremontin yhteydessä hankittu pyrolyysiuuni on kyllä ollut hintansa veroinen. Tykkään kokata, ja tuon uunin puhditaminen on maailman helpoin juttu<3.
Tai sitten ehkä olkaimettomat rintaliivit mitkä oikeasti pysyvät paikoillaan ilman olkaimia. Oli melkoinen työ löytää itselle sopivat, mutta nyt on niin ihanaa kun voi valita mekot ja kesävaatteet miettimättä sitä miten rintsikoiden olkaimet näkyvät alta.
Kashmir vaatteeni. Luksusta ja pehmeyttä. Pelastavat huonon päivän.💗💗💕💕💟💟💓💓