Paras ostos ikinä
Listataas tänne hyviä ellei täydellisiä ostoksia tai muita löytöjä!
Itse räpiköin vuosia erilaisten sheivereiden, vahaliuskojen, vaahtojen ja höylien viidakossa kärsien haavoista, ihottumasta, sängestä ja näpyistä.
Ja sitten ostin elämäni ensimmäisen epilaattorin. Ihana laite! Mikä sileys, ei pistelevää sänkeä, ei näppyjä, ei mitään negatiivista sanottavaa! Voi kun olisin kivun peloltani tajunnut kokeilla jo vuosia, vuosia sitten!
Mitä elämää suurempia keksintöjä muut ovat löytäneet?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Nostan :) Paras keskustelu aikoihin.
Ihan uskomatonta, että paria valjua yritystä lukuun ottamatta tästä 13-sivuisesta keskustelusta ei löydy trolleja tai ilkeilyä.
Tosi monta hyvää vinkkiä minäkin löysin, pitää ihan kirjata muistiin. Laittakaa lisää! :)
Kapselikahvinkeitin. Vaikka tämä luokitellaan monien mielessä maailman suurimmaksi turhakkeeksi ja roskaajaksi, niin on tämä vaan mun arkiaamujen pelastus. Viikonloppuaamuisin keittelen kahvini edelleen pidemmän kaavan kautta, mutten osaisi kuvitella arkiaamujani ilman tätä kapinetta.
Iso koira, seuran ja muun lisäksi karkoittaa varmasti mahdolliset varkaat! :)
Vierailija kirjoitti:
Kapselikahvinkeitin. Vaikka tämä luokitellaan monien mielessä maailman suurimmaksi turhakkeeksi ja roskaajaksi, niin on tämä vaan mun arkiaamujen pelastus. Viikonloppuaamuisin keittelen kahvini edelleen pidemmän kaavan kautta, mutten osaisi kuvitella arkiaamujani ilman tätä kapinetta.
Pakko sanoa, että kyllä vaan tulee melkoisen nopeaan kuppi kahvia Moccamasterillakin. Jos on niin kiireinen aamu tulossa, ettei kahvia ehdi keittää, niin voihan siihen laittaa vaikka veden ja suodatinpussin illalla valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että kyllä vaan tulee melkoisen nopeaan kuppi kahvia Moccamasterillakin. Jos on niin kiireinen aamu tulossa, ettei kahvia ehdi keittää, niin voihan siihen laittaa vaikka veden ja suodatinpussin illalla valmiiksi.
Totta!
tweezer-pinsetit, jos kauneudenhoidosta puhutaan :)
Sähkötakka kerrostaloasuntoon. Ihana näillä keleillä.
Tangle teezer, kaksi vuotta käyttänyt pelkästään sitä harjana ja tukka kiittää.
Minulla on luonnonkihara tukka joka on kuiva ja katkeilee helposti.
Harjat rikkovat hiusta mutta tangle teezer.
Ranskan armeijan ylijäämäparka Varustelekasta. Irroitettava vuori, hyvin selviää pikkupakkasillakin, nyt -20 asteessa vielä fleece alle niin tarkenee. Ilman vuorta toimii lämpimämpinä vuodenaikoina. Kangas niin tiivistä puuvillaa, ettei sadekaan mene kovin helposti läpi. Takki oli uusi ja hintaa vain 29e. Tuolla hinnalla en tule varmaan ikinä löytämään mitään yhtä hyvää.
Ei nyt varsinainen ostos: saimme miesystäväni kanssa vuokra-asunnon kaupungin keskustasta ja aivan käsittämättömän toimivalla pohjaratkaisulla. Melko kallis vuokra, mutta asumme mielellämme laadukkaasti ja tingimme jostain muista asioista. Esim. autoa emme tarvitse ja heräteostoksien tekeminen on jäänyt :D
Vierailija kirjoitti:
Paljon on tullut kivoja, tarpeellisia ja jopa loistavia vinkkejä, kiitos!
Ja uskomatonta mutta näköjään mahdollista jopa av:lla: kahdeksan sivun mittainen ketju, jossa on pelkästään asiallisia, ystävällishenkisiä ja hyväntuulisia viestejä. Palautitte uskoni ihmiskuntaan! :)
Lisää vaan vinkkejä, täältä saa varmaan hyviä joululahjaideoitakin. (No sitä epilaattoria ei ehkä kannata, kuten joku jo sanoikin...)
-Ap
Vain vammaiset ja tyhmät käyttävät noin paljon hymiöitä kun eivät osaa ilmaista itseään ilman.
Nostan :) Paras keskustelu aikoihin.