Perjantai!!! Mitä teet illalla?
Pahoittelut alkuun niille jotka viettävät iltansa töissä :)
Minä ajattelin lähteä Kallioon parille. Ennen sitä lenkille, ja jos harjoittelisi jotain kivaa lettikampausta.
Kommentit (104)
Uusinta Bondia katsomaan kaveriporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen kunnon voimalla! Samalla huudan 'Hoosianna, Daavidin poika' virttä ja juon kaljaa. Seilaan kulli pystyssä, alasti edestakaisin huoneissa, niin kauan kunnes ei seiso vaikka yrittäs! Sitten nautin sikarin ja lasin konjakkia, kylpytakki päällä.
:D Täytyykin koittaa tätä joskus. Kuulostaa hyvältä tavalta viettää perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen kunnon voimalla! Samalla huudan 'Hoosianna, Daavidin poika' virttä ja juon kaljaa. Seilaan kulli pystyssä, alasti edestakaisin huoneissa, niin kauan kunnes ei seiso vaikka yrittäs! Sitten nautin sikarin ja lasin konjakkia, kylpytakki päällä.
Ei ois uskonut reippaasta mäkihyppääjästä tuollaista! Mutta hyvähyvä, omana itsenään vain!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toiset treffit erään nuoren (29) miehen kanssa... Saapa nähdä kuinka ilta päättyy, ei voi vielä tietää. ;) Mutta ihanasti on perhosia vatsassa!
N37
Oijoi ku kivaa! Mitä teette? Mun pitäis suunnitella kans seuraavia treffejä nimittäin...
Vierailija kirjoitti:
Istun yksin kotona, kaverit ja mies pikkujouluissa.
Oletko tyytymätön tilanteeseen, etkö nauti yksinolosta? Vai tulkitsinko viestin sävyn väärin?
Vierailija kirjoitti:
Viikko laskettuun aikaan. Varmaan vain otan rauhassa, poltan kynttilöitä ja katselen telkkaa :) ( ellen sitten synnytä :D)
Muista puhaltaa kynttilät ennen synnärille lähtöä! ;)
Varmaan siivoan. Pitäs alottaa jo nyt mut ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut on tiedossa.
Mitä laitat päälle? :) Terv. toinen pikkujouluilija. Voiko vielä käyttää paljettihametta, vaikka on jo 34?
Ryystän halpaa valkkaria ja katson Hannibalia Netflixistä olkkarin sohvalla viltin alla osittain piilossa.
Liikahdan tästä vaan vessaan ja lasia täyttämään.
Koska olen väsynyt jo valmiiksi, menen todnäk nukkumaan viimeistään ysiltä ja sitten nukunnukunnukun....ja lauantaina lueskelen ja jos viitsin, käyn kaupassa.
Rankka työviikko....
Mies lähtee pikkujouluihin, kaveri pyysi kuppilaan istuskelemaan mutta huomennakin pitäisi olustella joten en ole vielä varma. Onneksi siivosin jo eilen. Voisi pelata WoWia hetken piiiitkästä aikaa.
Katson telkkaria kynttilän valossa ja juon glögiä. Syödään vaan hömppäherkkuja. En ressaa mistään...kaikki kotityötkin on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ois uskonut reippaasta mäkihyppääjästä tuollaista! Mutta hyvähyvä, omana itsenään vain!
Joo, tyyli vapaa. V tai Z, ihan sama
-Ruar
Mennään töiden jälkeen miehen kanssa ulos syömään ja sen jälkeen tullaan kotiin saunaan, juodaan pari olutta ja maate.
Ilmeisesti otan kuppia poikaystävän ja sen kavereiden kanssa.
Jaa-a.. ehkä juon vähän glogiä ja syön juustoja, ja katson jonkun elokuvan. Yksin tai mieheni kanssa.
Käyn lenkillä, jumppaan jonkun keskivartalotreenin netistä, teen ruokaa, ja pötköttelen koiran kanssa kunnes mies tulee töistä. Yhdessä katotaan joku hyvä elokuva sitten koko perheen kanssa myöhäisiltalenkille (minä, mies ja koira), unilääkkeeksi heilutellaan peittoa ja sitten sikeeseen uneen <3
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti otan kuppia poikaystävän ja sen kavereiden kanssa.
Tuli vissiin lyhyellä varoajalla?
Vierailija kirjoitti:
Käyn lenkillä, jumppaan jonkun keskivartalotreenin netistä, teen ruokaa, ja pötköttelen koiran kanssa kunnes mies tulee töistä. Yhdessä katotaan joku hyvä elokuva sitten koko perheen kanssa myöhäisiltalenkille (minä, mies ja koira), unilääkkeeksi heilutellaan peittoa ja sitten sikeeseen uneen <3
Hnngh, siinäpä monta ilmausta meikämandoliinin kieltolistalta. Jumppa, pötköttely ja peitonheiluttelu. Mutta muuten kuulostaa kyllä leppoisalta.
Istun yksin kotona, kaverit ja mies pikkujouluissa.