Perjantai!!! Mitä teet illalla?
Pahoittelut alkuun niille jotka viettävät iltansa töissä :)
Minä ajattelin lähteä Kallioon parille. Ennen sitä lenkille, ja jos harjoittelisi jotain kivaa lettikampausta.
Kommentit (104)
Meille tulee vieraita. Syödään hyvin, saunotaan, istutaan iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee vieraita. Syödään hyvin, saunotaan, istutaan iltaa.
Mitä tarjoat?
Nautin pimeydestä nyt, kun se on syvimmillään. Ei edes kuutamo häiritse, ja pilvet peittävät tähdetkin. Lähden lampun kanssa metsätielle tuossa klo 21 aikaan. Kävelen niin kauas, etteivät kotitalon valot näy. Sitten sammutan lampun ja olen ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Nautin pimeydestä nyt, kun se on syvimmillään. Ei edes kuutamo häiritse, ja pilvet peittävät tähdetkin. Lähden lampun kanssa metsätielle tuossa klo 21 aikaan. Kävelen niin kauas, etteivät kotitalon valot näy. Sitten sammutan lampun ja olen ihan hiljaa.
Ihana!
Meille tulee kanssa vieraita ja mun bändillä on keikka. Ja sit otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Alangon keikalle Kultsalle!
Voi Ismo! Lähetä terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä on settilistalla? Mitä soitat?
Paperi T:n keikalle, mutta se alkaa vasta 1.30! Millä hitolla pysyttelen hereillä siihen saakka, terveisin mamma.
Nautin viimeisistä lomapäivistä pohjoisessa lapissa hirsimökissä pimeän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on settilistalla? Mitä soitat?
Enpä taida paljastaa :)
Näen ystäviä ystävän luona, huippua!!!
Kylvetän vauvan, katson televisioa ja menen nukkumaan. Rankkaa.
Vedän käteen kunnon voimalla! Samalla huudan 'Hoosianna, Daavidin poika' virttä ja juon kaljaa. Seilaan kulli pystyssä, alasti edestakaisin huoneissa, niin kauan kunnes ei seiso vaikka yrittäs! Sitten nautin sikarin ja lasin konjakkia, kylpytakki päällä.
Mulla on toiset treffit erään nuoren (29) miehen kanssa... Saapa nähdä kuinka ilta päättyy, ei voi vielä tietää. ;) Mutta ihanasti on perhosia vatsassa!
N37
Viikko laskettuun aikaan. Varmaan vain otan rauhassa, poltan kynttilöitä ja katselen telkkaa :) ( ellen sitten synnytä :D)
Vietetään lapsen kanssa viikonloppu mummolassa joten ei tehdä mitään ihmeellistä. Ehkä heittäydyn hurjaksi ja lapsen mentyä nukkumaan juon yhden tai jopa kaksi olutta
Viikko sitten muutettu, joten ilta menee sisustuksen kanssa pähkäillessä, kaupassa käydessä ja ihan vaan ollessa. Pakko saada jotain mättöä vaikka pitäisi laihduttaa :D
Hm. Ajattelin katsoa koko illan Netflixiä. Ihan yksin! Ehkä karkki- ja sipsipussin kanssa.