Perjantai!!! Mitä teet illalla?
Pahoittelut alkuun niille jotka viettävät iltansa töissä :)
Minä ajattelin lähteä Kallioon parille. Ennen sitä lenkille, ja jos harjoittelisi jotain kivaa lettikampausta.
Kommentit (104)
Kuskaan ensin 16-v:n harrastukseen ja sieltä pois, sitten myöhemmin haen hänet kavereiltaan. En halua, että sen ikäinen tyttö odottelee bussia klo 23 yhtään missään. Ennemmin haen itse.
Kudon sukkaa ja syön pähkinöitä. Haen ehkä vielä iltaa varten kirjastosta pari Sydämen asialla -DVD:tä. Voi juku miten hurjaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuskaan ensin 16-v:n harrastukseen ja sieltä pois, sitten myöhemmin haen hänet kavereiltaan. En halua, että sen ikäinen tyttö odottelee bussia klo 23 yhtään missään. Ennemmin haen itse.
Missä asutte?
Aika väsynyt työviikosta, poika halus (10v) leipoo pipareita, eli leivotaan, ulkoillaan hetki, katotaan tv:tä ja ajoissa nukkumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Aijon nähä yhtä ihanaa miestä nimeltä Tim. Käymme syömässä, ehkä vielä jotaibän muuta tai jopa suoraan meille ja illan päätteeksi yö töihin.
Tim? Varmaan joku homo?
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt työviikosta, poika halus (10v) leipoo pipareita, eli leivotaan, ulkoillaan hetki, katotaan tv:tä ja ajoissa nukkumaan :)
Saanko osan taikinasta? :) Nam.
Mulla on jo viiniä, maistelin siitä ihan vähän toissa iltana kun en ollut tuota viiniä ennen ostanut. Sitten mietin pitäskö ostaa sipsejä? Yksinäni olen, kuuntelen dj orionin ja ehkä telkkaria kattelen, saatan kirjottaa valokuvausaiheista blogiani. Hieman on yksinäistä. Kaverin miehessä on narsistipiirteitä ja se on hiljennyt sen jälkeen kun yhteen muuttivat. Ennen pidettiin useimmin yhteyttä, hassuteltiin whatsupissa, läheteltiin sekopäisiä ääniviestejä, nyt ei voi enää lähettää kun kuulema mies ei jaksa kuunnella...
Teen jotain ruokaa, katon ehkä kardashianeita viikolta. Toivon, että tulen ilosemmaksi.
Mukavaa iltaa kaikille missä seurassa sen vietättekin!
88...aika kamalaa jos aikuinen (?) ystävä ei voi enää elää normaalisti kun ukko ei jaksa pientä hömppääkään! Jos asut ihmisten ilmoilla niin käy reippaalla kävelyllä ja mene glögille johonkin kivaan paikkaan :)
Ja kynttilän valossa kotona tunnelma paranee aina!
Chillailen muksujen kanssa kotosalla (eskarilainen ja puolivuotias vaavi..) käyn saunassa, pesen lapset, teen lämpimiä voileipiä iltapalaksi.. Kokeilen jälleen kerran neuloa villasukkaan kantapäätä mutta menetän malttini ja kiinnostukseni melkeinpä hetimiten, pelailen lautapelejä lapsen kanssa ja illistelen vauvalle niin että hän nauraa ääneen :D (joka iltainen harrastus)
Laitan lapset unille ja odotan miehen töistä kotiin sohvalla kirjan ja suklaan parissa.
Sit meen nukkumaan..
Hurrjaa! :D
Kuitenkin kaikki vaan palstailette, vaikka olisi mitkä suunnitelmat. :D
Korjaan kokeita villasukat jalassa viltin mutkassa. Villiä.
Juon putelin viinaa ja kuuntelen nousuhumalassa hilpeitä rallatusbiisejä, sit miehetonkakkoja-veisuja ja laskuhumalassa tanssin jalkalampun kanssa viimeisen hitaan jonkun lällybiisin tahtiin, kunnes syön kylmiä nakkeja ketsupilla ja nukahdan itku silmistä tursuten.
Joo no, olen yrittänyt kysyä mistä hiljeneminen johtuu. Olenko tehnyt jtn tms, mutta ei kuulema ole mitään sellasta. Oon vaan ihmeissäni. Menee päiviä ennen kun katsoo whatsupiaan, ennen ei. Itse en malttais olla katsomatta onko joku laittanut viestiä. Yksinäni en viitsinyt soitella ja hätyytellä niin ei ole nyt sitten 3 kuukauteen soittanutkaan. Mulla on sellanen olo, että tää jotenkin johtuu siitä miehestä, mut en tiedä.
Tekisi mieli tehdä sellasta wokkia mihin tulee kasviksia ja kookosmaito, saatan tietty pyöräyttää pitsan :p nammm....
Jos nyt edes sitä sipsiä!
Kotona olen ja katson telkkaria ja selaan nettiä. Sinkkunainen olen ja välttelen baareja. Teini on kotona tietokoneen ääressä. Ehkä sytytän kynttilän ja pidän mässyillan. Paino on pudonnut huolestuttavan paljon kesäisen eron myötä, joten tänään taukoa liikunnasta ja herkkuja massuun. Melko rankka työviikko takana, joten eiköhän nukkuminen houkuttele varhain.
Käyn kaupassa ja teen eväät töihin huomiseksi. Yritän mennä nukkumaan ajoissa ja toivon, ettei naapurit möykkää yöllä. Lauantaina tuplavuoro, kun työntekijöitä flunssassa, sunnuntaina onneksi vain iltavuoro. Hauskaa viikonloppua kaikille vapaalla olijoille!
Duuniin duuniin. Onneks tulee kiire ilta, niin aika menee nopeasti :)
Vierailija kirjoitti:
Juon putelin viinaa ja kuuntelen nousuhumalassa hilpeitä rallatusbiisejä, sit miehetonkakkoja-veisuja ja laskuhumalassa tanssin jalkalampun kanssa viimeisen hitaan jonkun lällybiisin tahtiin, kunnes syön kylmiä nakkeja ketsupilla ja nukahdan itku silmistä tursuten.
Aww, älä itke
Ismo lukin seikkailut #1:
katson luonto dokkaria😍Käyn treeneissä ja loppuillan rentoudun kotona. Kynttilöitä, terästettyä glögiä, AV:ta ja ehkä vähän pelaan.
Nukun.