Av:n vihatuin paikkakunta?

Vierailija

Oma havainto: Oulu

Ei Oulu nyt mielestäni niin hirveä ole mitä suurin osa mammoista väittää. Onhan täällä maailman rumin kirjasto ja teatteri. Ja keskusta on nyt väliaikaisesti muutenkin levällään.

Sen olen huomannut, että alkuperäiset oululaiset on pahansuopia juoruajia. Parhaiten olen tullut toimeen muualta tulleiden kanssa ja sivuuttamalla katkerat paasaajat. Tosin tämä pätee nyt mihin tahansa Suomen paikkakuntaan...

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Lahti. Eikä ole pelkästään mammojen väite, en tiedä ketään kuka tykkäisi asua Lahdessa paitsi nämä elämänkoululaiset jotka eivät koskaan sieltä pidemmälle päässeet. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei Oulu nyt mielestäni niin hirveä ole mitä suurin osa mammoista väittää. Onhan täällä maailman rumin kirjasto ja teatteri. Ja keskusta on nyt väliaikaisesti muutenkin levällään.

Sen olen huomannut, että alkuperäiset oululaiset on pahansuopia juoruajia. Parhaiten olen tullut toimeen muualta tulleiden kanssa ja sivuuttamalla katkerat paasaajat. Tosin tämä pätee nyt mihin tahansa Suomen paikkakuntaan...

Aika harva suomalainen kai koskaan on missään Lapissa koskaan käynytkään ja jos käydään mennään johonkin tuntureille suoraan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa kaupunki, jossa todellinen mamma voi asua! Helsinki on niin iso, ihuna, urbaani, kansainvälinen ja vihreä!

Miksi se muka sktten olisi vihatuin? Ei kai sitä vihaa kuin vantaalaiset.

Vierailija

Böndemammat vihaa Helsinkiä. En ymmärrä miksi, mutta en noiden ajatusmaailmaa muutenkaan ymmärrä. Ehkä se on jotain katkeruutta, seurauksena siitä etteivät voi asua täällä ja maajussimiestä kiinnostaa enemmän se lehmän kanssa peuhaaminen kuin oma "vaimo".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa kaupunki, jossa todellinen mamma voi asua! Helsinki on niin iso, ihuna, urbaani, kansainvälinen ja vihreä!

Helsinkihän on av:n ainoa sallittu paikkakunta, jota kaikki mammat rakastaa ja haaveilee sinne muutosta.  Kehäkolmosen ulkopuolella kun ei muka ole elämää. Turha edes kysyä kokemuksia muista paikoista niin heti teilataan ranteet auki -helvetiksi. Ok no joku Tampere just ja just menee mammoille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä toitotetaan miten paska kaupunki Helsinki on, mokoma tuppukylä jossa ei ole mitään näkemisen arvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika harva suomalainen kai koskaan on missään Lapissa koskaan käynytkään ja jos käydään mennään johonkin tuntureille suoraan.
Nyt en kyllä ymmärrä. Miten Oulu liittyy Lappiin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat