Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ole koskaan värjännyt kotona hiuksia, nyt on ehkä pakko. apua.

Vierailija

En siis ole koskaan värjännyt itse hiuksia, olen aina käynyt kampaajalla. Nyt on karmea juurikasvu, varmaan 5cm. Oma väri on keskiruskea (tai tummahko) ja ne on blondattu. Hiukset on melko pitkät. Ja nyt ei ole varaa mennä kampaajalle. Uskallanko vaalentaa itse? Mistä tiedän minkä värin otan ja miten saan siitä tasaisen? Vai olisiko helpompaa värjätä esim jollain vaaleanruskealla? Tai laittaa raitoja? Auttakaa pliis!

Kommentit (10)

Vierailija

En oo mikään alan ammattilainen, mutta ite useampaan kertaan vaalentanut hiukseni. Jos nyt vaalentaa meinasit, niin kannattaa ostaa varmuudenvuoksi 2 pakettia väriä niin varmasti riittää eikä jää epätasaiseksi. Sit vielä pussi päähän että tökötti ei kuivu kesken kaiken.

Jos haluut olla varma että et pilaa hiuksiasi, odota ja säästä että pääset kampaajalle. Ei se juurikasvu niin kauheeta ole.

Vierailija

Ostat vaan hiusvärin paketissa on ohjeet.. Olen itse ostanut myös hopea shamppoota mikä saa keltaisuutta pois hiuksista jos sellaista tulee.

Vierailija

Rohkeesti vaan kokeileen. Täälä joskus mamma kyseli, uskaltaako hiusväri päässä mennä pihalle kun pitäs kanat käydä ruokkimassa:)

Vierailija

Lue tämä. Itse aina värjäyksen yhteydessä palaan kattomaan. Tossa on tosi paljon infoa värin ostamisesta ja kotivärjäyksestä. Jos on mahdollista ostaa väri sokokselta, stockalta etc. voit myös kysyä myyjältä apua. :)

http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/hiukset-ja-kaupan-varilla-varjaaminen-101

Jos vaalennat ja et ole ihan varma noidenkaan ohjeiden jälkeen mitä tehdä. Älä värjää, juurikasvu ei ole niin paha kuin keltainen ja palanut tukka. Sitä on paljon vaikeampi kampaajankin siitä parannella. 

Vierailija

Itse vedin oman tyvikasvua (eli uuden ei ennen värjätyt) Rialilla. Halpa, hellävarainen muutaman asteen vaalentava vaalennusvoide. Ei tapa tukkaa eikä edes itsellä kellastuneet. Mutta värjättyä tukkaan ei päde niin hyvin.

Vierailija

En ole ikinä värjännyt kampaajalla, kotona sen sijaan vajaa kymmenen vuotta. Vaalentaminen on tummemmilla väreillä värjäämistä epävarmempaa, mutta ei siinä taidoista juurikaan ole kyse. Ohjeita noudattamallakin voi tulla yllätyksiä, mutta toinen väripaketti pelastaa, jos jotain menee pieleen. Yleensä ei mene. :)

Vierailija

Heh, mä taas en ole koskaan käynyt parturissa. Aloin värjäämään ja leikkaamaan hiuksiani joskus 13-vuotiaana ja nyt olen 24, joten olen oppinut jo aika hyväksi siinä.
Moni kysyykin voisinko leikata tai värjätä heidän hiuksensa, mutta en ole vielä uskaltanut leikata, värjätä olen. Ovat olleet tyytyväisiä.

Vierailija

Kiitos kaikille vastanneille, varsinkin toi linkki oli hyvä. ehkä mä uskaltaudun, varaan sitten hätäajan kampaajalle jos menee pieleen :) Ap.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat