Av:n vihatuin paikkakunta?
Oma havainto: Oulu
Ei Oulu nyt mielestäni niin hirveä ole mitä suurin osa mammoista väittää. Onhan täällä maailman rumin kirjasto ja teatteri. Ja keskusta on nyt väliaikaisesti muutenkin levällään.
Sen olen huomannut, että alkuperäiset oululaiset on pahansuopia juoruajia. Parhaiten olen tullut toimeen muualta tulleiden kanssa ja sivuuttamalla katkerat paasaajat. Tosin tämä pätee nyt mihin tahansa Suomen paikkakuntaan...
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Oulu nyt mielestäni niin hirveä ole mitä suurin osa mammoista väittää. Onhan täällä maailman rumin kirjasto ja teatteri. Ja keskusta on nyt väliaikaisesti muutenkin levällään.
Sen olen huomannut, että alkuperäiset oululaiset on pahansuopia juoruajia. Parhaiten olen tullut toimeen muualta tulleiden kanssa ja sivuuttamalla katkerat paasaajat. Tosin tämä pätee nyt mihin tahansa Suomen paikkakuntaan...
Aika harva suomalainen kai koskaan on missään Lapissa koskaan käynytkään ja jos käydään mennään johonkin tuntureille suoraan.
Nyt en kyllä ymmärrä. Miten Oulu liittyy Lappiin?
Ajoit suoraan miinaan. Eiköhän trollaaja hakenut rykäsyllään juuri tuollaista vastausta, jonka annoit.
Kyseisellä provollahan oli tarkoitus ylikorostaa sitä, kuinka kaukana "stadista" kyseinen "pönde" paikkakunta sijaitsee.
Lapsi opettelee nyt kirjoittamaan bönden.
Ja bönde on böndee. Se on kehä kolmosen ulkopuolella - lapissa tai jossain vähän lähempänä, mitä väliä? Samaa se silti on, eikä siellä sivistynyt ja koulutettu ihminen asu, ellei erityisesti pidä kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva suomalainen kai koskaan on missään Lapissa koskaan käynytkään ja jos käydään mennään johonkin tuntureille suoraan.
Nyt en kyllä ymmärrä. Miten Oulu liittyy Lappiin?
Ajoit suoraan miinaan. Eiköhän trollaaja hakenut rykäsyllään juuri tuollaista vastausta, jonka annoit.
Kyseisellä provollahan oli tarkoitus ylikorostaa sitä, kuinka kaukana "stadista" kyseinen "pönde" paikkakunta sijaitsee.
:D Terve, henkilö, joka kymmenen minuuttia sitten luuli Oulun olevan Lapissa.
Nämä Oulun haukkujat eivät ole koskaan asuneet Kemissä!
Vierailija kirjoitti:
Forssa, tuo helvetin tulirotko.
Kuvaa Forssasta.
http://www.todayifoundout.com/index.php/2015/03/sinkhole-hell/
Kouvola, Kouvolassa asuu pelkästään selkäänpuukottajia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa kaupunki, jossa todellinen mamma voi asua! Helsinki on niin iso, ihuna, urbaani, kansainvälinen ja vihreä!
Miksi se muka sktten olisi vihatuin? Ei kai sitä vihaa kuin vantaalaiset.
Miks mä Helsinkiä vihaisin? Käyn välillä viihteellä. T. Pete Vantaalta
Ja mä käyn joka arkipäivä siellä töissä. Ja joskus huvikseni viikonloppuna. Monet parhaista ystävistäni asuvat Helsingissä:-). Paten äiti Vantaalta
Monet oululaiset vihaavat omaa paikkakuntaansa verisesti. Aina vaan valitetaan kuinka perseestä asiat ovat, mutta silti ei ole munaa muuttaa muualle tai tehdä niille "paskoille" asioille jotain. Mutta havaintoni mukaan oululaiset nuoret eivät Tuomas Enbuskea lukuun ottamatta ole erityisen katkeria juurilleen. Ystävällisesti tervehtivät rapussa eivätkä ole naama norsunv-tulla koko ajan niin kuin monet iäkkäämmät kaupunkilaiset.
Kun Oulu tyhjennettäisiin niistä 40 v- eteenpäin palijasjalakasista niin sitten tää olis vielä enemmän ok paikka.
Oon oikein ilahtunut, ettei rakasta Turkua ole mainittu ketjussa kuin vasta puoli kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Porvoo
Siellä olen asunut nuorena miehenä 70-luvulla ja muistelen lämmöllä niitä aikoja ja sitä pikkukaupunkia varsinkin kesällä. Missään ei ole niin paljon niin kauniita naisia kuin siellä, ihmiset ovat siellä erittäin ystävällisiä ja huumorintajuisia, välittömiä. Jos siitä kaupungista ei joku pidä niin ihmettelen kovasti mistä pitää. Joka kesä onen vieläkin käynyt siellä kävelemässä, joskus jopa tapaa jonkin tutunkin.
Sieltä on saatu muutama missikin.
Come on, Kouvolan vihaaminen on niiin 2015
Vierailija kirjoitti:
Oon oikein ilahtunut, ettei rakasta Turkua ole mainittu ketjussa kuin vasta puoli kertaa!
Nytpä sitten tulee: On hyvä, että Turku on olemassa, olisihan se vallan hirvittävää jos sitä ei olisi ja kaikki turkulaiset olisivat täällä meidän muiden seassa.
Vierailija kirjoitti:
Monet oululaiset vihaavat omaa paikkakuntaansa verisesti. Aina vaan valitetaan kuinka perseestä asiat ovat, mutta silti ei ole munaa muuttaa muualle tai tehdä niille "paskoille" asioille jotain. Mutta havaintoni mukaan oululaiset nuoret eivät Tuomas Enbuskea lukuun ottamatta ole erityisen katkeria juurilleen. Ystävällisesti tervehtivät rapussa eivätkä ole naama norsunv-tulla koko ajan niin kuin monet iäkkäämmät kaupunkilaiset.
Kun Oulu tyhjennettäisiin niistä 40 v- eteenpäin palijasjalakasista niin sitten tää olis vielä enemmän ok paikka.
Vanhoina hyvinä aikoina kun oli työvoimapula eikä täällä etelässä tahtonut saada edes välttäviä duunareita, keksimme laittaa työpaikkailmoituksen oululaiseen lehteen. Jo alkoi tulla oikeita työmiehiä, nuoria riskejä heppuja joilla oli asenne työntekoon vähän toinen kuin stadin kundeilla joista jotkut lopettivat kesken ensimmäisen päivän koska joutuivatkin tekemään oikeasti töitä.
Laihia perustelen sillä ,että se ei koskaan liho.
Mikkeli, enkä ymmärrä miksi. täällä on kaunis & ilmainen Mikkelinpuisto, viihtyisässä satamassa lasten aidattu leikkipaikka, hyvä valikoima päiväkoteja & kirjastoja, hyvät harrastusmahdollisuudet....
Miten ihmeessä kukaan ei oo maininnu Poria?
Huhhuh mikä mesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa kaupunki, jossa todellinen mamma voi asua! Helsinki on niin iso, ihuna, urbaani, kansainvälinen ja vihreä!
Miksi se muka sktten olisi vihatuin? Ei kai sitä vihaa kuin vantaalaiset.
Helsinkihän on av:n ainoa sallittu paikkakunta, jota kaikki mammat rakastaa ja haaveilee sinne muutosta. Kehäkolmosen ulkopuolella kun ei muka ole elämää. Turha edes kysyä kokemuksia muista paikoista niin heti teilataan ranteet auki -helvetiksi. Ok no joku Tampere just ja just menee mammoille.
Ja juurihan täällä tosissaan vaadittiin muiden paikkakuntien lakkauttamista ja 4 miljoonan ihmisen siirtoa Helsingin alueelle. Suomi on kuulemma häpeällinen maa kun se on kokonaan asuttu, kun onhan Pohjois-Ruotsikin tyhjänä! :D
Ei Helsingin alueelle kaikkia pidä asuttaa, mutta Pori-Savonlinna -linjan etelä puolella olisi kaikkien hyvä asua. Jos asuisi pohjoisempana, niin saisi itse maksaa kaikki siitä koituvat lisäkulut, jotka ovat keskivertoa korkeampia. Esim. kun maantietä rakennettaisiin, niin sen alueen ihmiset joutuisivat maksamaan sen veroissaan.
Pori-Savonlinna eteläpuoli on pinta-alaltaan 63000 km2 (Paikkatietoikuna.fi:ssä voi mitata) joten Suomen asukastiheydeksi tulisi 87 ihmistä/ neliökilometri, joka sekin on väljää asumista ja varmasti saa asua maaseutumaisissa olosuhteissa. Nythän se ei ole ku 18 ihmistä/km2. (Sitten suomi olisi normaali eurooppalainen valtio pinta-alan käytöltään. Muussa olis tosin vielä kurottavaa, kuten normaalissa suhtautumisessa alkoholiin.)
Keskustapuolue pitäisi sitten lopuksi vielä kieltää lailla, jotta varmasti politiikkaa ei tehtäisi ja valtaa hamuttaisi aluepolitiikkaa hyväksi käyttäen. Keskustapuolue on kaikkein pahin minkäänlaisen kehityksen estäjä, kaikkein kalleimmaksi suomalaisille tullut puolue. ko. puolueen aiheuttama ylimääräinen verorasite koko sodanjälkeisen historian ajalta vähintään 100 mrd €.
Koko maailmassa on kaupungistuminen yhäkin luonnollinen kehitys, mutta Suomessa se yhä vaan on puolue, jonka koko olemassaolo perustuu luontaisen kehityksen vastustukseen. Vastaavaa puoluetta ei ole yhdessäkään muussa Euroopan maassa, Ruotsissakin luovuttiin epärealistisesta ajatuksesta pitää koko maa asuttuna jo 80-luvulla.
Niin siis paitsi että täällä asuu helvetin ärsyttäviä ihmisiä just nämä jotka sanovat kaikkia jotka eivät asu täällä landeiksi? No mutta joo eiköhän joka paikkakunnalla asu niitäkin jotka haukkuvat muut paikkakunnat paskoiksi.. :D entiedä