Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitoalalla ja joskus vanhemmat hoitajat eivät tervehdi töissä, onko yleistäkin?

Vierailija
12.11.2015 |

Siis tervehdin heitä tai sanon huomenet mutta ei vastausta. Mistä johtuu? Onko muita saman kokeneita? Tuntuu pahalle tuollainen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt. Vanhemmiten ihmisen kuulo ja näkö tuppaa huononemaan. Ja toisekseen joillain ihmisillä on vain tyyli olla omissa ajatuksissaan ja he eivät huomaisi vaikka itse Putin kävelisi vastaan. :)

Vierailija
2/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tk-lääkäri, ja tervehdin tietysti kaikkia työkavereita. Mutta oli yksi siivooja, joka ei koskaan vastannut tervehdykseen. Lakkasin jonkin ajan kuluttua tervehtimästä häntä. Ihme tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tk-lääkäri, ja tervehdin tietysti kaikkia työkavereita. Mutta oli yksi siivooja, joka ei koskaan vastannut tervehdykseen. Lakkasin jonkin ajan kuluttua tervehtimästä häntä. Ihme tyyppi.

Usein juurikin lääkärit ovat niitä omissa ajatuksissaan kulkijoita. :) Oletko katsonut elokuvan Yksi lensi yli käenpesän?

Vierailija
4/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en mitenkään halua välttämättä ystävystyä heidän kanssaan mutta voisihan huomenet tai heipat sanoa. Kuuluu kait käytöstapoihin kun samassa työpaikassa pyöritään. Luulin että vanhemmat naiset osaa käytöstavat. Ja joskus sanovat ja joskus eivät, riippuu näköjään päivästä että onko heidän naamansa norsunvitulla. Tulee olo että onko suututtanut heidät jostain. En tietääkseni. 

t:ap

Vierailija
5/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein juurikin lääkärit ovat niitä omissa ajatuksissaan kulkijoita. :) Oletko katsonut elokuvan Yksi lensi yli käenpesän?

Tällä kertaa omissa ajatuksissaan oli siivoja.

Vierailija
6/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en mitenkään halua välttämättä ystävystyä heidän kanssaan mutta voisihan huomenet tai heipat sanoa. Kuuluu kait käytöstapoihin kun samassa työpaikassa pyöritään. Luulin että vanhemmat naiset osaa käytöstavat. Ja joskus sanovat ja joskus eivät, riippuu näköjään päivästä että onko heidän naamansa norsunvitulla. Tulee olo että onko suututtanut heidät jostain. En tietääkseni. 

t:ap

Hoitoala on niin hektistä, että ei voi olettaa aina olevan valmis iloiseen tervehdykseen. Sun tehtävä kollegana on se osata oppia ymmärtämään.

Vierailija
7/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa omissa ajatuksissaan oli siivoja.

Niin.

Vierailija
8/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt. Vanhemmiten ihmisen kuulo ja näkö tuppaa huononemaan. Ja toisekseen joillain ihmisillä on vain tyyli olla omissa ajatuksissaan ja he eivät huomaisi vaikka itse Putin kävelisi vastaan. :)

No heh :) Jopa osasit kuvata minua hyvin. Saattaisin todellakin havahtua, jos Putin ratsastaa tiikerillä tai kurvaa paikalle moottoripyörällä. Itsellä jää usein tervehtimättä, mutta vastaan toki aina itse tervehdykseen.

Vierailija
9/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heh :) Jopa osasit kuvata minua hyvin. Saattaisin todellakin havahtua, jos Putin ratsastaa tiikerillä tai kurvaa paikalle moottoripyörällä. Itsellä jää usein tervehtimättä, mutta vastaan toki aina itse tervehdykseen.

Ja saatat jonain päivänä naureskella kulkiessais itseksesi, kun ajattelet Putinin tulevan kulman takaa tiikerillä ratsastaen. :)

Vierailija
10/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalle hakeutuu noi mätäpaiseet aina. Kouluissa ei tätä ongelmaa ole

Vierailija
11/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Vierailija
12/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee "musta lista" ja tervehdi näitä tervehdykseen vastaamattomia,  vasta heidän jälkeensä. Kiusantekoahan se on että jättää tervehtimättä.  Kostaa pahaa oloaan syyttömille.

Lopeta näiden tervehtiminen niin et enää toimi heidän sylkykuppina.

Vierailija
13/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalle hakeutuu noi mätäpaiseet aina. Kouluissa ei tätä ongelmaa ole

Päinvastoin, usein se tervehtimätön omissa ajatuksissaan ja yksinään puheleva tyyppi onkin se kaikista pätevin ja osaavin. Ja se kai se on kuitenkin kaikista tärkeintä.

Vierailija
14/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Ap:n kaltaisten ei saisi tervehtiä sinua. Pahoittavat vain oman mielensä.

Vierailija
15/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisten ei saisi tervehtiä sinua. Pahoittavat vain oman mielensä.

Ja jossain vaiheessa myös ap on se tervehtimätön itse.

Vierailija
16/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se vanhempi hoitaja ja usein on niin pirunmoinen kiire, että miettii vain, mitä vielä pitää tehdä ja miten saa homman pyörimään, kun tällä viikolla on ollut taas kuusi outoa nuorta sijaista ja lääkkeet pitäisi jakaa ja ja ja. Joku outo nuori sijainen jos tulee vastaan ja heippaa, saattaa tajuta sen vcasta muutaman metrin käveltyään, että mitä se sanoi. Harva nuori meitä vanhoja akkoja miksikään edes noteraa, niin voi olla ettei heti tajua, että vastaan tuli ihan hyvinkasvatettu nuori

Vierailija
17/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiitos.

Vierailija
18/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan hyvät huomenet toimiston ovella kaikille, ja sitten onkin jo pää ajatuksia täynnä ja menen kuin ravihevonen seuraavat 7h, kunnes palaan toimistoon tekemään paperityöt. Sitten kun ylityöt paukkuu taas ja ruokkis on pitämättä, ja se ihana uusi työntekijä vaan juttelisi kosmetologistaan, niin ilme kyllä voi olla hapan. Kun haluaisi työt tehdyksi ja kotiin.

T. Kotihoitaja

Vierailija
19/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia ihmisiä löytyy melko varmasti alalta kuin alalta, joille pelkkä moin sanominen tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Eihän se morjenstaminen paljoa ihmiseltä vaadi ja tulisi tulla aika automaattisesti, kun työpaikalla ollaan, joten mielestäni on melkoinen tekosyy olla vastaamatta toisen tervehdykseen vetoamalla kiireeseen, hajamielisyyteen tai vaikkapa siihen ajatuksissaan olemiseen. Parasta antaa vain olla tuommoisten ihmisten ja jatkaa sitä tervehdysten jakelua ja olla parhaansa mukaan ottamatta itseensä henkilökohtaisesti sitä, jos joku jättää vastaamatta. Omapa on häpeänsä!

Vierailija
20/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v ja teen sijaisuuksia. Oman kokemuksen mukaan juuri nuoret ei puhu minulle mitään. Toissaviikolla aamuvuorossa oudossa paikassa kaksi nuorta hoitajaa kuiskutteli päiväsalin nurkassa ja vilkuilivat minua ja nauraa tirskuivat. Kun kysyin, mistä aloitan, kumpikaan ei puhunut mitään. Lähdin sitten pukemaan ja hoitamaan vessahommia sen mukaan kuin osasin. Vasta iltavuoroon tullut ikäiseni sairaanhoitaja esitteli itsensä ja nbeuvoi. Nämä nuoret ei edes käyneet tahtomassa minua kahville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi