Olen hoitoalalla ja joskus vanhemmat hoitajat eivät tervehdi töissä, onko yleistäkin?

Vierailija

Siis tervehdin heitä tai sanon huomenet mutta ei vastausta. Mistä johtuu? Onko muita saman kokeneita? Tuntuu pahalle tuollainen.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Älähän nyt. Vanhemmiten ihmisen kuulo ja näkö tuppaa huononemaan. Ja toisekseen joillain ihmisillä on vain tyyli olla omissa ajatuksissaan ja he eivät huomaisi vaikka itse Putin kävelisi vastaan. :)

Vierailija

Minä olen tk-lääkäri, ja tervehdin tietysti kaikkia työkavereita. Mutta oli yksi siivooja, joka ei koskaan vastannut tervehdykseen. Lakkasin jonkin ajan kuluttua tervehtimästä häntä. Ihme tyyppi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen tk-lääkäri, ja tervehdin tietysti kaikkia työkavereita. Mutta oli yksi siivooja, joka ei koskaan vastannut tervehdykseen. Lakkasin jonkin ajan kuluttua tervehtimästä häntä. Ihme tyyppi.
Usein juurikin lääkärit ovat niitä omissa ajatuksissaan kulkijoita. :) Oletko katsonut elokuvan Yksi lensi yli käenpesän?

Vierailija

Niin ja en mitenkään halua välttämättä ystävystyä heidän kanssaan mutta voisihan huomenet tai heipat sanoa. Kuuluu kait käytöstapoihin kun samassa työpaikassa pyöritään. Luulin että vanhemmat naiset osaa käytöstavat. Ja joskus sanovat ja joskus eivät, riippuu näköjään päivästä että onko heidän naamansa norsunvitulla. Tulee olo että onko suututtanut heidät jostain. En tietääkseni. 

t:ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein juurikin lääkärit ovat niitä omissa ajatuksissaan kulkijoita. :) Oletko katsonut elokuvan Yksi lensi yli käenpesän?

Tällä kertaa omissa ajatuksissaan oli siivoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin ja en mitenkään halua välttämättä ystävystyä heidän kanssaan mutta voisihan huomenet tai heipat sanoa. Kuuluu kait käytöstapoihin kun samassa työpaikassa pyöritään. Luulin että vanhemmat naiset osaa käytöstavat. Ja joskus sanovat ja joskus eivät, riippuu näköjään päivästä että onko heidän naamansa norsunvitulla. Tulee olo että onko suututtanut heidät jostain. En tietääkseni. 

t:ap

Hoitoala on niin hektistä, että ei voi olettaa aina olevan valmis iloiseen tervehdykseen. Sun tehtävä kollegana on se osata oppia ymmärtämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa omissa ajatuksissaan oli siivoja.
Niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt. Vanhemmiten ihmisen kuulo ja näkö tuppaa huononemaan. Ja toisekseen joillain ihmisillä on vain tyyli olla omissa ajatuksissaan ja he eivät huomaisi vaikka itse Putin kävelisi vastaan. :)

No heh :) Jopa osasit kuvata minua hyvin. Saattaisin todellakin havahtua, jos Putin ratsastaa tiikerillä tai kurvaa paikalle moottoripyörällä. Itsellä jää usein tervehtimättä, mutta vastaan toki aina itse tervehdykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No heh :) Jopa osasit kuvata minua hyvin. Saattaisin todellakin havahtua, jos Putin ratsastaa tiikerillä tai kurvaa paikalle moottoripyörällä. Itsellä jää usein tervehtimättä, mutta vastaan toki aina itse tervehdykseen.

Ja saatat jonain päivänä naureskella kulkiessais itseksesi, kun ajattelet Putinin tulevan kulman takaa tiikerillä ratsastaen. :)

Vierailija

Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Vierailija

Tee "musta lista" ja tervehdi näitä tervehdykseen vastaamattomia,  vasta heidän jälkeensä. Kiusantekoahan se on että jättää tervehtimättä.  Kostaa pahaa oloaan syyttömille.

Lopeta näiden tervehtiminen niin et enää toimi heidän sylkykuppina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalle hakeutuu noi mätäpaiseet aina. Kouluissa ei tätä ongelmaa ole
Päinvastoin, usein se tervehtimätön omissa ajatuksissaan ja yksinään puheleva tyyppi onkin se kaikista pätevin ja osaavin. Ja se kai se on kuitenkin kaikista tärkeintä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Ap:n kaltaisten ei saisi tervehtiä sinua. Pahoittavat vain oman mielensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisten ei saisi tervehtiä sinua. Pahoittavat vain oman mielensä.

Ja jossain vaiheessa myös ap on se tervehtimätön itse.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat