Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija
10.11.2015 |

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Kommentit (323)

Vierailija
141/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais miehetkin olla vähän vaativampia niin eivät antaisi itsestään niin yksinkertaista kuvaa.

Ei miehillä ole varaa olla yhtään vaativampia tässä yhteiskunnassa. Miehiä on pirusti enemmän kuin naisia, ja lisää pukkaa rajojen yli jatkuvasti.

Keskivertokin nainen voi vaatia huippuyksilön miehekseen ja monesti saakin sen jos vain haluaa. 

Keskiverto mies ei voi vaatia oikein mitään, vaan hän ottaa sen mitä on jäljellä tai sitten pysyy sinkkuna. Ellei hänellä sitten käy hyvä tuuri ja joku keskiverto tai sitä parempi nainen huolii hänet jostain syystä.

Naisen tarvitsee olla hoikka. Ei mitään muuta, ja hän saa miehen milloin haluaa. 

Miehen tarvitsee olla hieman muutakin kuin hoikka jos meinaa kelvata jollekin.

Näin se vaan on tällähetkellä ainakin suomessa.

Ei tarvitse edes olla hoikka. Rajan yli puskee 300 miestä päivittäin.

Vierailija
142/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais miehetkin olla vähän vaativampia niin eivät antaisi itsestään niin yksinkertaista kuvaa.

Ei miehillä ole varaa olla yhtään vaativampia tässä yhteiskunnassa. Miehiä on pirusti enemmän kuin naisia, ja lisää pukkaa rajojen yli jatkuvasti.

Keskivertokin nainen voi vaatia huippuyksilön miehekseen ja monesti saakin sen jos vain haluaa. 

Keskiverto mies ei voi vaatia oikein mitään, vaan hän ottaa sen mitä on jäljellä tai sitten pysyy sinkkuna. Ellei hänellä sitten käy hyvä tuuri ja joku keskiverto tai sitä parempi nainen huolii hänet jostain syystä.

Naisen tarvitsee olla hoikka. Ei mitään muuta, ja hän saa miehen milloin haluaa

Miehen tarvitsee olla hieman muutakin kuin hoikka jos meinaa kelvata jollekin.

Näin se vaan on tällähetkellä ainakin suomessa.

No jos on tollaiset kriteerit, niin käy vaikka jossain palvelukeskusessa, kehitysvammalaitoksessa, mielenterveyslaitoksessa ja vankilassa. Kyllä sulle sieltä hoikka nainen löytyy. Jos ei muuta vaatimusta sulla kerran ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä on taas väännetty näin monta sivua. Mitä se ketään liikuttaa vaikka joku vaatisi että miehen pitää olla Ruotsin prinssi tai naisen Angelina Jolien nuorempi sisko. Omatpahan on vaatimukset. Saa sitä vaatia.

Vierailija
144/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ymmärtänyt, että ensinnäkään sinulla ei ole OMIA rahoja. Ne on yhteiskunnan rahoja. Omat rahat tienataan tekemällä töitä.

Molemmat on ihan yhtä lailla yhteiskunnan rahoja. Sillä ei ole mitään saatko ne rahat porvarilta vao sossulta.

Vierailija
145/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs arvojen taakse sinä piiloudut rahanahneuksissasi? Naisten? Idealismisi? Mikä on idealismisi, joka sallii sinun syljeskellä kattoon vailla halua osallistua yhteiskuntaan millään tavalla? Rahaa vaadit yhteiskunnalta, etkä halua tehdä sen eteen mitään.

Veikkaanko oikein, kun arvaan, että käyt suihkussa kerran kahteen viikkoon, poltat sekä tupakkaa että marihuanaa ja sinulla on sekä alkoholi- että asenneongelma?

Menisin toki töihin jos olisin rahanahne.  Työttömyys on hyvä valinta senkin takia, että se tosiaan paljastaa ne ahneet akat, jotka laskevat miehen arvon ennen kaikkea rahassa ja työssä.

Pajaa tulee käytettyä harvemmin, sen verran kallista se on. Alkoholia 

menee 1-2 kertaa viikossa, mutta voi olla ilmankin jos se on siitä kiinni. Körssiä en polta.

Vierailija
146/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tollasen loisen voisin elättää mutta se tarkoittaisi sitä, että kotona makoileva tekisi 98 prosenttia kotitöistä, hoitaisi mahdolliset lapset jne.

Vierailija
147/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tollasen loisen voisin elättää mutta se tarkoittaisi sitä, että kotona makoileva tekisi 98 prosenttia kotitöistä, hoitaisi mahdolliset lapset jne.

Sopii.

Vierailija
148/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ymmärtänyt, että ensinnäkään sinulla ei ole OMIA rahoja. Ne on yhteiskunnan rahoja. Omat rahat tienataan tekemällä töitä.

Molemmat on ihan yhtä lailla yhteiskunnan rahoja. Sillä ei ole mitään saatko ne rahat porvarilta vao sossulta.

No kun on, sinä armas huumehörhö. Et vieläkään pilviveikon päässäsi osaa laskea muuta kuin oman toimeentulosi riittävyyttä. No, eipä ihme. Pössyt ovat töhnöttäneet aivosi.

Mieti nyt siellä psykedelisen ihanan huumepilvesi keskellä muurahaispesää. Se pitää rakentaa. Kaikkien muurahaisten tulee osallistua korrellaan. No sinäpä otat pössyt, ja et viitsi. Kaverisikaan ei viitsi. Eikä sitten ketään muutakaan muurahaista kiinnosta. Kuka sen pesän rakentaa?

No, paljastuit pilviveikoksi. Ei susta mihinkään olekaan. Toivon, että siirryt heroiiniin mahdollisimman pian.

Vierailija
149/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pössyt ovat töhnöttäneet aivosi.

Pikemminkin, että raha ja materiaalia ovat korruptoineet sun aikojasi, minkä et pysty tuntemaan 100% tunteella ja osaat lähesty kaikkia asioita vain rahan kautta.

Vierailija
150/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varastaisit ennen kuin menisit töihin?

Jos noista kahdesta on pakko valita.

Eli tavalla tai toisella on loisittava muiden kustannuksella. Ei ihme, että on vaikea löytää parisuhdetta. Itse en tuollaisilla arvoilla varustettua naista katselisi päivääkään. Epäilemättä roolisi parisuhteessa olisi samanlainen, eli kaikki ikävä ja työläs kaatuisi kumppanin niskoille, koska sinähän et mitään ikäviä juttuja ole valmis edes itsesi, saati kumppanisi eteen. Sinä jankkaat tuosta rahasta, mutta kyse on paljon laajemmasta ongelmasta, ongelmasta nimenomaan sinun arvoissasi.

Vierailija
151/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin, että raha ja materiaalia ovat korruptoineet sun aikojasi, minkä et pysty tuntemaan 100% tunteella ja osaat lähesty kaikkia asioita vain rahan kautta.

Voi hyvää päivää. Vähän vähemmän budia ja ö-luokan nettisivuja tekisi sinulle hyvää. Siihen päälle vähän liikuntaa ja harrastukseksi joku hyväntekeväisyystyö ihmisten parissa, niin ehkä sinäkin vielä itse kaivamastasi kuopasta ylös pääset.

Vierailija
152/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku täällä lähestyy kaikkia rahan kautta niin se olet sinä, kun oletat, että naisen tehtävä on elättää sinut parisuhteessa, kun et itse laiskana paskana suostu menemään töihin.

Vierailija
153/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku täällä lähestyy kaikkia rahan kautta niin se olet sinä, kun oletat, että naisen tehtävä on elättää sinut parisuhteessa, kun et itse laiskana paskana suostu menemään töihin.

Niin, jos naiset alkavat valittamaan rahanpuutetta ja ahneuksissaan vaativat, että on mentävä tai suhde menee poikki, totta kai raha nousee kynnyskysymykseksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että mä tekisin rahasta ongelmaan, vaan kyllä se on ihan vastapuoli, joka siitä tekee ongelman.

Vierailija
154/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaisilla arvoilla varustettua naista katselisi päivääkään.

Sun ahneus ei nyt ole mun tai kenenkään muunkaan ongelma.

Vierailija
155/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Vähän vähemmän budia.

Et näköjään osaa lukea. Johan sanoin, että pajaa tulee käytettyä harvoin kun siihen on harvemmin rahaa.

Vierailija
156/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos naiset alkavat valittamaan rahanpuutetta ja ahneuksissaan vaativat, että on mentävä tai suhde menee poikki, totta kai raha nousee kynnyskysymykseksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että mä tekisin rahasta ongelmaan, vaan kyllä se on ihan vastapuoli, joka siitä tekee ongelman.

Näytät olevan taas jossain pilvessä, eli ei mitään tolkkua. Mutta kerro huomenna (kun olet selvinnyt taas vastaanottamaan yhteiskunnan rahaa) kaksi asiaa:

Miksi minun pitää elättää sinua?

Luuletko ikinä saavasi naista joka ei ole huume- tai alko-ongelmainen?

Vierailija
157/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään jotain akaatemista takakireää snobia vituttaa kun monet miehet ottavatkin ennemmin sen rennon ja rempseän wt-muijan

Vierailija
158/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Vähän vähemmän budia.

Et näköjään osaa lukea. Johan sanoin, että pajaa tulee käytettyä harvoin kun siihen on harvemmin rahaa.

Tänään näköjään oli. Kivat pössyt? Muiden rahoilla? Onko sun isoisäs ollu taistelemassa itsenäisyydestä? No ei varmaan, se veti pössyä taisteluhaudan reunalla ja on nyt ylpeä lapsenlapsestaan.

Vierailija
159/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaisilla arvoilla varustettua naista katselisi päivääkään.

Sun ahneus ei nyt ole mun tai kenenkään muunkaan ongelma.

Ei, mutta se, että projisoit omat ongelmasi muihin ja kuvittelet kaikkien muiden olevan ahneita, koska eivät ole järin innoissaan loisen elättämisestä, on. Sitä sinun kannattaisi alkaa työstää, vaikka ensin ihan mielikuvaharjoituksilla peilin edessä: "Mitä minä, ihan itse, voisin tehdä oman elämäni eteen?"

Vierailija
160/323 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitää elättää sinua?

Luuletko ikinä saavasi naista joka ei ole huume- tai alko-ongelmainen?

En ole edelleenkään vaatinut ketään elättämään itseäni, se on täysin sun omaa kuvitelmaa. Eikä se tee kenestäkään huumeongelmaista, että dokaa kerran viikossa ja pajauttelee ehkä kolme kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme